Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het deel van de lode platen platen dat niet meer onder stond heeft zijn werking verloren en kan niet trug opgewekt worden met water en een lader dus als er meer dan 35 procent van de lode platen niet meer onder staat kunde ze al weg gooien toch zeker als de batterij maar net zwaar genoeg is dus tip gewoon nieuwe halen
gadverdamme :puke hoe verkracht je een auto met bouwschuim en polyester
mooier draaiend motor
stelt u moter ook ineens af das wel heftig spul ze als ik da zo leesoke u eerste zuiger sta op het punt maar u kleppen moeten straks ook allemaal op de eerste cilinder dicht staan he anders staat hij nie op het juiste punt voor u onsteking he da kunde normaal cotroleren me een buis een fluitje dus ge monteerd alles volgens merktekens ge laat u bougie er uit van eerste cilder ge zet daar een buismet fluitje op en als deze fluit moette hem tot da merkteken op pollie zetten en dan moet die juist staan voor het BDP
ahzo dan zulde die klemekes toch gewoon kunnen krijgen in een zaak voor auto onderdelen of op internet
normaal word toch bena elke sideskirts me speciale kit bevestigd of gekunt toch ook bouten in lamineren op skirts dan hebde bevestigings punten he als ge da wil doen gewoon een plaatje pakken van 50mm op 50mm las er stuk draadstang er op schuur u plaatje goed op en waar u het plaatje wilt hebben en aan lamineren
30 juli 2012 om 14:59 In reactie op: vreemd geluid bij het loslaten van de koppeling in de 1ste.. #18051587kan zijn dat er iets mis is met de voering van de koppelingplaten dat deze los komt van het ijzer als het schurend geluid weg gaat en daar een zwaar klappend geluid in de plaatst komt is de voering volledig losgekomen
kan ook wat anders zijn maar heb ongeveer het zelfde geluid gehad vooral in eerste rest bleek geen probleem bij een vorige auto en stond aan een rood licht en trok op en begon in eens heel zwaar te klappen in de auto bleek de voering losgekomen te zijn ( slecht hersteld door vorige eigenaar opnieuw voering opgelegd inplaats van volledige koppeling vervangen )@mhakstege wrote:
Dat verhaal van de Audi gaat dat over een audi A4?
Een vriend van mij zag hem op MP en ik vertrouwde het gelijk al niet vanwege de lage prijs.
Dit was de mail van die verkoper.Hallo,
Neem mij niet kwalijk voor de vertraging en hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn auto. De auto is beschikbaar voor € 6.400,00. De motor loopt perfect en er zijn geen technische of mechanische problemen met de auto, geen krassen, is nooit betrokken geweest bij een ongeval. De auto is in zeer goede staat binnen en buiten. Ik stuurde je een paar foto’s van de auto, dus controleer je gehechtheden.
Mijn bedrijf in Nederland hebben voltooid, het is wel een lang verhaal om hier te vertellen dus ik heb weer terug naar huis in het Verenigd Koninkrijk. Ik heb geen tijd gehad om de auto te verkopen voor het verlaten van Nederland, dus ik verkoop het nu omdat het moeilijk voor mij om een auto te rijden met het stuur aan de linkerkant in het Verenigd Koninkrijk. Currently de auto is in het Verenigd Koninkrijk. Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van de auto en besluiten om de volgende eigenaar te worden zal ik geen problemen met de auto naar je veilig en soepel. Laat het me weten als je geïnteresseerd bent in het kopen van de auto en ik zal uitleggen hoe de transactie zal naar beneden gaan. Excuseer mijn Nederlands. Als u kunt schrijven me terug in het Engels, zou het geweldig zijn.
Dank u.Wij hebben daarop MP in kennis gesteld over deze verkoper.
ja lijkt er heel hard op prijs weet ik niet meer maar was echt te mooi om waar te zijn
mijn schoonbroer zag een tijd trug een audi te koop staan in de UK de prijs was te mooi om waar te zijn hij had er een mail naar gestuurd int nederlands krijgt een mail trug in het engels moest ik dat gaan vertalen zegde hem al met de eerste zin das een oplichter zou zogezegd niest aan de auto zijn geen krasje in de lak had de foto`s de dag er voor al gezien en zag toen al dat er een kras op de rechterkant stond over de twee deuren dus geen kleintje en als ge hem wou kopen moeste het volledige bedrag overschrijven naar zijn rekeningnummer zonder een melding da was nie nodig wist da hij het zou weten wie hem wilde kopen (helderziende volgens mij ) en dan zou hij hem op de boot naar belgie zetten en kunde die binnen de 36 uur gaan afhalen
wie doet da nu zijn er mensen die daar intrappen@schuitje wrote:
is die wel waard denk ik, als je die foto van de onderkant bekijkt is hij net gerestaureerd. en goed ook :thumbup
ja wel netjes dat wel op de foto geen olie op de dif. en zo die wast de onderkant even goed als de rest
zeker niet overstappen op dot 5 als ge dot 4 er in doet is goed genoeg anders kunde veel vernieuwen
gewoon ontvochtiger tussen zetten en een stuk testen op een plaat die in de primer staat (epoxy-primer ) en als er op die plaat die ge gelakt hebt geen vet druppels in u lak ziet zou ik het er op wagen maar echt wachten tot die goed uitgehard is da komt die olie naarboven
heb da zelf ook gehad op menne kadett( heb er maar 3 over heel de auto van die plekken) en als ge dat toch doet kunde da simpel oplossen geschuurd die druppel olie weg goed ontvetten en met een klein pistool die plekken spuitengewoon iemand aan de binnen kant druk op laten zetten met een ijzere blok die een kromming heeft ongeveer van de plaat en iemand met hamer aan buitenkant op die ijzere blok kloppen wel genoeg druk zetten en hopen dat je geen klik klak deuk krijgt want die zijn vervelend :D en trug laten spuiten dan he
@Freestyler wrote:
@Bjorn, voor Monza idd genoeg te vinden, die is namelijk gelijk aan Rekord E caravan, commodore C caravan, en omega A caravan.
Senator heeft een andere tank.
Voor A senator 1 nieuwe bij M&M dronten voor “slechts” €350.En dat vind ik gewoon teveel (netjes uitgedrukt).
Lassen kan ook, maar met benzine damper erin vind ik dat niet echt een optie…
Zelf weten natuurlijk ;)
Maar met deze manier komt er geen open vlam bij.@Hotrod, plaatje had ook gekunt, maar had enkel nog een 5 ct stuk :P
ja eerste vullen met water en dan leeg laten lopen en op gelost alle dampen zijn er uit niet aan gedacht goed punt
bij mijn weten roest bijna elke ford aan de chassis balken en spatbordrand achter
heb hier deze winter een kever opgelast voor men schoonbroer 2 weken slijpen en lassen dus da spreekt voor zich een kever roest keihard
mercedes is niet te filmen zo erg roesten die bakken weet dat er hier een paar rond rijden als ik men voet tegen de deur zet ik binnen men schoen zie verschijnen
subaru kan er ook wat van vooral de niet wrc veries
en de meeste amerikanen is gewoon gatenkaas ken een paar man die meer lassen als rijden met die auto,sgekunt da toch ook met de tig lassen gewoon plaatje er op en zonder toevoegmateriaal kunde da lassen en als ge da goegelast hebt lekt da ook nie
mijn 2 kadett sedan slapen nog altijd in men werkgarage :cry wacht al keilang op papieren vor de ene en aan de andere ben ik deze week begonnen als deze klaar is kan mijn vriendin hare ford verhuizen naar buiten
die gast(en) dat da doen die schiette toch in zen knie op zen minst da is toch nie normaal meer :fy1
succes met herstelgewoon in het midden van da slot boren me een boor die 2/3de de grote van die gleuf rustig boren doet da wel me een slechte boor want die durven nog al eens vast slagen
tis precies da ik ne meester dief ben iemand tips geven voor sloten uitteboren :D
dan op men werk iemand (vrijdag op zen eerste week )weg sturen met de hamers en wijs gemaakt dat de grote baas die moet keuren elke week moet da gebeuren hadden wij hem gezegd da zen er goei als ge weet da ik al meer dan 5 hamers heb en 10 man in die hal men meer dan ene hamer hij die na boven sleuren hed hij ze boven staan bij de baas komt den baas vragen wat hij daar doe me al die hamer plat gaan ze
wij kende iemand tuis die we weg hebben gestuurd voor een bolleke kromme draad die mens gaat naar de winkel die vraagt da daar doie sturen die mens naar een andere winkel 10 km ver hij daar me zenne fiets henne echt gieren dat die trug kwam
@JohnSmith wrote:
ik heb ook een x een verhaal gehoord van een elektricien die altijd deed of hij onder stroom stond als hij aan kabels werkte, en hij een stagiair mee had.
dat deed hij dus ook een x toen hij, op een ladder, een lampje aan het plafond aansluiten was.
die stagiair bedacht heel snel dat het beste wat ie kon doen was de ladder onder die elektricien wegtrappen en zo de stroomkring breken.
daardoor kwam die man een paar weken thuis te zitten met een gebroken arm, en hij heeft dat geintje ook nooit meer uitgehaaldik ben mecanieker he en sta in ploegen de mechanieker in de andere ploeg heeft zen leven te danken aan juist het zelfde hadde de spanning van machiene doorgelust en dit was niet gemeld en stond op een ladder aan de 380 aan het werken en bleef er aan hangen en de ploegbaas trapte de ladder er ook onderuit en dan moochde van geluk spreken dat iemand da doe want 380 laat je nie zo maar uit u zelf los
@marijnl1988 wrote:
dit is ook grappig gewoon !!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/leuke_golf_wat_voor_motor_ligt.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
die is gieren man
@Fearless wrote:
Let alleen wel op…….
Gebruik geen afscheider in je luchtslangen waar ook olie bij toegevoegd wordt.Ik heb alleen een ontvochtiger met knop om de druk te regelen. Geen olietoevoeger….
Dat gaat in je lak zitten met alle gevolgen van dien.
Ik smeer mn luchtgereedschap zelf wel af en toe met een beetje olie.
Moet je in je spuitpistool dus juist niet doen :Dja krijg je een leuk effect op uwe lak achter af en ge kunt ook best een aparte slang pakken want olie gaat ookin u slang zitte 1 druppel is genoeg voor u lak te verpesten
-
AuteurBerichten