Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooie auto’s
echt als ik een vectra A zie in die staat … mis ik vroeger :(Natuurlijk zit er wel wat verschil in .. die additieve die ze er bij de shell in gooien of bp stellen niet zoveel voor :) is gewoon 1 flesje op 1 tankwagen.
en die helpt je motor schoon houden [ ja right ]maar voor sommige “snellere” motoren kan 98 octaan of zelfs 102 voor een betere verbranding zorgen en dus meer vermogen en zuiniger per liter benzine.
maar het kost ook meer dus het is of net rendabel of gewoon fijner rijden.Waarom benzine goedkoper is bij een witte pomp ..
Dat komt omdat hun gewoon van alles erin gooien het is maar net wat er op dat moment in de aanbieding is.
en vaak is dat “staats reserve” in elk land houden ze benzine achter de hand voor als er iets ergs gebeurd. alleen zoals we allemaal weten is benzine niet altijd houdbaar dus dit moet zo nu en dan ververst worden. en dat is dus iets mindere kwaliteit brandstof en dus goedkoper.dus daarom zeggen mensen dat ze bij de ene pomp minder kilometers maken ..
als het de slang uit komt .. moet het 15graden zijn. dat is wettelijk bepaald maar of dat ook zo is overal weet je niet.
want benzine zet uit en krimpt bij temperatuur verschillen. dus het als je sochtends tankt en het is ‘smiddag 30 graden is je benzine volume uitgezet. dus meerin frankrijk bijvoorbeeld doen ze er 10% ethanol in om de prijs te drukken alleen dit is slecht voor je motor .. maar of ze dit ook doen in nederland.
de meeste hebben een dikke bak zeg king: rijd fijn he! ?
@soepkiepe wrote:
heb je deze gekocht waar je hem op de foto heb gezet, weet niet beter dan dat er alleen een oude trabant staat hahaha :P:P
nee daar werk ik king:
haha ja die Trabant = wel geniaal want roest niet… plastic achter ding.
ik ben 23 jaar oud
en dit is mijn 4e auto een Opel Vectra B V6 CDX

en nee ben geen brokkenpiloot verveelde me nogal snel in een auto@wim-v6 wrote:
is dat een A merk ja????
haha, Weet al langer dat dat Rommel is, Komen er bij mij niet onder, na een keer van de weg geschoven te zijn met dat Prutmerk..
> Gebeurt vaker bij Toyo, Zeker als je gaat Circuitrijden… zelfs met de R888
Willem
haha zolang het droog is vond ik TOYO een prima band :) zeer veel grip.
maar ze slijten behoorlijk snel weg.
en met 1 druppel regen spin je alleen maar king:heb er nu Michelin en Continental op zitten :) maar ik rij sowieso rustiger in bochten dus weet niet echt of ze “geweldig” zijn .. ze functioneren prima bij normaal gebruik ieder geval
normale 1360 kilo Vectra v6 vs een verlaagde corsa 930 kilo gsi vandaar
ook met A merk banden kan dit gebeuren … ik had alleen het voordeel dat het achter gebeurde en ik er met 200+km/u niks van voelde pas bij de 160km/u snel weer naar de 200km/u. en stoppen bij tankstation die 3 km verderop was. [ 3 uur nachts ]


maar gelukkig heb je zelf niks kon heel anders aflopen.
ja oke deze had amper profiel maar het was droog
23 juni 2012 om 16:21 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993253meeting hoogeveen? :)
ja doe eens!
ook wel eens gehad in mijn werkbus :)
speel eens een beetje met gas… als je constante snelheid rijd laten we zeggen 80km/u houd dan je gas zo dat je op snelheid blijft en druk hem dan vol gas in :)
als je je turbo sneller hoort sissen… maar je gaat niet SJOEFFF weg dan is er iets lek.bij mij was het toen een slang gescheurd die van de turbo naar je inlaat gaat. zodat de turbo druk je inlaat niet bereikt.
ik heb haast nieuwe Michelin banden voorop zitten en als het goed nat is wil die best wel graag spinnen .. maar dan grijpt TC in.
of ik moeite doe? nehh gewoon kickdown.
in de regen ook?
king:
ziet er inderdaad uit als motorsteunen … dan kantelt je motor en bak.
tevens apk afkeur punt

glim glim king:Kost wat maar dan heb je het ook gelijk goed gerepareerd



naar mijn weten zit het kastje bij je voeteneinde aan de bestuurders kant :) [ waar je motor kap hendel ook zit ]
traction control
die zorgt dat je motor vermogen wegvalt als je wielen doorslippen.
een stukje veiligheid
als je hem indrukt gaat hij uit. en kan je spinnen hahaprobeer het maar eens uit in de winter. is wel grappig
http://www.youtube.com/watch?v=KWx-yZaOBeI
in calibra …Rukpukkel king:
moest lachen :thumbup
netjes bezig … de details maken de auto vaak af
Auto gewassen…
start ik de auto met de deur open hoor ik een beetje zoon Brom dat me uitlaat lekt … :???:
dus ik bekijken lekt hij precies net na me einddemper [ met die klem met de veren ] zal wel een dure worden…einddemper + midden demper… hbase geeft alleen geen prijzen weer.
• LE = ohne Neutralschaltung
• LN = mit Neutralschaltungwat betekend dat? dat je geen vrije loop hebt? [ dus de stand N ] ?
of bedoelen ze dit
“Achter de in alle versnellingen werkende koppelomvormer zijn er naargelang het aantal
versnellingen, een aantal tandwielstelsels gemonteerd. De hydraulische
lamellenkoppelingen dienen als schakelelement. Door de ingebouwde vrijloopsystemen
geschiedt het overschakelen zonder dat het motorkoppel behoeft te worden onderbroken”
?heb je een prijs indicatie wim ?
ik bedoel die saab schrijven zijn vast nog wel makkelijk te krijgen ook al is saab dood
achter remblokken kosten niks :) 18,90 incl een bus remreiniger en kopervet …
veel sneller? :) haha
heb je al geprobeerd ze opnieuw in te leren?
volgens mij contact op stand 1 zetten en knopje indrukken op je sleutel .. dan gaan je deuren dicht en open en doet hij het weer zo niet batterij vervangen.
maar wacht voor meer info maar eff op iemand anders ;)
wel goed opletten dat hij geen olie lekt tussen de automaatbak en motor.
is mij ooit eens vertelt door Wim.
accu moet 12,6 volt hebben als hij vol is en al een poosje ongebruikt is. [ dus niet als je de auto net uit hebt dan kan hij nog hoger aangeven ]
elke cel in de accu heeft een accu spanning van 2,1 volt bij elkaar opgeteld dus 12,6 volt
dus als je 12,5 volt hebt is 1 cel ligt beschadigd
gewoon nieuwe ophalen bij de dealers :)
is niet zo heel duur. -
AuteurBerichten