Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zelf heb ik die van klasen.
als niet hoger ga gaan als 350 kun je ook eens kijken voor een k04 hybride.owen developments heeft deze.
loba turbo misschien.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
oke thx
dringend nakijken, kan je een motor kosten.



Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
nieuwe velgen :mrgreen:

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
sensor gewoon laten zitten, dan krijg je geen storing.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
jij geeft precies ook een mooi antwoord!
voor 2000€ een cali turbo met werkende 4X4.ga je nooit niet tegekomen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@petrolhead wrote:
@corsa_c20xe wrote:
Brandstofpomprelais kapot denk ik. Zit bij mijn calibra in het zwarte bakje naast de rembekrachtiger.
Ik dacht juist dat deze in de deurpost van de bijrijder zat ?
is ook zo.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
ik rij met die van FCP – engineering.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
net een Nederlandse zafira opc gespot in belgië, in de buurt van herselt
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Sessanta heb ik ook gehad, best goede band.
ik rij nu met ultrac vorti r.
beter maar ook duurder.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
controleer ook een de leidingen op je vacuumbox onder inlaatspruitstuk.
mijn z20leh

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@corsaboy wrote:
Ja in vollast wil je een beetje rijk draaien he. Meeste tuners worden zenuwachtig bij een serieuse motor als deze in vollast boven de 0,86 komt.
Meet het wel met een wideband lambda als je het correct wilt weten.
is met dit gemeten:
http://www.innovatemotorsports.com/products/lc1.php” onclick=”window.open(this.href);return false; ;)
dan gaan we achter dit probleem moeten zoeken.
0.86 zou dus een afr moete zijn van 12.64.
motor draait dus te rijk.
van daag gemeten en we komen uit op hoge 10,lage 11.
in deellast draait die gewoon op zijn lambda.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
kun je in dit topic vragen
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=67724″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
is een goei vraag.
moet je anders op autoforum. be vragen.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
het gemakkelijkste is als je iemand kent die op de keuring werkt :-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
al wat ze niet zien kun je doen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
belgië is een kutland.
hier mag je niets veranderen.
zelfs chiptuning mag niet.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
simpel antwoord nee
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
probleem heb ik ook. heb nu mijn airco gedemonteerd. heb nu schakelaar naar aircofan gemonteerd. laat ik deze constant draaien zit deze tussen 86 en 92°.
maar het probleem is nu dat de radiator fan pas opspringt bij 98° op volle toeren. kan ik achter dat probleem gaan zoeken pffffVerstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
is een pierburg pomp.
hier nog wat gegevens ervan.


voor een goed bod mag je deze van mij overnemen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@Noordpoolgsi wrote:
en die werkgewoon volgens het aan/uit principe via het contact ? ;) king:
rembekrachtiger pomp heet zoiets ?
nee, vacuumpomp heet zoiets :-)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
zoiets heb je nodig

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
bij m32 is echt wel aan de bovenkant.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
-
AuteurBerichten