Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door buur
Het is idd heel gaaf om te doen..
Het A’tje is een 2.0 8v die waarschijnlijk niet helemaal standaard meer is en de B is een 2.0 16V.
Het leuke is dat ze op het rechte stuk exact even snel zijn. Dikke pret dus, vooral omdat 90% van alle andere auto’s op de vrijrijden dagen op Zandvoort ons niet bij kunnen houden.. :P:P:P:PMeeste kunne je niet bijhouden?
Ben je helaas nooit tegen gekomen op zandvoort, anders kunnen we het ff proberen 2 a corsa’s naast elkaar :thumbup.Wanneer ga je weer vrijrijden?
De enige die het hier over een lame afterburner setje heeft ben jij hoor?? Want wat heeft een MSD ontsteking met een afterburner te maken?
Maar als jij klappen en vlammen verwacht op een (standaard?) c20xe met alleen een andere uitlaat. Dan wens ik je heel veel succes, en zou wat meer info zoeken.2 oktober 2010 om 16:53 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733658Alu kelken kan je bij DP kopen.
Ja anders hoor je er niet bij, je weet toch swa
Ik heb nog wel iets waarmee er vlammen en klappen uit je uitlaat komen :D. Als het meezit haal ik em volgende week van mijn eigen auto, dan komt ie hier bij te koop te staan
Ziet er goed uit servaas :thumbup. Word een snelle Corsa. Wat voor remmen zoek je en hoe groot? En heb je de nokkenassen al? Ik heb nog een set Catcams mechanisch voor let.
Ohja en foto’s, foto’s van de ouwe motor? :P
Hoe een nieuwe set zuigers eruit ziet weten we allemaal wel.Geen vonk :hmmz is de krukas sensor wel goed??
30 september 2010 om 21:00 In reactie op: Corsa A + B 2 Liter deelbare as Group Buy??? Eerste as voor #17670644Wat kost een normaal setje assen marcel? Ik wil nog eens wat anders als die m tech dingen die ik nu eronder heb. Vertrouw het toch niet helemaal :P
Ja daar had ik het ook vandaan, wist alleen de site niet meer. Heb een complete set brede schermen, dus als iemand interesse heeft, ik wil er graag vanaf. Voor een betere prijs als op de site
origineel gepost door mayhem
blaablaablaa…:P de bandjes zitten ergens in een container midden op de oceaanik zit indd hard te denken aan een sper ja..
Bandjes op de oceaan?? Waar moet dat helemaal vandaan komen dan. Maare sper is echt een must joh. Gewoon doen, anders moet je maar eens meerijden kan je het verschil merken :thumbup
Word tijd voor een sper jopie, heb nog wel een mooie in de aanbieding :P
Grootste klepuitsparingen moeten aan de inlaat kant
Ik heb ook die QSP pomp. Geen problemen mee gehad. Maar ik rijd dan wel met wat minder vermogen
Ja ik ben er dinsdag ook.
Kenteken hoeft niet volgens mij hoororigineel gepost door Andre Botter
Het is een CZ20LETXE:D onderblok C20XE, krukas en kop C20LET, carter Z20LET, Omega zuigers aero drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, Turbonetics GT-k450 turbo en Botter spruitstuk, down pijp, uitlaat :DJa verkopen is wel weer wat na 11jaar maar als ik met deze auto ga doen wat ik van plan ben dan blijft er toch niet veel meer het zelfde.
Dus kan ik dan beter een nieuwe bouwen.
Maar aan gezien er geen mensen zijn die er het geld voor hebben zal de slijptol er hier in moeten.
Of denken dat ze er zelf één kunnen bouwen voor 30000euro:jerrySommige vinden het leuker om zelf te knutselen als alleen kopen en rijden. Je wou em ook al aan mij aansmeren afgelopen weekend, mja ik ben ook liever zelf bezig :P
Ik rijd met Castrol SAF-XJ olie in mijn versnellingsbak, omdat ik met ”gewone” olie schakel problemen had na een aantal rondjes Zandvoort. Castrol edge sport 10w60 in de motor
Je MOET echt dezelfde kleur monteren als erin zat. Heb ook weleens een blok ingebouwd waar een zwarte temperatuur sensor in zat, en met de ombouw een nieuwe blauwe erin gezet maar dan doet ie het echt niet! Ook weleens een zwarte voor een blauwe gewisseld bij een goeie motor die deed het daarna ook niet meer, alleen maar verzuipen.
Lijkt mij dat je met het nieuwe type krukas tandwiel niet zo lang rijd. Want als ik het goed heb is deze kleiner dus dan staat je distributie nadat de krukas 1 keer rond is geweest al niet meer op tijd
Deze kan je alleen niet met originele koppeling gebruiken aan de boutgaten te zien, komt dus een vrij dure koppeling bij waarschijnlijk
Ja ik weet wel hoe een vliegwiel gebalanceerd word. Maar ik heb echt al meerdere vliegwielen laten doen, en er was nooit bij 1 vliegwiel wat uit gehaald vandaar. Ik rijd er wel al een tijd mee zonder problemen hoor :thumbup
Ja dat kan die zeggen. Ik breng ze altijd bij die man waar Biesheuvel ze ook brengt en daar betaal ik 70 euro. Denk niet dat biesheuvel ze voor 15 euro balanceerd.
Tegen mij zeiden ze het toen ook trouwens maar dat was niet zo
Volgens mij is dit al bijna een jaar geleden en allang (netjes) opgelost :vertag
origineel gepost door mayhem
wat een gezeik over een vliegwieletje..90 euro afdraaien en balanceren bij biesheuvel.
ik kan gewoon op stationair toerental wegrijden in 1 hoor. c20xe met afgedraaid vliegwiel en scherpe nokken.
Bij Biesheuvel word je vliegwiel niet gebalanceerd hoor
origineel gepost door Fearless
Maar kan dat ongestraft op je krukas?Ik wil ook graag een licht vliewgiel, maar schrok al van de verhalen, over het balanceren van alles intotaal.
Daar heb ik echt geen zin in.Alhoewel ik strax wel de mogelijkheid heb als het blok uit elkaar gaat. Maar dan nog…tis wel weer een paar 100 euro voor misschien 1 lullig geboord gaatje
Normaal zou ik het zo monteren, maar als je krukas er toch uit is kan je net zo goed alles doen
Maakt dat nou uit, stationair kan je toch niet rijden :P. Starterkrans is ook een halve kilo ofzo. Lijkt me een leuk vliegwiel voor een leuke prijs :thumbup
-
AuteurBerichten