Zakdoekje

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 200)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: nieuwe uitlaat systeem #18240350

    Steur bedoel je stuur mee? Hoeveel km staat er op de teller?

    Je moet t zo zien.. Hoe hoger de Kalvin waarde van de xenon, hoe paarser het word, dus ook donkerder.. 5000K is fabrieksaf.. Dat is echt wit, 6000K is fel wit met een kleine blauwe tint.. 8000K weer meer blauw dan wit.. 10000K is helemaal blauw met een kleine paarse tint.. 12000K is helemaal paars. En dan moet je zien dat 8000 net aan legaal is.. Voor de hogere krijg je een prent.

    Ik heb toendertijd op mijn corsa b (met angel eyes met projectoren) ook voor 6000K gekozen.. Heb hier echt geen spijt van, aangezien ik vaak in het donker rijd. heerlijk is het.

    In reactie op: nieuwe uitlaat systeem #18240348

    Wat wil je precies “sport” hebben? Alleen de einddemper? Of meerdere dingen.. Wil je deze auto kapot rijden… Of over 1 jaar weg doen.. Zijn nogal dingen die mee spelen… Je heb bijvoorbeeld het hele systeem van voor naar achter: Spruitstuk, voorpijp, katalysator, middendemper, einddemper.
    Dit hele systeem kan je rvs nemen.. Dan gaat de uitlaat langer mee dan de auto nog mee gaat.. Of het normale staal.. Je kan het spruitstuk vervangen door een spaghetti spruitstuk, wat meer vermogen geeft onderin de toeren.. De katalysator kan je vervangen door een sportkatalysator.. Dit geeft een tikje meer vermogen, maar laat vooral de motor beter lopen.. En is apk geldig.. Dan kan je kiezen voor een originele einddemper, en je middendemper vervangen voor een stuk pijp, dan behoud je dus de eindpijp die je nu heb.. Met een wat sportiever geluid.. Of je gooit er een middendemper onder, en een sport einddemper.. Wat ook dat sportievere geluid geeft.. Bezuinig niet op zo’n sport demper.. Want ze zijn er vanaf 50 euro.. Maar daar gaat een las apparaat zo doorheen, zou je er je beugels op overzetten bijvoorbeeld.. Neem dan een wat duurdere.. Op autostyle, staan type X demper.. In verschillende diameters, vanaf 90 euro, die zijn degelijk. En mooie sound.

    Tip: vervang je de katalysator ook? Dan zal je ook de lambdasonde moeten vervangen..

    hoop dat je zo wat wijzer ben geworden.

    In reactie op: Sleutels corsa C #18239992

    Wat ook te doen is, een spy cv setje. Dit sluit je aan op je huidige cv set, en kan met klapsleutels worden geleverd.. De juiste sleutelbaarden bestellen, deze laten maken bij de sleutelboer zodat je sleutel in het contact past.. En dan nog je transponder chips over zetten in die klapsleutels. Is best te doen..

    Als je echt betere licht opbrengst wil, kan je het beste xenon nemen, niet te hoog
    . 6000K is prima.. Wel komt daarbij kijken dat je dan inderdaad koplamp units moet kopen met projectoren erin, anders verblind je iedereen.

    Nee, maarja.. Als jij wenst dat hij het doet voor je, en daar voor betaald. Omdat het aan je knaagt.. Kan het me best voorstellen.

    Haha, Den Helder is een beetje ver voor je dan denk ik.. Al weet ik niet wat je monteur hier voor vraagt..?

    Het heeft niet echt een vast onderwerp meer.. :p

    Niemand in de buurt die zo lief is? Waar woon je?

    In reactie op: Koelings probleem Corsa B #18224158

    Die van mij word nooit 100 graden in de stad. Alleen bij stationair draaien

    Juist! Daar komen wim z’n bakken.

    In reactie op: nummers koppeling c20xe in ascona #18224946

    Sorry, je heb gelijk. Correctie: drukgroep van c20xe is 666110

    In reactie op: nummers koppeling c20xe in ascona #18224944

    De rest klopt wel?

    Achja, wat heb je daaraan in NL, Touareg is in dat opzicht een stuk luxer. Wel is de wegenbelasting heel misselijk :p

    In reactie op: Koelings probleem Corsa B #18224156

    Nou, niet helemaal waar.. Word ie 100 graden tijdens het rijden?

    In reactie op: nummers koppeling c20xe in ascona #18224942

    Een plaat?

    In reactie op: nummers koppeling c20xe in ascona #18224939

    Hoe die onderdelen in elkaar passen? :p als ze allemaal van een verschillend motorblok zijn

    In reactie op: deurpaneel astra g #18224980

    Je hoort ’t nick ^^

    Hahaha, kan je net zo goed een VW Touareg v6 of 8 gaan rijden..

    In reactie op: nummers koppeling c20xe in ascona #18224937

    Al snap ik het niet, bij deze de nummers: Platen van C24NE is 664187, Drukgroep van C20XE is 664202, Verder heb ik een motorblok 18SV, is dit wat je bedoelt? Dan heb ik namelijk de nummers top en druklager: 668651 en 668663.

    In reactie op: nummers koppeling c20xe in ascona #18224936

    Huh? Platen van C24NE, drukgroep van c20xe en toplager en druklager van een 18s?

    In reactie op: Koelings probleem Corsa B #18224154

    100 graden is idd gewoon normaal bij een corsa B, slaat ie dan nog niet aan, dan heb je idd 1 van de problemen die al genoemd zijn.

    In reactie op: deurpaneel astra g #18224978

    Mwah, zit wel enig verschil in meen ik.. Spiegels heb je sowieso niet op een achterdeur, en dat kapje van je spiegels.. Daar zit een schroef achter op de voordeur dacht ik, correct me if I’m wrong.

    Ohja, als je de motor aan heb, laat de dop van je kvs reservoir er dan af. Hiermee ontlucht je hem ook meteen, mocht dit nodig zijn.

    Geen probleem, er bestaan geen domme vragen he.. En dit forum is er zodat we elkaar kunnen helpen.

    Ik heb het misschien ietwat onduidelijk neergezet, er gaat een totaal van 6 liter in (ongeveer, verschilt per motorblok).
    Als je systeem helemaal leeg is, wat ook zo is als je mijn “how to” volgt, dan moet dit in fases gevuld worden.

    Fase 1, Motor uit: Alle slangen terugzetten en vastklemmen, en vullen tot reservoir op MAX staat.
    Fase 2, Motor aanzetten: Je zult zien dat het KVS peil zakt. Dit is normaal, je waterpomp gaat aan de gang zoals beschreven, en je blijft hem ‘volgen’ met het peil, dus vullen terwijl hij het naar binnen pompt. Dit doe je totdat het peil constant op MAX blijft.
    Fase 3, Motor aanlaten totdat de gradenmeter 90 graden aangeeft, rond deze graden moet namelijk de thermostaat van de motor open gaan, waardoor er kvs door de bovenste slang van je radiateur word gepompt. Nu blijf je hem weer bijvullen, totdat het peil constant op MAX blijft.
    Fase 4, en het laatste eigenlijk.. doe je de dag daarna. Als de motor koud is.. want als de KVS warm is, is het namelijk uitgezet, en lijkt het peil meer dan dat het is. Dus als je de de dag na de how to even het peil checkt, en bijvult waar nodig. Dan ben je klaar.

    Is het zo duidelijk?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 200)