Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
toen ik nog bij opel werkte
ik zovaak bij C corsa’s die krenge ingevet niet normaal wij gebruikte toen wiellager vet als ik het me goed herinner.boven de 180 liept ie bij wel op maar het gevoel van optrekken had ik niet meer
bij me C20XE trekt ie ook niet denderend hard door maar dan toch tot de 230+(teller)
ik hallde echt maar net 200 kmph
maar toen was het blokkie ook wel echt op, kon elke 300 km liter olie bijvulle
die kan ‘buttons’ kan je zo los wippen met een platte schroevendraaier. en met een torx schroevendraaier/dop die schroefjes ff los draaien dan kan je de kap iets naar je toe trekken en heb je genoeg ruimte
[rquote=1853148&tid=8253&author=david verburg]inj desperate need of some lowering god dammn[/rquote]
gaat zeker goed komen :agent
[rquote=1840043&tid=8253&author=kapelleboer]heb je geen foto van heel de corsa??[/rquote]
ja nu wel



[rquote=1853105&tid=141390&author=Marcus-Corsa]Mensen die ik ken zeggen allemaal als je zoiets wilt enigste goeie die je kan halen zijn van LSD. De rest gaan te vaak kapot.[/rquote]
als je dan een keer een mallot die denkt ff snel in te kunne stappe, trekt ie gelijk je scharnier verot
met die 1300 euro ben je al een heel end op weg naar een c20xe ombouw ik zou dat lekker doen :P
en dan merk je er nog niet veel van.
pas als je een powerbox+chiptuning+uitlaat(spruitstuk enz.) gaat monteren ga je echt wat merken
beter is een C20XE motor inbouwen dat is (volgens mij) de goedkoopste manier om veel vermogen in de corsa te krijgen.
hottuning ken ik wel beetje autostyle-achtig bedrijf
ik zou is gaan kijke wat originele LSD scharnieren kosten. die passen gegarandeert en zijn van goede kwaliteit
meestal is het een hoop aanpassen maar wel te doen
alleen voor die prijs zal je niet veel kwaliteit hoeven te verwachten denk ik.24 januari 2011 om 19:52 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302167[rquote=1813609&tid=9772&author=SRLandgraaf]mn stappen motor is vervuild en wil deze schoon maken bij mn c20xe in de B corsa
hoe kan ik die het best eruit halen zonder al te veel moeite ?[/rquote]
is geen makkelijke manier gewoon friemelen klote en schelde:fy1:D
boeing airbus A380??
boeing en airbus zijn 2 hele verschillende farbicante :P
als je een stille open pijp wil raad ik simmons aan
heb zelf een rvs catback systeem onder me corsa hangen.
heb hem al bijna 4 jaar heeft onder 3 corsa B’s gehange en zit nog geen spatje corrosie of iets dergelijks aanwerd na 1 jaar aangehoude voor Db controle en mocht weer gewoon verder rijden.

ja teflon is beter heb je gelijk in
maar als je geen teflon spray heb staan kan je er ff wd40 in spuiten weet je gelijk of het wel of niet helpt.
ja hoor geen probleem
ander motortje in corsa gehange (vloeibare pakking was tijdelijk is nu vervange door een normale pakking)
:wub

en sinds kort me nieuwe wielekadett e gt velgen 14x8j:wub


dus ff voor de keuring er op plakke en daarna er gouw weer aftrekke :P
is geen gezicht natuurlijkvergeet niet dat je voor APK rode refelectoren achter moet hebben deze lampe heb dat niet
vandaag nieuwe std voorbumper er op gezet zat een gescheurde met de hand gespote Dietrich RS bumper op zag er niet !!
nou die reageert dus nergens meer op;)
terminal operator in de botlek (Rotterdam)
oftewel vrachtauto’s laden bootjes laden/lossen tv kijken en internette :P
wij verkopen bitumen aan de grotere bouwbedrijven (heijmans / KWS / BAM) en die maken der weer (asfalt)wegen van.ja precies dat bedoelde ik ook
ja nachtdienst he geen flikker te doen haha
ja meestal is dat wel het geval
maar ik zeg niet dat deze lampen slecht zijn, want heb met deze lampen geen ervaring.
wel heeft een maat van me de voorkant van zijn vrachtwagen vol gehangen met LEDs en dat ging 1 voor 1 verot
loopt je gas kabel niet stroef gewoon?
ff wd40 in je gaskabel spuiten
-
AuteurBerichten