Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is er een reden waarom je niet meteen na het stralen alles hebt laten poedercoaten?
Was ook van plan om de as uit elkaar te halen en te laten stralen maar dan meteen te laten coaten ipv alles daarna nog apart te gaan spuiten.ziet er allemaal al zeer netjes uit zeg:wors
En die transparante verdelerkap is idd wel vet:oorigineel gepost door kadett4x4
ik heb een roestvrije koets, da’s pas zeldzaam.groeten.
:P:P:P
Ok, bedankt.
Nu heb ik teminste een indicatie.
Mss dat ik hem wel zelf bijhoud en een i2800 replica maat ofzo:agentOk, bedankt voor dit even recht te zetten dan :thumbup
Zo een skirt heb ik dan ook nog van irmscher, zat ook op de auto, wel maar 1, de andere was nog origineel, deze is al wel helemaal beginnen kromtrekkenHoezo?
Ik dacht al wel dat ik met de deurpanelen idd niet weg zou geraken.
Maar zijn de zetels gewoon plug&play of moet ik nog het een en ander aanpassen?Die ben ik ook nog gaan kijken.
Zag er redelijk goed uit, alleen redelijk rotte bodem en chassisbalken. Voor mij niet zo interessant want er zat niet de originele blok in (Belgische wetgeving eh :fy1), zou ik hier nooit mee door de keuring geraken.Veel plezier ermee nog!king:
Er zit een 20 CIH in.
Hij is wel origineel 1.8S OHC op papier, maar weet niet wat nog origineel is en wat niet.Zijn er nog andere dingen waar ik op zou moeten letten?
Er zit nu een 2.0E in de auto en zou eventueel terug origineel de originele 1.8S in willen bouwen, ik weet een blok staan zonder aanbouwdelen, dus zouden alle delen van de 20E blok passen?Je kan ze eventueel ook laten overkomen uit de UK:
http://mk2mania.website.orange.co.uk/
Prijs lijkt me nog redelijk schappelijk.
Dit tenminste als je het zelf niet wilt maken.origineel gepost door ((gsi))
ik heb het zelf een keer gehad dat de onderste bout van me remklauw los zat,
en als je dan dus achter uit reed en remde dan hoorde je ook een tik
schrik je wel ff van als je merkt dat dat het is want kon het eerst maar niet vinden wat het was dus reed er al een tijdje mee rondDit heb ik ook voorgehad, exact hetzelfde.
Heeft me ook een tijdje geduurd voor ik doorhad wat het wasdie ziet er heel netjes uit.
Veel werk gestoken en volledig standaard gehouden :worsZo, das een nette sleutelruimte?
Wat betaal je daarvoor als ik vragen mag.
Zoiets kan ik dus niet gevonden krijgen hier in de buurtBedankt voor de reacties. king:
Is het trouwens veel werk om een 1.3 te voorzien van een 5-bak. Ik heb het wat zitten opzoeken en lijkt me niet zo simpel?Ik ben de topic starter niet maar voor mij is het wel gelukt:thumbup
Bedankt :worsDeze staat ondertussen al een tijdje te koop.
Heb hier een tijdje geleden ook een topic over aangemaakt.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=111039Alleen spijtig dat er geen originele voorbumper opzit.
Wa is het gemiddeld verbruik dan ongeveer?
Want hetgeen ik wat schrik voor heb is autostrades enzo tegen 140km/u.
Moet ik dan ook rekenen op een 10-12l?Ben aan het denken om deze nu te verkopen, aangezien ik een wagen krijg van de firma. :hmmz
Nette Combo!
Kan je toevallig ook vertellen waar je je wielrandjes hebt gehaald?
Had nog iets eens door dat er een andere front opzat.
Heb net even een foto gezocht van het origineel.
Is idd wel spijtig dan dat ie niet 100% origineel is.
Mooi op z’n wielen staat ie nu idd wel,
maar het rijd eigenlijk voor geen meter. :P
Zit vanvoor op m’n schokdempers te rijden, die geven niet veel meer mee, en achter schiet er ook niet veel meer over.
Een op zoek gaan naar een goeie schroefset mss.
Als iemand iet weet ,laat maar weten (met papier liefst voor hier in België (verplicht hier))Hier nog even een update van de verlaging.


De kat kwam ook even goeiedag zeggen, ze past ook nog bij de auto ook :agent

Ik zal het uiteindelijk allemaal wel een keertje uitzoeken hoe is dit best kan doen/laten doen.
Financieel ziet het er momenteel niet zo rooskleuring uit dus ga ik als tijdelijke oplissing maar de tankdop goed dichtkitten zodat er momenteel geen vocht meer binnen kan lopen (hopen dat dat helpt). en mss de rest in de de rode menie zetten.Ik wacht eigenlijk liever niet met zo een dingen, maar ik heb ook al roest gemerkt aan de achterste raam dus die zou er mss ook beter eens uitgaan en de dorpels zijn ook een beetje gaar… dus zou ook alles liefst in 1 keer doen….
Ziet er zeer netjes uit !
Alleen zijn de velgen m’n smaak niet, maar gelukkig is iedereen z’n smaak anders natuurlijkVandaag iets ondekt waar ik niet erg blij mee ben.
Ik was bezig in de koffer en ontdekte dat het er helemaal vochtig was… Ben ik maar opzoek gegaan naar de mogelijk oorzaak en kwam bij dit uit:



:swear:swear:swear:swear
Zoals je kan zien is het water dus (al een hele lange tijd) langs de benzinedop beginnen binnen lopen (vermoed ik) en is het dus volledig weggerot….
Ik heb momenteel nog geen idee hoe ik dit moet maken aangezien ik ten zeerste twijfel dat ik aan plaatwerk kan geraken. En als dat wel gaat, hoe ik er aan moet beginnen.
Ik heb nog niets ervaring met lassen dus ik zou het moeten laten doen… en waar gaat dat eindigen…
:cry -
AuteurBerichten