youri_corsa_gsi

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 342)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: F18 vs F18+ wat is het verschil? #17692741

    Bij mij zit er geen tellerring op

    In reactie op: hoe kan dit????staartje aan het verhaal #17703814

    Mooi klote allemaal david.
    Moet je maar met je knecht mee als die die kop komt ophalen, die dude van die motor woont hier niet ver vandaan. Gaan we ff verhaal halen.

    In reactie op: C20XE met 'betere' oliepomp? #17701752

    origineel gepost door Vinci

    origineel gepost door youri_corsa_gsi
    Ik was volgens mij 200 euro ofzo kwijt voor die gesmede tandwielen voor een originele xe pomp

    Ik kan een originele X20XEV pomp kopen nieuw voor net effe meer dan 100 euro…king:

    Dat heeft toch niks te maken met die ”race” oliepomp tandwielen? Neem aan dat die niet in een originele XEV pomp zitten :hmmz

    In reactie op: C20XE met 'betere' oliepomp? #17701730

    Ik was volgens mij 200 euro ofzo kwijt voor die gesmede tandwielen voor een originele xe pomp

    In reactie op: overmaat lagers #17699343

    Als ze je krukas kunnen slijpen kunnen ze ook lagers leveren neem ik aan :hmmz

    In reactie op: Corsa B C20XE PV-VV-01 Is Mijn Corsa !!! #17699682

    origineel gepost door david verburg
    youri geef em ff een week om die corsa op te halen
    daarna is ie overgeleverd aan de zwijnen:P

    Maar morge ben ik vrij :hmmz

    In reactie op: Corsa B C20XE PV-VV-01 Is Mijn Corsa !!! #17699679

    origineel gepost door mattemaker
    zou ik er morgen maar naar toe gaan…

    Ga ik wel doen denk ik. Kan nog wel wat spullen gebruiken :P

    In reactie op: ervaring wilwood remblokken #17697631

    Ik rijd met Hawk HT10 remblokken in mijn Wilwood klauwen. Ben er wel over te spreken. Wilwood remblokken heb ik geen ervaring mee

    In reactie op: coscast kop #17697785

    Om veel vermogen te draaien ben je niet verplicht om met mechanische stoters te rijden hoor. Ligt er maar net aan wat voor nokkenassen je monteerd. Als je nokkenassen met mechanisch profiel moet je uiteraard wel vaste stoters monteren.

    Heb volgens mij weleens ergens gelezen dat je een xe inlaat as 7 graden moet vervroegen maar dat weet ik niet helemaal zeker.

    In reactie op: aanhaal momenten arp drijfstang bouten #17696882

    Zet ze altijd op 50 nm 3 keer moet dat, maare der zit normaal altijd een briefje bij waar dat op staat

    In reactie op: F18 vs F18+ wat is het verschil? #17692732

    Heb em nog in men handen gehad vanavond. Als ik morgen tijd heb maak ik een foto van het nummer

    In reactie op: inlaatklep gesmolten #17691477

    Als de andere ook al een beetje krom was. Lijkt me dat de gesmolten klep ook niet helemaal goed geweest is. Maar Mr turbo zei het ook al dus ik hoef het niet allemaal te herhalen :P. Ik zou ze allemaal ff laten controleren/slijpen, want dat hebben de 16v vaker hoor dat de kleppen niet goed afdichten.
    Dat zie je pas echt goed als je ze in de slijpmachine zet en de klep niet rondom raakt

    In reactie op: F18 vs F18+ wat is het verschil? #17692721

    Ik heb vrijdag toevallig men diff eruit gehaald, slingerd uiteraard nog ergens rond in de bende :P

    In reactie op: krukasbouten vraag… #17691743

    Eigenlijk moeten ze vervangen worden ja, maar heb ze zelf al zo vaak her gebruikt en nooit problemen gehad. Maar als je geen haast heb zou ik toch ff nieuwe bestellen.

    In reactie op: maten van de schroefdraad brandstofrail #17687154

    Ok zal eens ff zoeken vandeweek, volgens mij zijn de d06 aansluitingen hetzelfde als de Jic hydroliek koppeling. Ga wel ff vergelijken van het weekend.

    In reactie op: Rem bekrachtiger verwijderen #17688151

    Heb ook een pedal box in de Corsa, helaas nog nooit mee gereden maar het stelt niet veel voor verder. Cilindertjes zijn niet zo duur en pedal box kan je zelf maken. Alleen alle slangen, koppelingen, hydrolische handrem en dikke voorremmen maken het weer duur he :P

    In reactie op: maten van de schroefdraad brandstofrail #17687152

    Wat zoek je precies Marcel?? Denk dat ik wel iets passends kan regelen. Wat voor schroefdraad het is weet ik niet uit men hoofd, kan ik wel achter komen als het moet.

    Je mag volgens mij idd niet aan/rond je veerschotels lasse. Maar aan de voorkant zijn geen veerschotels he

    Biesheuvel kan ze trouwens ook wel leveren denk ik, maar dan betaal je iets meer :P

    Heb ze ook in men corsa, heb ze weleens in engeland gekocht

    In reactie op: Zekering knalt eruit bij vervangen dashlampjes #17682907

    Als de zekering eruit gaat dan moet je niet een hele zware erin doen natuurlijk straks fikt er iets uit. Weet je touwens wel gelijk waar de sluiting zit :P

    In reactie op: Bakkineet speling #17682686

    Heb ik ook aan allebei de kanten, je bedoeld in het dif toch?? Rijd er al paar 1000 km mee inclusief 2/3 dagen vrij rijden zonder problemen.

    In reactie op: BITBURG 2010 #17624937

    Ik ben er niet, moet 3 nachtdiensten werken. Misschien volgende keer :thumbup

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17377593

    Lekker weer met vrijrijden zie ik :D. Ik kon helaas niet komen want ik moest overwerken. 19juni zijn we er weer :thumbup

    In reactie op: c20xe met snelle nokken tikt na stukje knallen #17675414

    origineel gepost door Mr. Bone

    origineel gepost door jarno29-01
    toch vreemd dat ik het totaal niet had voor de nokkenassen of krijgen ze nu gewoon meer te verduren en laten ze hun zwakte zien:P.

    Zo kan je het inderdaad zien, :D
    Want ze moeten nu hun werk doen bij toerentallen waar ze normaal niet komen, :o ivm de toerenbegrenzer, als die nog niet gechipt was voordat die nokkenassen erin gingen.
    Of draaide je al meer als 7000 rpm voordat die assen erin gingen?

    Ben je voor de rest wel tevreden over deze assen?
    Wil deze namelijk zelf ook gaan halen binnenkort.

    Ik heb ze misschien over he binnekort

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 342)