Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je kan ook de lege behuizing kopen dan zet je de lmm sensor over scheelt wel wat geld maar jah je kan tot de 300 pk met je orginele dus ik zou hem niet vervangen of je moet minimaal stage 3,5 gaan draaien.
25 augustus 2010 om 19:53 In reactie op: Wonderbolt – oil restrictor bout – **Ze zijn op!!** #17655666Ik wil het ook maar geen zin om andere kap te monteren haha tog maar stukje van de turbo afzagen denk:hmmz:hmmz
Hij bedoelt op zijn koelvloeistofslangen.
Weet niet of het kwaad kan.
Maak ze een keer goed schoon en kijk of ze opnieuw gaan zweten en anders je slangen vervangen.
origineel gepost door Baas J.
ik heb een simons midddendemper, ben r wel tevreden mee :)Ook jij heb dezelfde demper als ik voor betere flow moet je hem aanpassen.
origineel gepost door ronOPC1
Ben aan het twijfelen, wil aankomende winter een uitlaat vanaf de kat monteren.
Ben aan het twijfelen tussen Simons, en een Miltek systeem.
Is wel een prijsverschil van 200 euro, Miltek is een stuk duurder.Ga voor de Milltek!
origineel gepost door Andre Botter
Dempers zijn meestal goed maar er zitten er een paar verkeerde tussen.
Die pas ik dan aan.
Maar de complete systemen ben ik niet gek van.En nee Friedrich is ook niet fantastisch Chinese zooi en garantie kan je ook wel vergeten:fy1
Jah idd Simons dempers hebben een holle stuk erin.
Thnx Andre voor het aanpassen van me demper:D:thumbuporigineel gepost door Miruni
origineel gepost door tijgetje57
er waren ook leden hier die waren naar VDB works in Kuinre geweest. Dat was ook wel goed bevallen.En hij heeft een bank en schijnt hem wel goed af te stellen niet dat hij maanden te arm loopt met alle risico’s van dien.
Tunen is leuk maar het kan gauw verkeerd lopen als het niet goed wordt gedaan.
Er zit een kenveld in de ecu genaamd “Lambdabauteileschutz”.
Deze zorgt ervoor wanneer hij echt te arm loopt dat er wat meer benzine wordt ingespoten.
Het is niet optimaal en werkt ook pas nadat hij eerst te arm heeft gelopen maar kapot lopen doet ie niet.UH????
Bij de z20let uit 2001 werkt het niet die loopt gewoon te arm.
Dat heeft die van mij namelijk.Hey,
Koop lekker een friedrichs systeem.
Ik heb ook EPS catback systeem maar die lassen zien er niet uit.
Ik ga binnen kort voor custom uitlaat 76 mm.
Klasen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
Daar ga ik ook heen als ik me uitlaat in orde heb :D
Klasen heeft een betrouwbare bank:thumbup
origineel gepost door vrossi
haha ja dat kun je wel zeggen, en wat voelt dat goed zeg.
Ik heb dan ook besloten om er wel wat meer aan te gaan doen.dat heb ik ook niet erg lang volgehouden haha
De planning ziet er ongv zo uit.
* uitlaat van Eps (heb ik zelf zeer goede ervaring mee)
Een systeem bestaande uit een downpipe met sportkatalysator, middendemper en einddemper bedraagt de richtprijs € 1900 a 1950 inclusief BTW en montage .* Leh Turbo
* Eds Phase 1
* Sport koppeling raden ze aan vanaf bj 2004* Team Dynamics velgen
* Light Titanium raam coating
* Irmscher Grillenog gevraagd.. tips en advies ;)
Hahaha zie hier begint het al maar ik zou als je rvs pijp eronder heb lekker voor een custom map gaan en niet voor een standaart stage 1 map.
origineel gepost door XpLoD
VTEC!!!!!:DNah 2 maps Agressive is rond de 400 nm en normale rond de 360 :)
Hahaha VTEC zeg die haha lol
Ik heb EDS:
189 pk 270NMen:
260 pk 322 nm
hey
Tunex zit in s’heerenberg bij doetinchem achterhoek dus. Maatje van me heeft zijn auto daar gechipt.
Maar volgens mij hebben ze nog geen dyno.
Hahaha jeuk jeuk jeuk:p
er zit zoveel meer in:D
Ahw men ik weet precies hoe je je voelt mijn vorige auto hebben ze opengebroken bij Centerparcs op het parkeerterein!!!!
Tis echt kut ik weet precies hoe je je voelt ik had je al een u2u gestuurd voor die subs en mono.
Veel sterkte ermee!
hahaha.
Toen ik deze auto kocht was die al stage 2 maar ik wou tog naar stage 3 maar jah ben nu weer stage 1,5:S
Hey Vrossi,
Haha jah idd hobby’s kosten nu eenmaal een hoop.
Maar je koplampen zijn niet de originelen van de astra.
Maar ehh het begint altijd met de kleine dingentjes en voordat je het weet heb je een stage 3 astra voorzien van grootere intercooler LEH turbo LEH injectoren en een custom map en rij je rond met 300 pk:D
13 augustus 2010 om 22:08 In reactie op: Blazen tijdens optrekken!!!met pics. probleem opgelost!!! #17711556hahaha op de versiertoer OPCdriver.
Mooi dat je problemen weer opgelost zijn:D:thumbup
Ik weet ook niet hoeveel opc 2 er rond rijden weet wel dat de opc 1 niet snel is haha.:o
13 augustus 2010 om 17:16 In reactie op: Blazen tijdens optrekken!!!met pics. probleem opgelost!!! #17711546Jah gewoon ff dumpvalve uitelkaar halen en zorgen dat de zuiger weer stroef gaat.
Zeer netjes:D mooie auto hoor:D:thumbup:thumbup
origineel gepost door Andre Botter
Dan heeft hij voorheen al niet echt rijk gelopen.
Ik heb nog wel 470cc injectoren liggen:angelIk zeg DOEN!:thumbup:thumbup
Hahaha lol:P
Ach jah zolang jij er maar blij mee ben met je resultaat tog:D
jah idd wel 270 pk maar jah 4×4 he xD achterwielen pakken altijd 20% mee dus vermogen verlies. 4×4 is rap van 0-100 maar boven de 100 tjah dan kan je met je FWD behoorlijk mee komen en/of sneller zijn.
Ohw okey.
Misschien dan toch een map fout wel meer lucht maar niet meer brandstof…
Jah uit een h opc.
Maar zou ze gewoon lekker door EDS erin laten zetten je heb geloof ik ook een remap nodig voor die h injectoren.
-
AuteurBerichten