Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als het een vriend is, kan jij toch de garantie voor hem claimen mocht er iets aan zijn.
Hoe lang heb je nog garantie?
Goedkoopste en allerbeste optie zijn verlagingsveren van een station er onder te zetten.
hoogte blijft bekijk of iets lager, achter wordt beter ondersteund, en wegligging gaat er flink op vooruit.
Kijk maar uit, straks heb je nog te veel licht. Dat is ook geen pretje. ;)
Normale prijs voor die bandenmaat.
225/45r 17 is veel goedkoper.
Ik heb altijd op Michelin gereden, maar ga nu eens Semperit testen. Komen er goed uit bij Adac test.
Interessant. Maar ik ben voorlopig bij met mijn powerflex, rijdt nog steeds lekker. Dagelijks 200km naar mijn werk.
Zijn dit dan VXR8 onderdelen?
Want dan hebben ze nog wel meer mooi spul.
Wat is er beter aan de saab armen? En waarom geen powerflex? Was het ideale moment.
Achter niet getest?
Boucles de Spa 2013.
(Sorry van de Logo’s maar helaas noodzakelijk)





15 februari 2013 om 12:40 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993160@jraaf wrote:
Powerflex praat over iets meer vibratie maar als ik jou verhaal zo lees was het wel iets meer dan dat. :hmmz
Waarom denk je dat ik ze je verkocht heb. Ik heb ook eerlijk gezegd dat het bij mij te veel vibratie gaf.
Maakt geen drol uit.
Denk je nou echt dat men in het oostblok vreemd opkijkt van gegraveerde ramen?Sinds de grenzen open liggen heeft graveren geen enkele zijn meer.
Ja, veren zaken nog, maar niet veel.
Ze veren niet slecht uit, ze veren gewoon amper in.
Leg eens wat gewicht in je kofferbak en kijk of dat beter rijdt.
Helemaal niet met je auto rijden ook. :lol:
Zon hoes is ideaal in de winter, of op vakantie in het buitenland.
Liever zon hoes als een gatenkaas.
Waarom laat je het niet repareren? In de 2 dagen doe je er nu over kletst was het al lang gemaakt geweest.
Vectra opgehaald bij garage.
Ik vond dat er een verdacht rammeltje in zat. Monteur hoorde het bijna niet, maar zou toch kijken.
Dynamo was verdacht en bij bosch gecondoleerd, bleek kapot achterste lager.
Bosch specialist geloofde niet dat ik dat van binnen in mijn auto had kunnen horen.Is het de voor of achteras?
Achter is snel gedaan, kan je bijna zelf. Even een onafhankelijke garage bellen, desnoods zelf de onderdelen verzorgen.
Dit zijn vaak klusjes die een monteur na werktijd wil doen voor en extra kerst bonus. ;-)
Controleer je veren eens. 10 tegen een dat je gebroken achterveren hebt.
Of heb je een gastank?
Heb je nou echt alles rood gespoten? Geleidingspennen, schroefdraad, moeren, veren… Alles? :-o
Vergeet dan straks ook je schijven niet te spuiten…..
Weet je zeker dat het de draagarm rubbers zijn? Met dit weer zijn het juist meestal de stabilisator stang rubbers.
Het verbruik in je BC kan je met de opcom bijstellen.
Zowel mijn snelheid als ook mijn verbruik kloppen 100%.
Dan zit je niet op te letten want TS heeft al velgen van zijn vorige Vec, dus hij hoeft niets te kopen.
Dus zomaar roepen dat iets wel of niet past heeft geen zin, gewoon even passen om zeker te weten.
De 150 pk station versie heeft standaard 285mm, daar hoef ik niets voor na te meten.
Er zijn sommige GTS’en die 302 km hebben.
Wat een onzin, ik heb gewoon 15″ staal op mijn 150pk 1.9.
Gewoon even passen dan weet je het zeker.
-
AuteurBerichten