Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Staat nu in de garage, morgen gaan ze allerlei testen doen.
Opdruk zetten compressie meten enz.
Het vermoeden is idd een koppakking, dus vlakken nieuwe pakking, nieuwe riem (had ik nog maar net laten doen:swear) en een berg spaarcentjes meenemen!Gaat volgens de garage 900,00 á 1000,00 ex kosten:puke word er ziek van.
Maar eerst even die testen afwachten.
Met mijn geluk idd de kopppakking!!!gR,
aartWaar woon jij in godsnaam?
Volgens mij in de botswagentent van een kermis!
Man het is elke dag prijs bij jou, wordt het geen tijd voor een prijsje in de staatsloterij zodat je een huis met een vesting kunt kopen, dan kunnen ze er niet meer bij(mits dat je boodschappen gaat doen natuurlijk.Maar even normaal, ook dan ben je waarschijnlijk te laat met constateren wie of wat het heeft gedaan.
Want toeters en bellen gaan af en vervolgens moet Papa Ton op staan en uit het raamhangend en kijkend naar een auto die een hoop herrie produceert maar de dader(s) ziijn dan waarschijnlijk allang weg!
mvgr,
AartWaar hebben we het nu eigenlijk over?
Toerenbegrenzer of Tractie controle?
Toerenbegrenzer zorgt ervoor dat idd de verbranding onderbroken wordt.
Tractie controle zogt ervoor dat het doorslippen van de wielen niet gebeurt (als je bv op een met ijs bedekte ondergrond rijdt waarbij het ene wiel meer grip heeft als het andere toch?)dan komt er toch geen onderbreking van de verbranding tot stand? dan gaat het erom dat het juiste vermogen op het juiste wiel komt. en dat je zodoende controle over je tracie (aandrijving) hebt.Wat is nu waar en wat niet ?
Ik hoop dat er nu eens een duidelijk antwoord komt, want dit gaat maar heen en weer zonder duidelijke uitleg.gr,
AartWe zouden er ook rekening mee kunnen houden dat de vorige eigenaar een knopjes freak was.
Ik had namelijk een collega en die vond dat op de plekken waar een bepaalde schakelaar hoorde te zitten daar ook een schakelaar zat!!!!!!!
Hij vond dit mooi, maar de functie van de schakelaars waren voor het overgrote deel niet aangesloten!
Dus alleen maar om van binnen een zgn “vol optie” wagen te hebben, kortom een bluffert.
Maar als jij zo’n auto koopt zit je ook al snel te zoeken waarom bepaalde dingen het niet doen :thumbdownGr,
AartAls je in Rotterdam een beeld van een camera wilt zien moet er eerst een levensbedreigende situatie geweest zijn!
Daarbij komt dat de door rijkswege opgedrongen Nederlanders ook niet weten hoe ze moeten handelen, wat ze wel geleerd hebben is hoe ze een Proces verbaal moeten schrijven als je verkeerd geparkeerd staat!De beelden zijn alleen met toestemming van de officier van Justitie te bekijken (als het ernstig genoeg is)
en ik heb het vermoeden dat je eerst de dader neer moet schieten om de beelden te krijgen!
Maw je hebt er niets aan!
Ik weet dat het zeer frusterend is ik had namelijk een tijd geleden in Hoogvliet ook een kras van voor tot achter !grrrrrrrrr.
Je ben gewoon bang om een mooie auto te hebben.Gr,
AartGoeiendag mijn naam is??????????
Iemand anders misschien die weet hoe ????? die bout los krijgt.
Gr,
AartPrachtige auto’s maar ik zou er voor mijn verdriet niet in willen rijden, hebben een comfort van een baksteen!!!:thumbdown
Maar het ergste is de hoogte, hier bij mij in de buurt zou ik dan een spoor van spoilers en side skirts achter laten (allemaal verkeersbergen , die ze drempels noemen):vertagMaar dat houdt niet in dat ik best wel eens met zo’n monster op een circuit zou willen rijden:wors
Dus: ….PRACHTIGE OMEGA’S? (die blauwe iets meer dan die gore groene)
gr,
AartSpannend!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn te horen dat je nog steeds tevreden ben.
Inmiddel heb ik ook andere stoelen (dezelfde die jij hebt) het geheel heb ik om kunnen ruilen en overzetten in Zwartewaal.
Maar de vier boutjes en wat klemmetjes hebben er toch voor gezorgt dat we er een dikke vier en een half meer bezig zijn geweest.
Maar ik ben ook weer tevreden.
Hou ons op de hoogte.gr,
AartEven terug naar het gevalletje trillen.
Jullie vertelden dat de remschijven waarschijnlijk de oorzaak van het trillen was, maar als ik
nu jullie verrhaal lees dat de voorbanden aan de binnenkant versleten waren zit ik dus meer
te denken aan een kompleet verkeerde uitlijning van de auto.Want als dat niet goed is krijg je dezelfde klachten waar jullie het over hadden en die worden alleen maar erger omdat de banden er niet beter op worden.
Snel laten doen dus (valt ook onder de garantie dacht ik )
Gr,
AartHoezo winterbanden?
SOOOOOWW ik moet zeggen dat het er gelikt uit ziet.
Maar als ik dat er bij mij in zou leggen ben ik veel te vroeg op mijn werk :POke , alles bij elkaar gesprokeld en geplaatst , staat inderdaad meer af.
Henk bedankt voor de uitleg, scheelde een hoop gezoek.
Uurtje werk meer niet.Gr,
AartHey Nitro,
Hoe is eigenlijk allemaal afgelopen?
Ik dacht onder de hoedenplank (b2)(wie draagt er nu nog een hoed?) , en even een vraag:
Stoort hij alleen als je je verlichting aan hebt of maakt dat niet uit.Het zou ook je aansluiting achter je radio zelf kunnen zijn.
Heb er zelf ook last van, de ontvangst is belabberd , en als ik mijn licht
(after sales xenon) aanzet is het helemaal waardeloos.
Dus alles even nakijken of alles vast zit.succes,
AartVan harte welkom op dit forum, ziet er goed uit.
Vandaag (na een speurtocht op de e-bay’s in europa)Mistlampen gemonteerd.
Viel echt mee alleen na alle spullen via e-bay te hebben verzameld heb ik vandaag de hele toestand in mijn bumper gehangen en ook de schakelaar en het lampje in het dashboard geplaatst.
(Alleen de lampjes heb ik gekocht bij de lokale automaterialenwinkel (lekker scrabble woord ):PDe hele ingreep heb ik eigenlijk alleen maar kunnen doen omdat ik hier geleerd heb hoe je het eea moet de/monteren.
Dus jullie bedankt en ikke blij :worsGr,
Aart
yoyoBerichten: 24
Geregistreerd op: 21 apr 2009 19:47
Woonplaats: Spijkenisse
PrivéberichtOke ik hoop dat die goed is.
Wat die dealers betreft die hier in de buurt zijn ook niet goed bezig, ik kwam voor een afsluit rubber
op de koplamp (die ronde ) kost ff doodleuk € 9,50!
En bij de dealer net aan de andere kant van de maas €5,50!
Snap jullie dit?
En dan komt het mooiste nog de dealer hier heet Kooij en en die aan de overkant heeft kortgeleden pas die van ons over genomen en heet Kooij en is echt dezelfde dealer!!!!!!!!!Mijn vraag hoe dat nu kan is heel simpel volgens hun: De dure dealer werkt nog met het oude software pakket van de overgenomen dealer.
Ik zei gelijk daarop “dan weet je ook waarom de overleden dealer in kwestie overleden is!”Het heeft de aandacht daar:hmmz
Maar goed ik wijk af, Jack succes met die olie koeler ik hoop dat deze goed en niet al te duur is.
Ik weet niet wat je bij je dealer moest neerleggen en ‘k weet ook niet wat deze moet kosten maar toch geluk!!!!!!!Aart
Zodan is er nergens anders een voordelige manier te vinden?
Dat v tje in vod bij jou kan er dus wel af , ik denk dat het TDOD gaat worden bij jou.
(Te Dure Opel Dealer):mad:Aart
Een extra alarm?
Volgens mij had hij over zijn vorige omega.Die van mijn was ook zonder.
Waar woon je en in wat voor prijsklasse zat je te denken.
Bij mij zit er een DEFA 400 in die werkt gewoon via je sleutel en het systeem is gecertificeert.
Het geheeel is ingebouwd door een off. mobiele inbouwer die ook bij de dealers inbouwd.
Het kosten plaatje bij de dealer is dan ook +/- 250, 00 duurder bij jou voor de deur scheelt dat
een halve dag en een hoop geld.Maar nogmaals het ligt er helemaal aan waar jij woont want ik denk niet dat hij het hele land
door werkt.Succes,
AartZit je blok weer in elkaar jack? (was toch aan een groot onderhoud/revisie begonnen?)
Om even bij dit topic te blijven van “wat heb je vandaag gedaan aan je Omega”.
Eerst de hele auto gewassen en daarna een grondige poetsbeurt.
Ik heb best wel lang staan poetsen en de hele Omega goed in de wax gezet.
Dan merk je pas hoe groot hij eigenlijk is, maar goed hij staat weer te glimmen als een tierelier!gr,
AartZow hey,
Die staan echt gaaf niet te overdreven en lekker strak in de bumper.
(wordt dat niet te heet zo dicht bij de bumper?)Gr,
AartEr zijn ook van die poets machine’s (waarbij je moet uitkijken dat je de lak niet verbrand) en die gaan allemaal op 220V.
Bestaan er ook exemplaren die het op je sigaretten aansteker doen? (12v)
Want ik woon op een flat en dan heb je wel een hééél lang verlengsnoer nodig om iets met 220V te doen.
Het lijkt mij dan handig om iets op 12v te hebben.(zal wel minder krachtig zijn)gr,
Aart -
AuteurBerichten