Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je de assen hebt liggen,
Gewoon de as even achter de wagen leggen en vergelijken,
Meten is wetenHet is idd geen bmw as, maar het was maar een idee voor je bevestigingspunten te veranderen.
Je kan de draagarmen zo aanpassen



De motor kan je veranderen dat is geen probleem
De achteras kan je van een kadett gebruiken, deze passen eronder
De steek van een vauxhal is anders dan van een opel, komt ongeveer op 103 uit opel is 100
kwestie van mekaniek zijn de gelijkenissen op zicht groot
maar niets past zomaar op elkaar
groetenok bedankt
Plannen, heb ik op het ogenblik nog niet echt meer
Ben al zoveel van gedacht veranderd dat ik het zelf niet meer weet.
De kleur blijft wel dezelfde, dat wel, maar de details veranderen wel
Tijd brengt raad zegt men, dus we zullen wel zienVan welke kanten ben je dan
groeten
dirkJa maar hoeveel word het dan vermengd,
de verhouding zal ook wel anders zijn in een crossauto dan voor straat gebruik
Aceton is wel een agressief goedje tegenover plastiek enzo van die dingen, geen kans op schade aan sommige delenIk denk dat de problemen wat overroepen zijn, slechte opmerkingen worden heel snel rondgestroid, de goede daarentegen veel minder.
Niet iedereen gaat zeggen ” amai ik heb een goed motortje in men wagen ben er gelukkig mee”
Ik heb ook het genoegen gehad om met een c30se24v te rijden, is echt wel een geweldige motor, misschien niet de beste zoals sommige zeggen, maar toch wel een waar plezier om mee te rijden.
Ik heb er geen noemenswaardige problemen mee gehad, juist de stroomverdeler eens stuk, 100 eurokes verder en we reden er weer mee.
Ok je kan er moeilijk onderdelen van vinden en ok ze zijn duur, maar so what, er zijn mensen die duizenden eurokes in een motor steken en deze dan ook stuk draaien,
Het is gewoon wat je zelf wil en kan.
Ik denk ook dat als dat nokje waar je over spreekt de ketting heeft doen verslijten, Is daarom nog niet gezegd dat de tandwielen versleten zijn .
Vroeger was er nooit spraken van een distributieketting te vernieuwen, nu ja met deze motor is het iets ander.
In ieder geval als je ketting versleten is en je spanner dan zou ik deze gewoon vernieuwen,En nog wat genieten van men wagen dan.
Als je de ketting monteerd zie je vanzelf ookwel of de tandwielen echt weg zijn.
Zo dit is mijn zicht op dit onderwerp, ieder zijn eigen mening daarover, niet iedereen heeft dezelfde, uiteindelijk kan je raad vragen, en je zal tientallen antwoorden krijgen, maar uiteindelijk zul je zelf moeten beslissen wat je doet.
Zoals ik daarstraks al zei, slechte reclame is snel gemaakt,
groeten
dirk@mcc_alive wrote:
Hey,
Het is natuurlijkd de bedoeling de auto in zijn waarde te laten. Daarom wou ik eigenlijk een motor op dezelfde motorsteunpunten hangen zodat er niets veranderd hoeft te worden.
Het is wel de bedoeling dat hij een beetje normaal met het hedendaagse verkeer mee te komen. Daarom
ik weet dat er een 2.8 s is die ik heb met 90 pk, een 2.8 met 130 pk(dubbele carb) een een 2.8 e(of i) met 160 pk door injectieIs dit gewoon hetzelfde blok? want dan zou ik zeggen injectie eropbouwen maar daar het verschil nogal groot is denk ik dat er nog iets anders is.
Zal morgen eens naar de motorcode kijken!
Eigen handigheid is geen probleem alleen laswerk zal uitbesteed moeten worden.Groet
motorsteunen is geen probleem, in mijn admiral ligt een c30se24v met de originele admiral steunen, past zonder aanpassing
juist de brug van de automaat is iets aangepastHoe is het nu afgelopen met de handbak,
speciale dingen moeten aanpassen aan de computer.
Ga er zelf ook aan beginnen daarmee dat ik dit vraag
groeten
dirk21 september 2012 om 21:11 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684387Zo ziet een achterbank van een station eruit.
In het midden heb je een draaihendel om de sloten links en rechts los te maken en dan kan de bank neerklappen
Is ee heel andere bank dan van een sedan, dus jouw oplossingis een optie, of anders een bank voor een station zoeken
Groeten
Dirk
@theo A wrote:
nee die blijft niet hangen en ook al met een andere die goed is geprobeerd en als het aan de benzinedruk zou liggen dan moet hij er toch ook last van hebben als hij vrij loopt ? toch ?
Benzinedruk zou kunnen, onbelast vraagt de motor niet veel brandstof, belast daarentegen wel
ik heb een rode,wat zoek je juist van carrosseriedelen
heb je die record soms van de omer gekocht, nog vorderingen aan de record
-
AuteurBerichten