Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Geen valeo, en of ander chinees wokkie tokkie spul.
Een vast vliegwiel plaatsen is trouwens valse zuinigheid. Je kan dan alvast gaan sparen voor een nieuwe bak en krukas lagers.
Die persoon in de autoshop lult uit zijn nek.
Er bestaat nog geen conversie set voor de 1.9cdti fiat blokken.
Koffers zijn universeel.
Je kan de koffers op iedere drager monteren.140 pk is genormaliseerd naar 20c toevoer lucht.
Je mag er van uit gaan dat je ongeveer 1pk per graden celsius verliest boven de 20c. Als je dus normaal 150 pk hebt heb je bij 36 graden nog maar 134 pk. Met je airco aan ben je nog eens grof geschat 7% kwijt.
Dus op een waarmee dag als gisteren mis je opeens 17% vermogen, en dat merk je wel.
Wat voor motor zit er in?
Airco kan inderdaad wel wat vermogen vragen. Neem daarbij dat je motor met dit warme weer sowieso al een stuk minder vermogen levert, dan merk je het zeker.
Isofix plaat is een aanrader.
scheelt een hoop rugklachten. En maxicosi is ook niet verkeerd te plaatsen.
Dat jij hier de vraag nog durft te stellen!
Rot weer lekker terug op naar je Seat forum!
Slopel Vectra tsss…….
Yup, zelfde kleur rood als die van jouw. ;)
Dakraam is wel leuk geeft toch wat meer licht binnen, maar heeft wel wat last van windgeruis (zoals bij alle dakramen).
Dus op de autoweg zit het zonnescherm er vaak voor.Met dit weer ben ik blij met mijn beige leren bekleding. :grin:
@Corsa_GSi wrote:
Wat je neemt voor merk is altijd persoonlijk. ;)
Als inlegfilter neem ik liever K&N en als cold air intake ga ik hem van TX Autosport gebruiken (zie foto eerder in dit topic).http://www.txautosport.co.uk/air-filters-33-c.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
Het is maar net hoe handig je bent om een cold air intake goed te monteren.
Een vervangingsfilterpaneel is slechts een paar klemmetjes los en vast maken en de filters uitwisselen.Het is dat je banden met TX hebt, want ander zou je niet eens serieus overwegen zo’n universeel ding met zo’n geribt slurfje er in te hangen op een houtje touwtje manier.
Dat ding is echt niet vergelijkbaar met een net afgewerkt en op maat gemaakt Simota of een dBilas systeem.
Lijkt er op dat we weer aan het zelfde rondje beginnen.
Al de intercooler gecontroleerd zoals eerder aangegeven. Je lijkt er op dat die mogelijke oorzaak genegeerd wordt.
Waarschijnlijk een kapotte abs sensor.
Een lekke intercooler zorgt voor een slechte verbranding met veel roet.
Het roet bouwt dan sneller op in je roetfilter dan met regenereatie afgebroken kan worden.Lekker intercooler is oorzaak #1 voor roetfilter problemen.
Die module aan 433 te zien, neem ik aan iets draadloos. En het woord schrader doet me denken aan fietsventielen.
1+1=2
Er staat geen druk op de carterontluchting, maar volgens mij zuigt de slang aan de inlaatkant wel flink.
Ja, loshangen is genoeg.
Heb je de wielomtrek aangepast met de OP-COM?
Merk je ook wat aan het verbruik?Ik heb ook nog eens voor 18″ wielen zitten kijken. Het ziet er mooi uit, en lijkt me lekker rijden, maar de banden zijn 2x zo duur, en ik weet niet of ik het dat waard vind.
Kan ook zijn dat een deel geen tijd krijgt om neer te slaan, en weer de inlaat in gezogen wordt.
Grootste deel in mijn tankje is condens van vocht dat in de olie zit. Vooral bij koel vochtig weer zie ik dat er veel bij komt.
1.8 is idd veel te laag
Rond de 2.5 is normaal voor een C
En versleten schokdempers zie je niet, dat voel je.
Niet zo moeilijk over doen, als het wat minder warm wordt doet het het weer.
Gewoon net zo lang op de knop blijven drukken tot hij wel dicht gaat, onder geen beding met de hand gaan zitten duwen.
Juist door met de hand te gaan zitten duwen raakt die hele potmeter nog verder van slag.Ik had in het begin ook wel eens last er van, maar de het laatste 1.5 jaar niet meer. Zo lang je het systeem maar voor zichzelf laat werken, gaat het goed.
Dat hoop ik. Doe nu iedere keer een paar delen als ik tijd heb.
Alleen moet ik nog uitzoeken hoe ik gedroogde wax zonder strepen opgepoetst krijg.
Bestuurdersdeur, linkervoorscherm en halve motorkap gekleid.
Pffff …. wat een werk
Gister eens gaan kleien. Wat een rotwerk. Dik 2 uur bezig geweest, en alleen achterklep en deur links achter af.
Maar aan de klei te zien is het wel nodig. Weet niet of ik aan 1 stuk genoeg ga hebben.
@kimmiej666 wrote:
jep…
Ben bezig met setje koplampen met AFL :wub
Dus ff kijken wat ik heb en wat ik nodig heb :-)
Maar had het eigenlijk wel kunnen weten want heb origineel xenon en als ik de auto start word eerst altijd automatisch de hoogte ingesteld..
Goedkoopste weg, is ombouwen naar c2 neus. De c2 AFL ’s zijn stukken goedkooper 2e hands
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Nadat ze je al 2x het verkeerde advies gegeven hebben geloof je ze nu weer blind?
Volgens mij ga jij daar naar binnen, leg je je broek op je enkels, en je handen op je knieen en vraag je er om.
Morgen komen ze met de EGR, en overmorgen met de intercooler.
-
AuteurBerichten
