Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ideeen bus loopt hier goed vol toch een goed ding geweest hier lid te worden op deze site
@schuitje wrote:
poorten bewerken scheelt ook veel idd king: er zit een aardige vernauwing in de kop.
als je de kop eraf hebt en je legt de inlaatpakking erop kan je er zo 1 mm rondom uitfrezen, en rond de klepzittingen kan je een hoop winnen. en de kleppen polijdten en opnieuw inslijpen.ik heb hier nog een 1.2s staan met bewrkte kop, maar dat merk je wel :jerry
opnieuw inslijpen ? gebedoeld me diamantpasta roteren dat de klep trug beter in de klepzitting past zeker of versta ik het verkeerd ?
@McKaamos wrote:
Bevriezen met stikstof of droogijs.
Dan een paar meppen geven met een hamer. Knapt het zo los.hebde gij nog een vatje in promotie staan :D
@Fearless wrote:
Heb hier een bovenbeker-pistool met een 1.3 nozzle….volgens mij zijn daar andere nozzles voor te kopen?
ja zelfs voor de goedkoopste pistolen zijn er naalden te koop in verschillende maten gemoet die meestal bestellen
@*Jurgen* wrote:
In de wielkasten? Daar heb ik bij mijn C Kadett een scherp beiteltje voor gepakt, het knapte er zo af. Ging mooier en sneller als met de föhn, zonder dat er resten achter bleven.
ja in de wielkasten heb al van alles geprobeert en da last ook nog eens zo slecht
19 juli 2012 om 11:31 In reactie op: Steun Gevraagd !! 1 stem = 1€ donatie voor Opel-Forum ! #18048357done
@Fearless wrote:
Wat is het verschil met een gewone lak en een blanke lak pistool dan?
Ik heb het een tijdje terug met een goedkope gedaan, ook na het lakken de blanke lak in het zelfde pistool gedaan en mee gespoten.
het gaat om de naald en sproeier die er in zit maar als ge op 1.3 of 1.5 zit kunde bena alles spuiten zelfs spuitplamuur als ge die goed verdunt
@Vinci wrote:
Zo eentje dus bijv.:
http://www.ebay.de/itm/MINI-HVLP-Lackierpistole-Spritzpistole-0-8mm-V2A-Neu-/110782120943?pt=DE_Haus_Garten_Heimwerker_Druckluftwerkzeuge&hash=item19cb2103ef” onclick=”window.open(this.href);return false;Maar met dit heb je alles mooi compleet, drie pistolen, een ademmaskertje, borsteltjes etc. etc…
http://www.ebay.de/itm/3x-HVLP-Set-Lackierpistole-0-8-1-3-1-7-Lackiermaske-NEU-/300471298068?pt=DE_Haus_Garten_Heimwerker_Druckluftwerkzeuge&hash=item45f57c2814″ onclick=”window.open(this.href);return false;Zes tientjes!! :???:
Werkt dat echt trouwens met 12V er op? Ik dacht dat je daar een hogere spanning voor nodig had?? :hmmz Wel goed idee! :wors
ja ge hebt van die adapters die ge op gelijkspanning en wisselspanning kunt zetten je kan daar zo hoog in voltage in gaan als je zelf wil he maar normaal moet da gaan met 12 v hoeveelste hoger hoeveelste beter het effect he en hoe dikker ge ga spuiten hoe hoger u voltage, omdat die meer verf moet aantrekken he
@Vinci wrote:
Ja goeie! Zag al bij een van die kits borsteltjes en zo. De kit die ik wel mooi vond heeft zowel een groot als een klein pistool en er zaten ook schoonmaak spullen bij…
ja kijken dat ge met die sproeierkes niet boven 1,5 gaat alles daar boven hebde toch niks aan die hebde nie nodig en heb zo nog iets wat nie veel geld kost en zo spuiten geen lopers meer ge zet 12 volt gelijkspannig op u pistool de + op u pistool en de – op het te spuiten onderdeel dan word de verf gelijkmatig aangetrokken tot u onderdeel
@Vinci wrote:
Heb het gister ook nog even aan mijn spuiter gevraagd en die zegt ook dat ik er goed aan doe om voor 1,5mm nozzle te gaan met de epoxy die ik er mee ga spuiten.
Ik zal alleen dusdanig weinig er mee werken dat ik geen hele dure spuit in huis ga halen. Ik ga er ook geen zicht werk mee doen, moet enkel wat gerepareerde delen een laagje geven weer. Zat al op Ebay.de te kijken en daar zie je een enorm aanbod al voor behoorlijk lage prijzen van de HVLP spuiten, zelfs setjes met een grote en een kleine en manometer voor nog geen 30 euro! Zal wel niks zijn denk ik dan, maar kan het voor dat geld wel proberen en even op een proefstuk een testje doen van te voren.
heb hier een spotrepair pistool liggen das kleiner en ik vind makkelijk dan die grote bij die grote moette veel meer verf aan maken en bij die kleintjes niet en die zijn best goed die ik heb is een max air W100 die gebruik ik altijd voor kleine stukken heel makkelijk aftestellen maar koopt er wel een kit bij voor die proper te maken he
@trashmetal wrote:
Als jij denkt dat ze niet moeilijk gaan doen daar over, gewoon doen
Ik kan dat niet inschatten, ben nederlander ;)uitlaat vervangen is sneller dan een blok vewisselen want in belgie moogde u uitlaat niet inwikkellen al die regeltjes da word ik stront muuch van kan beter verhuizen naar een ander land
@trashmetal wrote:
Indd spaghetti op een group a systeem simmons bijvoorbeeld
betwijfel alleen of je daar een attest bij krijgt :hmmz
samen met een setje weber carburateurs en wilder nokasjeen je kan weer mee met het dagelijkse verkeer :D
wou eigenlijk op het werk een inox spagetti uitlaat maken en dan inwikkelen
@trashmetal wrote:
35mm webers ander nokasje uitlaatlijn aanpassen
uitlaatlijn aanpassen ? spagetti uitmaken dan of hoe bedoelde?
@schuitje wrote:
kijk hier maar eens naar. ik heb van een 1.2 een 1.3 gemaakt. maar je hoeft natuurlijk geen hogere cilinder inhoud te bouwen.
viewtopic.php?f=44&t=147962ja heb al eens gekeken maar wat is het koste plaatje van die ombouw ?
@angelg7 wrote:
hvlp staat voor high volume low pressure, is dus geen merk.
da klopt heb hier zo ook een pistool liggen da nen hvlp is van het merk devilbiss maar die kost nie bepaald weinig die pistolen
euh jongens vind dat hier leuke ideeen maar ik moet in belgie naar de keuring en zit hier met het probleem mag cilinder inhoud niet veranderen daar doen ze hier nog al moeilijk over inbelgie in nederland doen ze daar nie zo moeilijk over omdat daar geloof ik naar de aantal cilinders word gekeken en niet naar de cilinder inhoud dus ideeen voor 1.2s op te voeren zijn welkom :D
@Mr.X wrote:
Ik hen een tijdje terug mijn schroefset van mijn oude astra .afgehaald en op me andere astra gezet nou wou ik de achter veren opnieuw spuiten omdat die beetje geroest zijn
nou was mijn vraag waar kan ik dat het beste mee doen want gewone lak zal denk als het hard wordt gaan scheuren enzo
Graag jullie ideeen
laten zandstralen en poedercoaten blijft lang proper en blijft beter zitten dan gewone lak omdat dat er in gebakken word
@schuitje wrote:
voor een beetje meer power uit een 1.2 hoef je geen turbo te bouwen hoor king:
wat kan je er dan nog allemaal mee ? voor er wat meer power uit te halen ?
@DeMeistah wrote:
Alles is mogelijk als je het geld ervoor hebt.
Advies? Dikke afrader, wel erg leuk idee natuurlijk maar gaat je denk wel grof gezegd boven de 5000 euro aan kosten gaat komen.
Of deze blokken het wel lang vol houden met een turbo is dan ook maar de vraag, zou eerder investeren in een ander blok dan. c20xe (haal je standaard al net zoveel of meer pk’s uit dan een 1.2 turbo die op volle toeren moet draaien) of een c20let bijv.Edit:
Geloof dat je bij dbilas complete turbokits kan kopen, dacht zo’n 4000 engelse pond.
Weet niet of ze ook wat hebben voor de 1.2 szou er graag een ander blok in leggen maar in belgie doen ze daar op de keuring nog al moeilijk over in nederland is dit veel makkelijker daarom liever een turboblokje dan elk jaar half de auto verbouwen voor door de keuring te geraken en ik werk graag aan auto`s maar aan nul operaties werk ik niet zo graag mss tips voor da in belgie te omzeilen die keuring
-
AuteurBerichten