Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vinci thanks voor al je reacties:thumbup
ik ga morgen weer sleutelen en uitproberen.
want ik leef onder het motto: een dag niet gesleuteld is een dag niet geleeft.ben altijd bezig voor het race team, en dan ook nog auto’s van vrienden enzo.
en ja het is wel een mooi plaatsje, woon er al mn hele leven:D
nee daar kom ik helaas niet goed bij.
maar ga het morge nogmaals proberen.
ik ga gewoon door met zoeken tot ik het probleem gevonden heb.maar iemand die weet wat het kan zijn mag altijd reageren uiteraard;)
zeer leuke corsa;)
mischien eens een zwarte motorkap een idee?welkom leroy
kijk eens wat rond op het forum info genoeg over tigra’s, en wees niet bang om wat te vragen;)
Ben er nu 3jaar op rij geweest.
en ook dit jaar weer naar essen:D op 5 decemberof het blok erin komt weet ik niet.
omdat het blok wat er nu in zit is pas geleden compleet gereviseerd is.maar als ik dat andere c14se blok koop kan ik wel gaan testen met sensoren, actuatoren enz. om hopenlijk het motorprobleem te verhelpen
ik kan aan een c14se motor komen met kabelboom,ecu alles. voor 300euro
alleen zonder dynamo en startmotor.
is dit een goede prijs?:hmmzBehalve het hoge stationair draaien, stottert de auto heletijd rond de 2000 t/min
nog iemand een idee??:hmmz
voor mijzelf is het een raadsel, en wil dit snel opgelost hebben
ik ga 5 december
hmm dat lijkt me sterk
Ik heb een c14se en er zit een f15 bak op;)
bedankt voor de info.
Motorblokken ombouwen is het probleem niet.We hebben een race team, dus motorblokken opbouwen is een standaard zaak.
nog iemand met tips of weetjes hier over?
Dan is het te hopen dat die forumleden dit topic lezen.:P
Ik heb trouwens wel de kabelboom, computer enzo erbij van de c16xe
Auto is goed gekeurt:D
Maar het electrisch probleem is weer terug.:swear
Zou het mischien een massa kabel kunnen zijn?
vanmorge de auto weer gestart (in koude toestand), liep en deed het gewoon als van ouds.
gelukkig is het probleem opgelost.Morgen op apk ermee.
Jongens bedankt voor de reacties:thumbup
ik heb vanmiddag de lucht regel klep vervangen, maar helaas maakt dit geen verschil.
toch ben ik een stukje gaan rijden, en als me motor goed warm is, doet hij weer normaal en is het motorstorings lampje uit.zou het kunnen dat hij zich gewoon heeft moeten resetten?
waarschijnlijk is het probleem gevonden: kapotte luchtregelingklep van stationair toerental. (dit was ook het krakend geluid)
deze ga ik nu vervangen, en hopen dat het probleem dan opgelost is.ik hou jullie op de hoogte
uit de knippercode komt niks uit.
ik kan hem op het werk mischien eens aan de laptop hangen, mischien dat dat wat uit haalt.:hmmz
maar ben er bang voor.de gasklep positiesensor en stationair regel sensor kan ik idd doormeten, maar je komt er echt moeilijk bij.:swear
ok dat is mij duidenlijk :D
ikzelf ben namenlijk aan het twijfelen om een c20xe in mijn corsa b te leggen.
maar vind de ombouwsets van m-tech nogal prijzig.de c20xe motor is geen probleem, daar hebben we er hier thuis 5 van liggen ivm racerij van mijn vader.:P
hoe doe je dat toch elke keer dat ombouwen?
steeds een ombouw setje van m-tech kopen?
of zijn er ook andere manieren.nice filmpje
ziet er erg vet uit;)ziet er erg vet uit;)
zeer mooi werk allenmaal(Y)astra opc gespot @ eindhoven, parkeerplaats zwembad tongelreep
mayhem heeft gelijk.
Bij de garage waar ik werk mag er helemaal niks op je lampen aangebracht zijn.ik heb ook mijn smoke lampen moeten verwisselen voor apk.
ik heb dat blok ook
en heb het zelfde probleem.
maar span je v-riem van de dynamo maar eens aan;)
bij mij was het dit in ieder geval
mijn v-riem trilde op en neer, dat veroorzaakte een sissent geluidzwarte in thorn.
is het nieuwe model geloof ik. -
AuteurBerichten