Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan je je kleppen niet gewoon laten slijpen zoals het hoort?
Dan weet je zeker dat het voorlopig goed is.
Dit werd mij door meerdere mensen/bedrijven afgeraden en door sommige zelfs kleppenmoord genoemdBoel uit elkaar halen gaat wel hoor, ik heb bij mijn A Corsa 16v ook weleens de oliepomp vervangen
origineel gepost door Corsa_GSi
Originally posted by BadMuts
origineel gepost door Jerk
Vanmiddag op de A16 vlak voor de van Brienoordbrug zag ik een oranje Corsa GSI rijden.
Volgens mij was het Servaas.
Had een sticker van CTC.
Ik haalde hem in met mijn Renault Clio :thumbuporanje B met ctc zal haast servaas wel zijn ja……
@Servaas; hebbie de stoelen er al weer in dan joh?
WOEI WOEI ben ik eindelijk een keer gespot king:
Was ff naar minimeet geweest met Ronaldo, YoeriCorsa en Corsaboy+girl.
Maar kheb geen Kliko gezien eigenlijk :hmmz
En hoe kan je aan mijn auto nog zien dat het een GSi is dan :hmmzEn ja de stoelen zitten er allemaal in :D
Was je verkeerd gereden? haha dacht al hoe komt die opeens achter me :P.
Kon je trouwens maar net bijhouden ik reed volgas heel de tijd met de tr :sleeping
Hey wat gaat er gebeure? Blokkie erin hangen? Kooi zit er ook al in zie ik :thumbup
Heb je niet meer foto’s?215pk dan, jij je zin :P
Ding is best snel ja :P, En jij rijd ook met een c20xe toch?
Daar ligt een C20Xe in met tb’s 220pk
Die stond pas ook in Spijkenisse zag em bij school staan
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by youri_corsa_gsi
Blok uit die oranje Corsa was kapot gelopen laatste keer op Sint truiden geloof ik, ligt nu een andere LET in met standaard turbo, maar wel KMS en nog wat dingetjes. Komt NOS op voor de sprint.Het 400 pk blok wat in de Corsa lag word opnieuw opgebouwd en komt in een C Kadett sedan.
Dit is alles wat ik ervan weet
Roel is idd goed bezig..
alleen ga ik niet alles hier op een forum posten over hem.
Als hij het wil vertellen wat ie aan het bouwen is dan moet hij dat zelf doen..:vertag:vertag
Ja daar heb je ook wel gelijk in, maarja ik weet er verder ook niks van dit heb ik gewoon van een ander forum. Dus iedereen kan het zo vinden als die wil
Blok uit die oranje Corsa was kapot gelopen laatste keer op Sint truiden geloof ik, ligt nu een andere LET in met standaard turbo, maar wel KMS en nog wat dingetjes. Komt NOS op voor de sprint.
Het 400 pk blok wat in de Corsa lag word opnieuw opgebouwd en komt in een C Kadett sedan.
Dit is alles wat ik ervan weet
Kom ook regelmatig in rotterdam en omstreken en heb nog nooit een leuke corsa gespot :hmmz
29 december 2007 om 23:00 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301687origineel gepost door geert666
origineel gepost door NoToRiOuS19
origineel gepost door youri_corsa_gsi
Ga binnekort nog een A Corsa 16v slopen, dan heb ik de Mtech naven en assen overJah oke maar ik ga denk liever voor de chris astley assen omdat die uit 1 stuk zijn die van m-tech zijn gelast.
als het gelaste assen zijn dan zijn ze dik dun dan zitten er geen naven bij!
Als er naven bij zitten zijn de assen dik dik dan zijn ze niet gelastAssen zijn dik/dik en zitten ook naven bij
28 december 2007 om 23:25 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301681Ga binnekort nog een A Corsa 16v slopen, dan heb ik de Mtech naven en assen over
24 december 2007 om 17:19 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371731origineel gepost door NOVA-1.2?
origineel gepost door corsaboy
Ik ga eerst de aankomende dagen hard sleutelen.moet jij geen kerst vieren? Maar ben benieuwd naar de pics, dus beetje doorwerken daar! :)
Daar is kerst juist voor, 2 extra vrije dagen om aan je eigen auto te werken :D
Ik ben wel benieuwd dan wat je allemaal heb veranderd dat het een race auto is geworden
Origineel gepost door joeri
vanochtend een gruwelijke corsa spider tegen gekomen bij rotterdam schenkel.
Hij was parelmoer paars gespoten met een beige dak en dikke cult sloffen.wie o wie?
groeten joeri
Deze is van een jonge uit schiedam/vlaardingen volgens mij. Ligt een C20LET in
Alleen de sporing is gesteld, camber is nog steeds getzelfde :P
Origineel gepost door rallyastra
Origineel gepost door nl-tuning
Het is een groep A uitlaatspruitstuk die lijkt me niet te dun:P maar ik ga er binnekort aan beginnen er gaat 2.40mtr per uitlaatdeel op en dan het geen nog waar de 4pijpen bij elkaar komen dat is 9.60mtr band dus dan kom ik totaal uit op zn 12 meter band:D dat is een aardig stuk he’groeten nick
Wil je dag niet verpesten maar maak daar maar 20 tot 25 meter van :vertag ga je niet redden met 12 meter
Ik heb die van mij gedaan, staat op de eerste pagina, met 1 rol van 15meter. Was volgens mij 25mm breed
Straalt veel minder warmte uit dus de temperatuur in de motorruimte blijft veel lager, en bij mij hangt het uitlaatspruitstuk bijna tegen de radiateur aan dus die word nu ook beter afgeschermd. Rolletje was volgens mij 50 euro
Ik heb paar slagen dubbel eromheen gedaan, en toen met ijzerdraad een soort krammetjes gemaakt, en die er helemaal doorheen gestoken. Blijft goed zitten. En helemaal aan het eind heb ik er een grote slangeklem omheen gedaan omdat je dat daa toch niet ziet

Daar ben ik het ook mee eens. Ik vind het ook het geld niet waard, maar aangezien we sinds een paar maanden een schade afdeling op de zaak hebben hoef ik alleen zelf de auto voor te bewerken en de verf te betalen :P
Word er inderdaad niet sneller van maar toch laat ik die van mij overspuiten ;) . Ziet er gewoon veel beter uit, als allemaal verschillende kleuren schermen/deuren, en roest moet ik ook niet hebben.
Vind 4 bar nog wel een beetje veel eigenlijk. mijne stond eerst op 4 ongeveer en later terug gezet naar 3,5 toen liep die een stuk beter. En ik rijd ook met bewerkte kop en andere nokkenassen enzo
Blokje wat in de A Corsa van men broer hangt

-
AuteurBerichten