Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mij zit er geen tellerring op
Mooi klote allemaal david.
Moet je maar met je knecht mee als die die kop komt ophalen, die dude van die motor woont hier niet ver vandaan. Gaan we ff verhaal halen.origineel gepost door Vinci
origineel gepost door youri_corsa_gsi
Ik was volgens mij 200 euro ofzo kwijt voor die gesmede tandwielen voor een originele xe pompIk kan een originele X20XEV pomp kopen nieuw voor net effe meer dan 100 euro…king:
Dat heeft toch niks te maken met die ”race” oliepomp tandwielen? Neem aan dat die niet in een originele XEV pomp zitten :hmmz
Ik was volgens mij 200 euro ofzo kwijt voor die gesmede tandwielen voor een originele xe pomp
Als ze je krukas kunnen slijpen kunnen ze ook lagers leveren neem ik aan :hmmz
origineel gepost door david verburg
youri geef em ff een week om die corsa op te halen
daarna is ie overgeleverd aan de zwijnen:PMaar morge ben ik vrij :hmmz
origineel gepost door mattemaker
zou ik er morgen maar naar toe gaan…Ga ik wel doen denk ik. Kan nog wel wat spullen gebruiken :P
Ik rijd met Hawk HT10 remblokken in mijn Wilwood klauwen. Ben er wel over te spreken. Wilwood remblokken heb ik geen ervaring mee
Om veel vermogen te draaien ben je niet verplicht om met mechanische stoters te rijden hoor. Ligt er maar net aan wat voor nokkenassen je monteerd. Als je nokkenassen met mechanisch profiel moet je uiteraard wel vaste stoters monteren.
Heb volgens mij weleens ergens gelezen dat je een xe inlaat as 7 graden moet vervroegen maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Zet ze altijd op 50 nm 3 keer moet dat, maare der zit normaal altijd een briefje bij waar dat op staat
Heb em nog in men handen gehad vanavond. Als ik morgen tijd heb maak ik een foto van het nummer
Als de andere ook al een beetje krom was. Lijkt me dat de gesmolten klep ook niet helemaal goed geweest is. Maar Mr turbo zei het ook al dus ik hoef het niet allemaal te herhalen :P. Ik zou ze allemaal ff laten controleren/slijpen, want dat hebben de 16v vaker hoor dat de kleppen niet goed afdichten.
Dat zie je pas echt goed als je ze in de slijpmachine zet en de klep niet rondom raaktIk heb vrijdag toevallig men diff eruit gehaald, slingerd uiteraard nog ergens rond in de bende :P
Eigenlijk moeten ze vervangen worden ja, maar heb ze zelf al zo vaak her gebruikt en nooit problemen gehad. Maar als je geen haast heb zou ik toch ff nieuwe bestellen.
Ok zal eens ff zoeken vandeweek, volgens mij zijn de d06 aansluitingen hetzelfde als de Jic hydroliek koppeling. Ga wel ff vergelijken van het weekend.
Heb ook een pedal box in de Corsa, helaas nog nooit mee gereden maar het stelt niet veel voor verder. Cilindertjes zijn niet zo duur en pedal box kan je zelf maken. Alleen alle slangen, koppelingen, hydrolische handrem en dikke voorremmen maken het weer duur he :P

Wat zoek je precies Marcel?? Denk dat ik wel iets passends kan regelen. Wat voor schroefdraad het is weet ik niet uit men hoofd, kan ik wel achter komen als het moet.
14 juni 2010 om 15:32 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375084Je mag volgens mij idd niet aan/rond je veerschotels lasse. Maar aan de voorkant zijn geen veerschotels he
13 juni 2010 om 22:39 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302130Biesheuvel kan ze trouwens ook wel leveren denk ik, maar dan betaal je iets meer :P
13 juni 2010 om 22:38 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302129Heb ze ook in men corsa, heb ze weleens in engeland gekocht
Als de zekering eruit gaat dan moet je niet een hele zware erin doen natuurlijk straks fikt er iets uit. Weet je touwens wel gelijk waar de sluiting zit :P
Heb ik ook aan allebei de kanten, je bedoeld in het dif toch?? Rijd er al paar 1000 km mee inclusief 2/3 dagen vrij rijden zonder problemen.
Ik ben er niet, moet 3 nachtdiensten werken. Misschien volgende keer :thumbup
Lekker weer met vrijrijden zie ik :D. Ik kon helaas niet komen want ik moest overwerken. 19juni zijn we er weer :thumbup
origineel gepost door Mr. Bone
origineel gepost door jarno29-01
toch vreemd dat ik het totaal niet had voor de nokkenassen of krijgen ze nu gewoon meer te verduren en laten ze hun zwakte zien:P.Zo kan je het inderdaad zien, :D
Want ze moeten nu hun werk doen bij toerentallen waar ze normaal niet komen, :o ivm de toerenbegrenzer, als die nog niet gechipt was voordat die nokkenassen erin gingen.
Of draaide je al meer als 7000 rpm voordat die assen erin gingen?Ben je voor de rest wel tevreden over deze assen?
Wil deze namelijk zelf ook gaan halen binnenkort.Ik heb ze misschien over he binnekort
-
AuteurBerichten