Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
24 februari 2013 om 21:03 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110859
Nou.. alles ontlucht en opnieuw gemonteerd en het werkt perfect. Remt beter dan ooit en dat met nieuwe schijven en blokken :). Was zeker nodig dan. Next worden me trommels.. Zijn wel toe aan vervanging heb ik al gezien. Bedankt iig iedereen!
Groetjes, Leslie.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 februari 2013 om 18:40 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110857Even gegeten. Ook belangrijk.. nu even terug naar de werkplaats met een doorzichtige slang en alles vanachter naar voor weer helemaal ontluchten. Lets hope.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 februari 2013 om 18:03 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110854Belletjes in de slang? Kan je toch niet zien…
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 februari 2013 om 17:44 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110845Ja slangetje aan de nippel, olie in een potje.. slangetje in de olie leggen, nippel losdraaien, dan pedaal intrappen en dan tot er olie uitkomt, paar keer pompen en dichtdraaien. Doen we met zn 2en.. en dan de verste klauw als eerst toch?..
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 februari 2013 om 17:30 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110851Remvloeistof is nog mooi helder.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 februari 2013 om 17:27 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110849Nee maar er zat wel lucht in. Hoe verklaar je dat? We hebben geen slangen los gehad niets. Hoe kan je zomaar je hrc kapot trappen dan?
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 februari 2013 om 17:17 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110847Uiteraard. Motor uit bouwt ie druk op, motor aan valt t weg. Kan me pedaal helemaal indrukken.. wat voor t vervangen van die remmen nog niet was. Toen remde hij gewoon goed.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hahaha. Ja, vind t allemaal erg onvolwassen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Willen we zekers zien. Ik iig wel.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ah nice. Ik was dit aan het volgen. Wat mooi dat alles goed is gekomen!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Die draden lopen…. ach stik. Ik snap niet wat je ineens moeilijk begint te doen en ineens zo tegen me uitvalt. Het werkt, dus ik heb niets verkeerd gedaan.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dan doe je het al 12 jaar fout. Want er loopt geen bruine kabel.
Daar bovenop:
Dikke rode is constante 12v, die je niet nodig heb, een dunne rode draad is geschakelde 12v. Verbind die met 1 groen draad en het rode draad van je relais van je startknop.. daarna 1 andere groene met de zwart-rode verbinden en de zwarte uit t relais van de startknop met een massa in je auto.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met TapatalkNiet helemaal goed. Maar dat maakt niet uit.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ja, die was van de startmotor.. en de rest wist je me niet te vertellen…
Dus, ik weet niet wat jij gepruts bedoelt.. maar dan had me auto wek afgefikt geweest :p
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
ja echt he fearless… maar hou maar op met brainstormen mensen.. het werkt al zoals ik net zei.. haha!
gewoon als toffe gadget.
Heh? Helemaal niet :p
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
inderdaad. dan loopt de startmotor wel. dat is hetzelfde effect als je de startonderbrekers chip uit je sleutel vist en dan probeert te starten.. dan tolt ie rond maar gaat t MM lampje branden..logisch. Maar ik denk dat alleen de dealer de sleutels kan inlezen op je ECU.
Ja dat is stom van je inderdaad. Naar de dealert toe word dat.. je sleutels zijn ingelezen op je ecu. Die ingelezen code heb je dus verwijderd met je op-com. De dealert kan deze als het goed is weer inlezen.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dit zijn de draden uit me contactslot.

Dit is het relais kastje van de startknop

Dit is de pookknop met startknop erin gebouwd.

Dat zijn de draden. Ik heb ze gemeten met het testlampje.. (waarmee ik overigens ook mee in me vinger prikte. Erg scherp! Hahaha) die dikke rode staat constante spanning op.. de kleinere rode komt pas stroom op als ik hem op de accessoires stand zet en de zwart-rode komt stroom op als ik hem wil starten.
Dus wat ik hieruit begrijp is dat de 2 groene draden van het kastje allebei met het zwart-rode draadje verbonden moeten worden en de rode met de rode.. de zwarte op de massa uiteraard.
Correct me if im wrong. Wil het wel in 1 keer goed doen namelijk :p
Groeten, Leslie.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb toenet even zo’n testlampje gehaald bij de halfords. Ik kijk even of ik morgen ochtend eraan kan beginnen. Ik hou jullie op de hoogte en zal foto’s posten. Tevens als het me lukt zal ik ook meteen neerzetten welke kleuren het zijn voor mensen die het in de toekomst ook van plan zijn.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik ga liever voor de manier die fearless me net voorlegt.. Ik zal vandaag proberen wat foto’s online te krijgen van me hele stuurkolom en de pook. Dan kunnen jullie me nog beter helpen. Ik wil namelijk geen bedrading slopen of de verkeerde draden pakken.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gewoon naar http://www.autopartsonline.nl, spot goedkoop! Heb een bus remmenreiniger, 2 schijven en 4 blokken voor 67 euro inc. btw en verzendkosten.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
hm. oké. En wat haal ik Zo’n test lampje? Brezan ofzo?
Ik kom uit Den helder. Waar woon jij precies?
-
AuteurBerichten