Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb em al een tijde op de plank liggen, maar die is niet leuk kwa prijs hoor :P, die kan wat meer vemogen aan als jij nodig hebt. Ik heb trouwens met mijn a corsa toen met een c20xe met omp drukgroep gereden, en een sinterplaat. Reed goed, slipte nooit. Alleen pedaal ging wel een stukkie zwaarder, wel te doen met dagelijks gebruik trouwens
Heb zelf een Helix koppeling, en die hebben we pas ook voor een maatje van me gehaald. Mooi setje, weet alleen niet wat die van hem koste. Komt bij Autosportcompany vandaan, dat is vlakbij jou dus je kan eens informeren.
Heb je geen kleinere koppeling nodig met dat vliegwiel?? Kleinere diameter
origineel gepost door 2000
origineel gepost door yves475
bijna 11000 pond, kwestie van kastje opendoen, geld nemen, kastje dichtdoen:D
had deze week een offerte gekregen voor de 225pk kit ; 3100 pond!!die kit zit ik al een tijd te overwegen, maar dan de 195 pk versie. mooi setje!!:thumbup
Het enige wat ik nergens kan vinden is of de bijgeleverde ecu ook de ontsteking kan aan sturen. Dis past bij mij niet, en de ontsteking aan de voorkant vind ik (toch) niet mooiDis past niet? :hmmz. Die dis bobine kan je ophangen waar je maar wilt
Je kan eens bij Biggelaar motors in Made informeren, http://www.biggelaarmotors.nl/ . Zoon van de baas doet veel met c20xe motoren. Ik heb er al vrij veel gehaald en een maatje van me ook. Heeft ook goeie prijzen vind ik zelf.
origineel gepost door TRPower
hmm,
ok dan…ik heb zelf geen wossner zuigers, maar omega1100incl btw per set, adviesprijs
Dan ben je flink genaaid. Betaalde 750 voor die van mij. En kan er nu misschien nog wel goedkoper aankomen
Nee die heeft volgens mij alleen die sccr sets. short cut close ratio
Anders moet je hier eens kijke, je kan van alles samenstellen. Veel dingen kan je ook apart ergens anders kopen waarschijnlijk, misschien wel goed koper. Maar dat moet je zelf even uitzoeken.
heb ze allebei liggen en heb geen verschil kunnen vinden
origineel gepost door custom
er staat een 2e hands kw set voor 200,- te koop.. vandaar mijn vraagGelijk doen!! Echt een wereld van verschil.
Had eerst ook Vmaxx, en nu H&R en het rijd echt veel lekkerder. Ook weleens meegereden met een Corsa met KW maar dat reed ook erg goed11 oktober 2009 om 09:58 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531549origineel gepost door jason
is dit nu standaart 86,25 yourie?
of al overmaats?1e overmaat
met omgevouwe randen past het met 195/45, ik heb er ook altijd mee gereden
Ik heb nog wel een computer van een c16xe weet niet of je daar wat aan heb
10 oktober 2009 om 10:24 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531546Omega’s!

Met originele zuigers moet 350pk ook kunnen hoor
Kan wel, maar volgens mij zit er in het 22xe geen kogelventiel in het onderblok. Dus moet je even goed opletten. Anders heb je slechte/geen oliedruk
Die van Ruben loopt goed hoor met originele tandwielen. Volgens mij zei rudy dat er ook nog weinig mee te winnen was. Rond 190 pk op de krukas.
Deze dus, wel verstandig om goed te laten chippen daarna. Rijd iemand mee rond met 190 pk met deze setup.
◄ 4600733 ►
INLAAT UITLAATklepspeling
0.00mm 0.00mm
duratie [0.1mm+s] 274° 274°
duratie [1.0mm+s] 236° 236°
klep lift12.00mm 12.00mm
nok lift – –
klep spreiding 110° 110°timing [1.0mm+s] 8/48° 48/ 8°
lift in BDP2.00mm 1.95mmNODIGE ONDERDELEN
klepveren: PAC-D92009
veerschotels: 99341
nokvolgers: O.E.M.Ik was erg te spreken over de Catcams nokkenassen, type weet ik niet uit mijn hoofd maar was 274 graden 12mm lift. Heb je wel andere klepveren bij nodig. Maar dan heb je wel waar voor de geld, en kan je van het geld van die tandwielen wel bijna die klepveren kopen.
7 oktober 2009 om 15:48 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531534Zijn meerdere manieren he om zuigerbodem koeling in te bouwen. Waar je natuurlijk ook op moet letten is dat je ze wel op de goeie plek zet je hebt natuurlijk 5 lagerkappen, en maar 4 sproeiers. In de lagerkap bij je oliepomp moet je natuurlijk geen sproeier zetten want je tandkrans voor je krukas sensor zit er dan voor.
Je kan zoals hier een ”geultje” naar je olie kanaal maken.

Of het zo houden en een gaatje bij boren in je lagerschaal.

Of je kan de sproeier net naast je oliekanaalboren zo komt de olie net in de sproeier zonder in je lager te boren ofzo.

heb paar weken geleden nog een nieuwe gehaald bij de dealer
5 oktober 2009 om 22:59 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531524Met een gt28rs? gt2871?
Maar zijn die spruitstukken allemaal niet Tig gelast dan?? Mijn Tig apparaat spetterd echt niet, dus vraag me af waar die lasspetters dan vandaan komen
Ik heb ze zo vaak hergebruikt, nog nooit fout gegaan. Op mijn ouwe werk mocht niks geld kosten daar deden we zelfs drijfstangbouten gewoon hergebruiken, ook nooit fout gegaan.
http://www.dp-engineering.nl Kost wat maar dan heb je ook wat :thumbup
origineel gepost door david verburg
ziet er dik uit youri lekker strak zonder poes pasJa dankje, zo vind ik het ook het mooist. Lekker simpel. Net als die van jou.
Tr ziet er ook goed uit zo. zo goed was die van mij ook toen ik em kocht, maar dat ging hard achteruit hier met die zeelucht :( -
AuteurBerichten