Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat ligt eraan. Heb je gereedschap, werkplaats, hoever reikt je kennis in auto’s en het klussen eraan?
Dan het tweede, wat het probleem eigenlijk is.. Kan zijn dat je kabel gebroken is, of dat het gewoon gespannen moet worden. Je geeft al aan dat hij het wel een beetje doet, dus misschien loopt ie er nog maar bij 1 trommel in zit. (ik neem aan dat je Trommelremmen heb?)groeten!
Kijk, daar kunnen we wat mee :). Voor in de toekomst, mochten er andere mensen zijn met een debiel verbruik, dan hebben ze in ieder geval iets om mee te beginnen. Temperatuursensor is weinig werk en niet duur, EGR en gasklephuis idem.
Zo’n mooi prijsje vind ik dat persoonlijk niet.
Welke sensoren precies?
En? Is het nog opgelost?
Ja ik heb dus een DIS module, geen rotor en verdeelkap meer.. Las op sites dat dat ook weer verschilt?
Heb nu dan toevallig iets gevonden, http://www.ebay.com/itm/90-93-ACCORD-F22-8MM-SPARK-PLUG-SUPPRESSION-CORE-WIRES-ENGINE-IGNITION-RED-CABLE-/231117803418″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Wel op ebay, en de prijs is best goedkoop. Zijn deze alsnog van goeie kwaliteit, en is 8mm de juiste dikte?
17 december 2013 om 17:24 In reactie op: Corsa B ’99, start problemen/gasklephuis/stappenmotor #18177263Denk toch wel zekeringen nakijken. En anders gaan er dezelfde lampjes in als bij je TID (klok, datum etc.) kost ook de wereld niet.
Ik heb het in de originele sleutels zitten. Werkt alleen niet. Ik werk snachts, dus heb gewoon een universeel CV set ingebouwd
Ik heb m stukje voor stukje eraf gesneden met een mesje.. Zit vastgelijmd.
Tja, vind maar eens iemand..
Ja, ik heb helemaal geen problemen met dat ding.. Behalve dat ie ging verbruiken.. Maar dat kon door de bougies komen die op waren, of de lambda.. Ik moet het nu nog aankijken wat ik op een hele tank weg rij, dus ik kijk het wel aan.. Haha
Bluetooth kookwekker? Die wim xD..
Ontopic: wat raad je me nu aan dan? Straks is t de kat niet..
Zou hij dan toch volgelopen zijn omdat me lambda stuk was? Ookal is hij zo goed als nieuw.. Ik kan me niets anders herinneren dan dat hij pas bij 4000 toeren aanzuigt.. Me oude deed dat ook. Je hoort het ook gewoon.. Kan daar wel een filmpje van maken opzich.. Mocht dat baten.. Hij loopt hartstikke netjes, houdt niet in, goed vermogen en temperatuur is gewoon normaal.
Luchtfilter, nieuw.
Inlaat moet ik zeggen, die vond ik zelf ook vies toen ik m eraf had..
Olie zwemt er nu 11000KM in.
Uitlaat is nieuw… Voorpijp, kat, midden en eind.
Lambda is nieuw en slangetje MAP sensor ook.. Map sensor zelf zou hij wel onregelmatig moeten lopen toch?Maargoed, buiten dat.. Wil ik jullie vriendelijk bedanken voor de inzet tot nu toe.. Fearless, vooral jij voor het aanbieden van het meten..( Kan jij uitlezen? Ben wel eens benieuwd wat daaruit komt..)
In ieder geval….. Hij is goedgekeurd! kwam er bij de 2e keurmeester uit met:Mistachterlicht, pasta op wat klemmen van de uitlaat, tectyl veerschotels achter en er was een remverschil acter van meer dan 30%…dit laatste is mn eigen schuld geweest, aangezien ik de trommels niet gelijk heb afgesteld toen de nieuwe lagers erin gingen.. Maar dit is gister wel gebeurd.
Toen ik naar de CO vroeg, zei hij dat hij wat hoog was, maar toen hij naar de 4000 toeren ging ipv de gebruikelijke 3000, toen sloeg ie terug naar 0,018.. Wat is hier de betekenis dan weer van?
Er is wel degelijk “gumgum” tussen gesmeerd, haha. Leuke omschrijving. Ik ben er compleet bijgeweest toen ie van voor naar achter werd gemonteerd. Ik heb wel me db killer uit die demper gehaald.. Zou het helpen om die terug te schuiven? Lijkt me niet dat zo’n soepblik demper voor een te hoge co kan zorgen?
Mijn hand past in me uitlaat :D, heb een sport einddemper van 145mm diameter. Maar kan er een doek in stoppen ofzo.. Wat dan? De uitlaat is nieuw van voor naar achter.. Dus kleine gaatjes heb ik niet.
Heb m flink doorgetrapt en constant hoge toeren gereden en hij is daarna meteen gemeten.
Net opnieuw gemeten, eerst goed warm gereden.. Weer niet goed, nu 0, 4… Mag 0,3 zijn volgens de garagist..
Hun zijn ook het boekje zoek, dus ik laat m morgen keuren bij een ander bedrijf. Ik laat het jullie weten!
Even een update:
Tijdens het vervangen van me bougies kwam ik erachter dat er olie en vet omheen zat. Foute boel.
Nu, eventjes verder.. Een nieuw kleppendekselpakkingset gekocht van Elring en een lambda van MTE Thomson.
Deze allemaal vervangen, en tijdens het vervangen van de kdp, bleek idd dat er olie in het midden lag, en niet zo’n klein beetje ook. Nu vandaag maar eens herkeuren denk ik zomaar.. En dat laat ik weten! :)Jeetje.. Bij brezan was t ook NTK.. Die was ook 75 euro.. Dus krijg ik dezelfde voor de helft?
Oke, dat is goed nieuws.. Die is 36 euro van bolk… Bestel ik gelijk 4 bougies vam ngk.. Kan ik dat ook uitsluiten
Een NTK of Bosch kost +- 70 euro
Nou, hij was niet koud natuurlijk.. Gewoon 90/95 graden op de gradenmeter.. Maar dat zegt niets.. Dan is de olie nooit “goed” warm…
Sowieso is het 0,5 stationair en 0,8 met gas hoog.. Ik denk niet dat het met warm rijden er beter op word. Maargoed, ik zal het alsnog gaan proberen. Wie weet.. Jullie horen van me.
-
AuteurBerichten