Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
lampje van sigaretten aansteker is oon geschakelde plus
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
9 december 2013 om 11:11 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197410@dion87 wrote:
ja het rijdt als een debiel als die eenmaal op boost is.
maar zit wel te twijfelen om een garrett setup te halen en gesmeden zuigers en drijfstangen erin.
hangt alleen zon flink prijskaartje aan..maar de fun is vele groter :-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@NoFear1696 wrote:
@z20leh wrote:
mijn luchtfilter

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
die glimmende buis tussen luchtfilter en turbo is pas een ristrictie. je verwarmt de inlaat lucht om hem vervolgens weer te coolen met ic.
is geen restrictie.
lucht moet toch langs hete turbo.
ik heb een goeie intercooler steken.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
bij mij was de cdti filterbak een restrictie.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
mijn luchtfilter

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
26 november 2013 om 07:19 In reactie op: Tweedehands Station, versnellingsbak kapot maand na garantie #18195266kan alleen maar een m32 bak zijn.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
23 november 2013 om 11:38 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192772waarom geen zuigers van een z20leh.
word je compressieverhouding ook voldoende verlaagt.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@wim-v6 wrote:
Met zijn 2en, paar keer pompen, Half inhouden, de ander draait vetieletje open tot pedaal op de grond ligt, en dan weer dicht, en dat herhalen tot ie fijn koppelt..
Willem
oke bedankt ;-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
op een z20lex zitten er 2 op.
de achterste is voor de recirculation valve. maar kun je aansluiten aan de vacuumleiding van de benzinedrukregelaar.
zo rijden er genoeg rond.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
bougies?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@16VCalibra wrote:
Je hoeft niet eens te gaan. Hij komt naar ons toe!
wanneer dan?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@Andre Botter wrote:
De Z20LET blokken kunnen makkelijk 300PK draaien als de software maar goed is en dat doe ik dus bij Klasen Motors.
En de speedster van klasen heeft zo ver ik weet gewoon een Z20LET onderblok met 659PK!!Bij V Max gaan de onderblokken vaak kapot waarschijnlijk door verkeerde software.
idd heb ik nog al eens gehoord.
heb ergens een foto gezien van een motor van bij klasen met kapotte cilinderwand maar was met 900pk.ik ga volgende maand naar klasen:-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
tja als je 3 keer ernaar toe gaat voor software en het dan nog niet lukt dan word het tijd om te stoppen, en dan maar te zwijgen wat je daar ziet.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@Arnoldinho14 wrote:
Denk dat de openluchtfilter eerder je lmm naar de klote helpt, en een gesloten filter koudere lucht aanzuigt gezien het feit dat deze de lucht van voren haalt en niet uit de motorruimte, een highflow aanzuig heb ik al namelijk. Enige wat voor de openluchtfilter is is het geluid volgens mij dus.
luchtfilterbak geeft restrictie.
en lucht gaat toch door hete turbo.
is getest geweest als je een degelijke intercooler hebt is het maar 2 graden verschil tussen luchtfilterbak en open luchtfilter.
waarom denk je dat degene die iets of wat vermogen rijden een open luchtfilter hebben steken.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@Corsa16V wrote:
De LEH blokken lopen bij hogere vermogens wel degelijk stuk, kijk maar op duitse sites. En in Spijkenisse woont me ex-collega met een astra opc caravan met 550 pk kant en klaar blok van v-max en die ging gewoon stuk na 15.000 km. Brak een heel stuk uit zijn cilinderwand, en het gebeurd vaker!
kan best goed zijn maar vmax kan dan ook geen motor bouwen en al helemaal geen serieuze software.
nogthans in de uk doen ze het toch goed., rijden er ook rond van tegen 600pk en blijft gewoon heel.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@Haasje17 wrote:
Persoonlijk zou ik die van Mechelen kopen. Omdat die van tx bij warmte veel meer verlies oplevert door de metalen pijp. En resonantie is eerder hoorbaar. Open filter niet kopen.
niks mis met een open luchtfilter
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
een boostcontroller doet ook al wonderen :-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
of koop het gewoon op ebay http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=121172262308″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
je hebt een pm terug.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
ik heb nog 1 van foege liggen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
wil in ook wel weten, ben zelf ook op zoek.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
@RISL wrote:
En er zijn er hier genoeg op het forum met een Z20LEx en een dumpvalve van bijv. Forge.
En had Botter ook niet een dumpvalve hiervoor van een bepaald merk? Het is me even ontschoten hoe het merk heet.collins
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
@dion87 wrote:
@z20leh wrote:
op de retour staat geen druk.
loopt er gewoon uit.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
dus plots na de turbo houdt de olie ff op met druk doen? :jerry
daarnaast heb je zelf een z20leh, daar zit zon banjobout achter de turbo met een kleiner gat om de olie druk weg te nemen bij de turbo en die naar die banjobout te verplaatsen. dus staat er druk op die retourleiding.
LOL.
ik heb geen banjobout.
je zou zelf eens de moeite kunne doen om. de retour eraf te nemen en motor starten.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
op de retour staat geen druk.
loopt er gewoon uit.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
hoeveel km heeft je astra gelopen?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
AuteurBerichten