Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Geloof dat er een doorvoer rubber zit waar ook de kabelboom naar binnengaat.
Er is iemand bezig met een vec c die doet ook mee aan de EMMA wedstrijden die heeft hem ook via dat rubber naar binnen gebracht.[rquote=1726276&tid=61777&author=MyzterOpel]
origineel gepost door ajn0
2 x blauwe coupe bij kuinre, 26-7 ommenabij 18.30uurik ben wel met blauwe coupe in kuinre geweest… maar dat was op 2 augustus…[/rquote]
Was ik haha met maatje..
[rquote=1718932&tid=61777&author=ajn0]2 x blauwe coupe bij kuinre, 26-7 ommenabij 18.30uur[/rquote]
Lees ik nu pas was ik met een maat:P:P
Mischien eens je warmte wisselaar nakijken ken ook iemand die veel olie verbruik had bleek warmte wisselaar te lekken.
Schiet me net pas te binnen sorry…
Of weet je echt zeker dat het intern zit? Dan heeft verder kijken geen zin.
[rquote=1847911&tid=140933&author=Baas J.][rquote=1847772&tid=140933&author=tijgetje57]Waarom een balansdeletekit?
Loopt hij met niet goed dan? Ken nou niet echt iemand noemen die dit uitgevoerd heeft. Anders hadden er vast wel enthousiaste reacties gestaan hier op het forum.
Bodemzuigerkoeling wellicht een optie? ARP bouten.[/rquote]
Idd, beter zuigerbodemkoeling dan die balansassen eruit.
Trouwens, ik zou meteen zuigers & onderblok ven een LEH pakken :D[/rquote]
Lol in de Leh zitten ook geen balansassen!!! Dus kan je ze net zo goed uit je let blok halen schilt weer paar pk;)
Van radiateur naar turbo en dan naar je expansie vat zo zit het op de z20let.
Die van mij ploft soms ook —>> Stage 3 map van EDS:P:P
Neem anders ff contakt met astranomic op van dit forum die heeft een z20leh met m32 in zijn g hangen.
@Baas J jouwens loopt dik harder dan 240 hoor:DIk heb de teller eruit gereden op de autobahn maar dat gaat al snel als je teller tot de 250 loopt.
Maar jah das tipies opel , turbo motor erin maar de standaard tellers gebruiken:jerry:jerryorigineel gepost door predator
oh lol zo ziek bedoel je hahah excusses.Pff ik wil ook + 400nm koppel!!!
Maar heb nu al last van dat de TC / ESP continu ingrijpt als ik gas in trap.
Heb ik ook:P
Maar voel je hem ook ingrijpen of zie je alleen maar de lampjes knipperen toen ik nog dik 400+ Nm had knipperde het lampje wel maar hield gewoon wielspin alsof die het niet aankon ofzo. Terwijl met de sneeuw hij hem echt begrensde.Rij zelf z20let.
Maar der gaat niks boven een red top:D 350 pk op standaart zuigers eat that z20let:P
Hey mooie cijfers hoor.
Jah die gasten hebben er wel verstand van haha.
Ik moet me uitlaat nog aan latenpassen dan ga ik ook voor de remap en mijn koppeling kan ook ruim 400 nm hebben:d bj 2001.
Ben blij dat je zo tevreden over hun ben:D
Welke type motor heb je?
Als je g z20let heb kan mischien je warmte wisselaar verstopt zitten.
origineel gepost door giuliettaevo
Meter heeft 4 draden?
– voeding 12v.
– massa.
– verlichting 12v.
– signaal.Klinkt als een massa probleem oid namelijk. Als je de zware verbruiker aanzet heb je het probleem namelijk. de kachelventilator heeft niks met de lambdasonde te maken, de werking van jouw meter zal wel goed zijn verwacht ik.;)
Idd waar heb je de voeding vandaan en je verlichting?
Als je hem rechstreeks op je accu aansluit heb je het dan nog?origineel gepost door Erwin_Astra
kan dit zo op een auto zonder turbo??
is misschien wel leuk om op een oude auto te bouwen en zo wat mee rond te geinen:PJah hier zijn zogenaamde vlammekitjes voor te halen maar zet het niet op een z20let net als Anti lag Systeem werk goed voor dik getunde autos maar voor een straat auto is je turbo na 30 km overleden.
origineel gepost door martijn b.
voor de afstelling 231 pk….en daarna de conclusie te rijk……oh nee weer de term te rijk…..was ik maar te rijk:)concreet dus na het tunen niet een beter resultaat dan 231 of zie ik dat verkeerd.
te rijk is toch weg te tunen???
Liever te rijk dan te arm maar als je cat stuk is kan die je motor behoorlijk knijpen.
jah precies hahaha
Ik zou zeggen pak ff de onderste slang eraf die van je turbo naar je ic gaat zit er veel olie in dan is je turbo overleden .Kan ook zijn dat je lagers op zijn dan slaat je turbinewiel vast zo begon het bij mij en later had ik me hele vooruit onder de olie.
Greetzz
Kwam laats ford focus rs 500 tegen met 350 pk.
Ree mij helemaal zoek en maar maar trappen met me MB 350 paardjes maar die gingen het niet redden: Vrachtwagen:P:P:P:P:P
Als je toch van plan bent om naar duitsland te rijden : Klasen is iets minder ver dan EDS.:vertag
http://www.klasen-motors.com zit in oberhausen:D
En met phase 1 kan je ook gewoon 95 tanken je krijg dan idd iets minder vermogen maar vanaf phase 2 zeker met 98 gaan tanken omdat je motor dat toch echt lekker vind.
Jah wel dik en ik weet dat ik het zelf ook aflegt tegen zoon kanon:D
Maar die pikken op dat sub forum zeggen wel dat hun zo snel zijn.
1x ree ik op de a1 richting amsterdam kom ik een impreza wrx sti tegen vrij jong model.
ik daagde hem uit maar eerst reageerde hij niet totdat we bij de splitsing a1 a10 kwamen dus hop hij het gas erop en ik ook allebij vol gas maar ik ree best met een aardig verschil langs hem 1-0 voor de opel:DHier had mijn auto 253pk en 424 nm
Een weekje later ree ik vanuit purmerend richting de a7 ik hoorde iets sissen en het was niet mijn blow off dus ik tjeck me spiegel jah hoor een impreza iets oudere model met die ronde koplampjes dus ik pak de rotonde 3 kwart de a7 op en hij ook eerste stukje is 2 baans, dus ik gas erop en hij ook maar ik liep weg bij hem hopla 2-0 voor de opel:D
Hier had mijn auto 260 pk en 322 nm
origineel gepost door martijn b.
143? Voor een zafira a opc? Ergens gaat iets niet goed! Of met je auto of met die bank of hebben ze het over aan de krukas of aan de wielen. Begrijp er niets van. Te rijk?? En dan mis je 60 pk? Succes maar dit gaat niet goed.Zowel te arm en te rijk is niet goed
Te arm: te veel lucht te weinig brandstof : geen goede verbranding
Te Rijk : te veel brandstof te weinig lucht blok verzuipt half verbrand niet alle brandstof : ook geen goede verbranding.
Allebij kost vermorgen en kan schadelijk zijn voor je motor.
Nee helaas geen meter.
Ok zal het wel ff na lopen..
Die van mij komt ook bij Andre vandaan.:thumbup
Nope nog niet geweest te druk.
Net terug van vakantie en inmiddels bezig met baan wisselen dus nog geen tijd gehad en ik wil eerst me uitlaat ff aan laten passen zodat ik full 3″ heb. Maar dan denk ik alsnog dak na klasen ga mede omdat AstraGcoupeTurbo een stift gekocht heb en de opel de deur uitgedaan heb. KNUPPEL!!!!:P
Geen olie verbruik 120.000km :D
-
AuteurBerichten