Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
U2U
origineel gepost door Pat70
Ik ben de trotse eigenaar van deze witte GSI uit 86
Deze is origineel nederlands en geconserveerd. Dus nergens rot !!
Hij heeft wel een paar kleine plekjes en is door de vorige eigenaar gedeeltelijk overgespoten,helaas in de verkeerde kleur wit. Wordt dus een repaint,natuurlijk in de originele kleur.
Verder nog t blok vervangen door een 20xe (moet nog gereviseerd worden) en volledig champion interieur (helaas zonder hoofdsteunen achter)Wat is het originele kleurnummer van deze Kadett?
18 augustus 2010 om 19:29 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712308TP-42-YB 1988 C20NE NL Onbekend
SH-GP-03 import C20XE gesloopt
NH-GF-33 import C20NE gesloopt
JT-SL-45 import C20XE geslooptActief:
PF-SV-87 1989 import C20XEU2U + email terug
Ik heb eventueel nog een compleet aangepaste Corsa A te koop staan. Zit nu een C18NZ met F16 in en loopt prima.
Er heeft korte tijd een C20XE in gelegen en dus is alles daarvoor aangepast/aanwezig. Carros doorgelast, etc. Kan zo weer geplaatst worden.
Is ook een C12NZ geweest, echter geheel GSI omgebouwd, met nieuwe APK.
Je hebt u2u.
Waarschijnlijk moet je de aansluiting van het dak met het carroserie kitten. Het gedeelte onder je achterruit, wat doorloopt tot aan de beide zijruiten.
Als het goed is loopt er ook een staaldraad doorheen die je moet opspannen. Zo zit het iig ook bij een Kadett E cabrio.
Misschien is de carterontluchting verstopt?
De oliepomp zit achter de krukaspoelie (waar je V-riem omheen ligt), geintergreerd in het motorblok.
Als je de poelie recht voor je hebt, zit de sensor aan de linkerachterkant van de pomp. Er zit maar 1 draad met stekker aan de sensor.Zoals gezegd, begin met het makkelijkste en vervang de sensor, hoogstwaarschijnlijk is deze kapot.
Zo niet, dan zal de pomp vervangen moeten worden en dat is veel werk.Overigens als de pomp kapot is, dan zou je inmiddels al motorschade moeten hebben. De olie komt immers niet meer bovenin de motor. Als je de dop eraf haalt met draaiende motor zie je vanzelf wel of er olie rondspat.
Tip: koop een Haynes werkplaatshandboek of een vraagbaak.
origineel gepost door red astra
is me neefje marko.heb al een tijd geen contact meer met hem.
dus iets doorgeven doe ik niet… sorry
Kan ik goed begrijpen, toch bedankt voor je reactie!
Helaas niet………….., reageert ook niet op U2U.
Niemand hier?
Misschien dat jij er meer over kan vertellen?
@ TR power:
Afgelopen week met mijn Kadett E c16nz->c20xe naar RDW Waddinxveen geweest.
Er is alleen onder de kap gekeken naar de motorophanging en overige aansluitingen. Onder de auto naar wielophanging en remmen.
Verder is de km stand genoteerd en het VIN nr gecontroleerd.
Na een remmentest (Calibra turbo remmen) op de bank is het totaal gewicht en de aslast gemeten.Vwb de administratie is de keurmeester afgegaan op mijn eigen verhaal (c20xe, 110kw, 1998 cm3, enz.) en de papieren ingevuld.
Al had ik gezegd dat er een let in lag met 150 kw had hij mij denk ik ook geloofd. Hij kwam wel zelf met de vraag of alles GSI was uitgevoerd.Volgens mij gaan zij sterk af op de algemene indruk die zij krijgen bij het keuren van de ombouw.
Stond na 20 min. weer buiten. 50 euro lichter en een aangepast kentekenbewijs rijker.
-
AuteurBerichten