Zakdoekje

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 200)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181911

    Nog geen nieuwe sonde, en de auto was niet goed warm, aangezien iemand van euromaster hem erheen reed.

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181909

    Opnieuw me CO waarde gemeten, niets veranderd.. 0,5 stationair en met toeren 0,8.. Wat raden jullie aan? Toch de lambda vervangen of is het iets anders?

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181907

    Heb ik nog 1 vraagje.. Weet iemand toevallig welk merk lambdasonde er standaard in zit?

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181906

    Dan vrees ik het ergste voor me lambda.. Gaan het zien morgen, krijg ik me nieuwe bandjes en gaat ie als het goed is opnieuw door de 4-gas test. Ik hou jullie op de hoogte

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181904

    Heb net de multimeter eraan gehad, en stationair lopend varieert ie tussen 0,1 en 0,3 en als ik gas geef loopt ie naar de 0,9…en weer terug als je gas los laat. Dit is goed?

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181903

    Ja, multimeter heb ik wel :). Ik was het doormeten al van plan.. Het signaal moet wisselen tussen 0,1 en 0,9 volt had ik begrepen… Ik hou jullie op de hoogte.

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181898

    Gewoon een multimeter eigenlijk?

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181897

    Nogmaals.. De kat is net nieuw. En wat is een oscilloscoop? :o

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181895

    Nee, helemaal niets. Had alleen een k&n inleg filter, gewoon zo’n standaard ding.. Maar die heb ik er al uit.. Verder is het blok origineel, en dan heb ik een sport einddemper, maar dat moet niets uitmaken.

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181892

    Zit naar mijn weten geen LMM in een x14xe blok..

    In reactie op: Opel Corsa B te hoge CO waarde #18181890

    Dat heb ik vaker gehoord idd over die lambda. Trouwens vergeten te melden: het betreft een 1.4i 16v sport uit 1999. De uitlaat is in mei van voor naar achter vernieuwd. Het spruitstuk daarintegen niet.. Het zou goed kunnen dat hier misschien een gaatje in zit! Iemand nog meer tips?

    In reactie op: Past een 195/45/16 band om een Corsa B? #18166578

    Ik was al aan het wachten tot iemand die flauwe grap zou maken… Iig bedankt :p, voor de rest: Het is een 6,5×16 velg, ET 42, 4×100.

    In reactie op: Past een 195/45/16 band om een Corsa B? #18166574

    195/50/16 past ook nog dus? Jeetje. Als jij het zegt, dan ga ik daar maar van uit. Haha! Bedankt Looney.

    In reactie op: Past 6.5j et35 15inch onder een verlaagde corsa b? #18109043

    Welke bandenmaat heb je er nou omheen gelegd? 195/45/16? Ik ben ook van plan om 16 inch onder mijn corsa te gooien, alleen heb gehoord dat 195/40/16 past, maar dan kom je in de – te staan.. Meer toeren voor minder snelheid… 195/45/16 is minder toeren voor meer snelheid ..Alleen weet niet of ie dan aanloopt? Mijne is niet verlaagd! Graag tips?

    Even een update!

    Slangetje van de MAP sensor was verrot.. Heb hem vervangen. Ondanks dathet probleem bleef bestaan…liep hij een stuk rustiger en stiller stationair.

    Heb me tank leeg gereden, en petrol cleaner 3 van wynn’s erin gegooid.
    Daarna volgetankt.. en mee gaan rijden. Dit spul moet inwerken op de kleppen en is pas te merken na nog een tank leeg te hebben gereden.

    2 dagen daarna me auto naar binnen gereden in onze loods.. Flush erin gegooid.. 15-20 minuten stationair laten draaien en afentoe wat gas geven, zodat het goed werd doorgepompt.

    Motor uit, opgekrikt en op de as steunen (veiligheid voor alles:-)). Als eerste brandstof filter gedaan, beetje rommelen met de klemmetjes maar binnen 10 minuten was dat klusje gepiept. Daarna bak onder me blok, plug losgedraaid en de zwarter dan zwarte olie weg laten lopen. Zwarter dan koffie! (Het was dus zeker nodig). Rustig gewacht, daarna me oliefilter eruit gedraaid met een speciaal soort ketting. De olie die hier nog in zwom ook in de bak laten vallen.

    Ik lag er nu toch onder dus meteen het 1 en ander ff schoon gemaakt.. en de nieuwe oliefilter erin gedraaid. Plug er terug in met een nieuw ringetje erop en de olie bijgevuld..

    Nu – 26 april.. sinds 4 april nergens meer last van gehad qua stotteren, uitvallen o.i.d. loopt als een zonnetje!

    Groeten!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Ja.. Gewoon in stationair modus om het zo te benoemen.. Dat heb ik dus ook.. En aangezien het niet altijd is.. Kan er mechanisch niets stuk zijn.. Wel vuil.. Dus dat ga ik oplossen door hem te reinigen.. Als het dan nog aanhoudt moet het iets elektronisch zijn.. Ik zou je map sensor eens nakijken. Zeker het proberen waard.. Als je geen map sensor heb dan heb je een LMM.. Die geven vaak ook storingen bij corsa’s.. Of ze zijn vies..

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Hey.. Even een update!

    Het probleem bestaat nog steeds.. Ik heb vanochtend de vrienden van me bij brezan weer opgezocht.. Gaven me 40 euro korting.. Top!
    Heb het volgende gekocht :

    5 liter 5W 40
    Oliefilter
    Brandstof filter
    Een benzine reiniger.. Voor alle kleppen etc.
    En een olieruimte reiniger..

    Even een goeie schoonmaak beurt geven dat blok! Als het probleem dan nog bestaat kan het slangetje van de MAP sensor ook nog een scheur inzitten wat dit eifeltje ook kan veroorzaken.. Ik hou jullie op de hoogte :)!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110873

    Nah ze raden het wel aan..en me pa die draaide die nippel aan gort tijdens het ontluchten aan 1 kant.. Zat heel strak vast en krak… Hij lekt niet.. maar toch.. het idee dat het stuk is bevalt me niet. En het kost geen fortuin.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110871

    Dat zijn setjes voor achter die ik koop. 2 setjes met alles

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110869

    Heb het volgende:

    Wiellagers 2 stuks: €35.60
    2 remcilinders: €37.76
    4 remschoenen: €28.79
    Trommelset: €83.42

    Brengt me op een totaal van €185.57

    Voor echt alles dan.. en dan originele kwaliteit net zoals me schijven en blokken.. wat overigens heerlijk remt atm. Begint in te slijten :p

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110867

    Er zit een hap in 1 van me trommels.. vandaar dat ik ze vervang :p lijkt me geen overbodige luxe

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110861

    Waarom moeten de lagers ook? Ik weet dat de trommels, schoenen en cilinders tegelijk moeten.. Maar lagers snap ik niet helemaal.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Mening over kosten Remmen-set. #18109800

    Ha jouw naam! Rem…co.. snap je m? Hahah

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Mening over kosten Remmen-set. #18109798

    Nou vergeet ik te zeggen dat ik 58 % korting had en het zelf gemonteerd heb. Het remt echt perfect hoor. En het is nog niet eens ingesleten. Sta binnen no-time stil. Autopartsonline.nl is je oplossing :p

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    In reactie op: Snik :( Leuk mijn auto zo in het nieuws :( #18106233

    Vette bak! Zeker weten!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 200)