Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en als je hem op “dubbel-slot / safe-lock doet en je hebt er alarm opzitten word dit geactiveerd. king:
dus dan moet je wel even het interieur knopje indrukken als je je vriendin alleen in de auto achterlaat. [ binnen alarm word uitgeschakeld ]
:jerryzit hij niet gewoon vergrendeld?
gewoon even je knop ingedrukt houden voor de ontgrendeling van de achterklep zelf dus niet je c.v en dan even met je vinger die haak terug duwen?
[moet wel van slot zijn natuurlijk ]doet me toch altijd stiekem denken aan de bmw7er e38
@nova…. wrote:
@sw_reijnders wrote:
de 2.6 heeft nogal behoorlijk last van de lambda en kat van de achterste cilinderbank (die waar je niet aan kan)
daarmee zou ik toch voor de 2.5 gaan als je een V6 wil.Vind ik van niet in al die tijd dat we in onze 2.6 v6 reden nooit ergens last van de lamba en kat gehad.
Jan mocht je kijken voor een vectra b .. zou ik toch gaan voor de 2.6.
Was een heerlijke reisauto lekker comfortabel ondanks de dikke verlaging.maar als je google gebruikt en zoekt op een 2.6 v6 motor van opel krijg je wel zeker die problemen te zien.
dat jij ze niet mee gemaakt hebt wil niet zeggen dat ze er niet zijn? net zoals TS het risico kan lopen dat hij juist zoon auto aanschaft …
2.5 doet niks onder voor de 2.6Nieuwe Knipperlichten gekocht voor mijn vectra. L+R
van mij waren niet helemaal lekker meer [ vocht erin + bevestiging punten afgeknapt ]12 euro de set nieuwe niet duur… verkoper vertelde me dat de verkoop voor vectra b parts behoorlijk aan het terug vallen was.
Welkom
Die nieuwe computer kan je natuurlijk niet zo maar in je Vectra zetten .. daar zit startblokkering in
[knippert het Motor check lampje als je wilt starten? dan staat hij in de beveiliging. je had de computer eerst moeten “los” koppelen via een opcom/dealer.]
of je had alle transponders in de sleutel van de nieuwe computer en uitlees ring bij je contact moeten mee vervangen.en idd vraag eerst eens wat voor Fout code je krijgt.
bij een nokkenas of krukas sensor wil hij vaak niet starten.ps. en als je nieuwe computer al wel is losgekoppeld is moet je de sleutels / transponders van je zelf eerst ontkoppelen bij je oude computer en dan in leren in je nieuwe.
R.S. Doebar te zoetermeer
een opcom bestelt .. eerste versie was met software 1.4x en deed het niet
toen contact opgenomen mocht hem terug sturen of 6,70 overmaken en hij stuurde een nieuwe en die werkte wel met software 1.39 :)hele aardige normale meneer
18 juli 2012 om 13:27 In reactie op: CDX Motor afdek kap + Diameter Flexibel deel uitlaat? #18046298
Steun was vanmiddag binnengekomen.
26 en 99 cent ..
excl. rubber insider .. maar die kon ik hergebruiken.12 juli 2012 om 13:34 In reactie op: CDX Motor afdek kap + Diameter Flexibel deel uitlaat? #18046296vandaag bij de dealer geweest.
Werd bestelt en koste 26 euro. kwam wel helemaal uit Duitsland dus duurt een week.
11 juli 2012 om 17:50 In reactie op: CDX Motor afdek kap + Diameter Flexibel deel uitlaat? #18046295ja die kap is prima.
alleen 1 steun niet meer.zal morgen wel eff langs Hartgers gaan kijken hoe erg ze mij gaan teleurstellen :ass
11 juli 2012 om 16:36 In reactie op: CDX Motor afdek kap + Diameter Flexibel deel uitlaat? #18046293Hartgers wou dat ik even langs kwam dan konden ze precies zien wat ik bedoelde.
of iemand anders moet iets weten?kan je zoiets ook maken bob de bouwer style?
11 juli 2012 om 13:39 In reactie op: CDX Motor afdek kap + Diameter Flexibel deel uitlaat? #18046290ik heb zonet opel dealer Hartgers Hoogeveen gebeld en die vertelde mij dat je alleen de hele kap kon kopen voor 35 euro.
zoek nog even door naar andere opel dealers.Trouwens wie weet de diameter van het flexibele deel in de uitlaat? ik wil die namelijk vervangen en de nieuwe erop zetten met uitlaat klemmen.
sinds ik een open luchtfilter gezet heb in mijn Opel Corsa gsi uit 1994
ben ik er helemaal van genezenklinkt leuk hoor zoon K&N set. maar de auto trok slomer op en top was 30km/u lager en na 5 maanden kreeg ik motorfout .. LMM kapot
die vervangen gelijk een K&N inleg filter erin gedaan .. echt wat een verademing? als de brandweer :Dsinds dien laat ik het gewoon origineel .. + eventueel met een inleg filter van K&N
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI&hd=1
leuk filmpje waarbij ze een auto uittesten met en zonder een “POD” filter en origineel ..
had vorige maand precies het zelfde.
had via een site voor 170 euro een uitlaat gekocht. incl. alle rubbers/aanbouw delen
dat maakt het eronder zetten makkelijker en vaak falen die hergebruikte onderdelen later het eerste.
en omdat hij net voor de flens was doorgerot. dacht ik doe het maar gelijk goed.


en het leuke is ik wacht nog steeds op de rekening van mijn garage die hem eronder gezet heeft.

stom :jerry
ECO knopje die zorgt er toch gewoon voor dat de airco alleen aangaat wanneer hij nodig is? zodat er brandstof bespaard word. of schakelt dit de hele airco uit?
want ik had vroeger een Sigma en die werkte op de eerste manier.
als zoon plofzak afgaat .. kan je een kwartier later er nog een ei op bakken!
en ja zoon ding vliegt 40 meter hoog. king:@sw_reijnders wrote:
gewoon een bijleggen van minimaal 2,5mm2
.Onderkant van mijn auto gewassen.


gewoon in een paar minuten tijd 52mm regen gevallen.. water stond 30cm+ hoog op sommige plekken
over een rit van 10 min, 50 min gedaan… leek meer op varen dan auto rijden. haha king:
maar Vectra gaf geen kick :) gewoon rustig laten rollen. en niet als een gek rijden zodat er water over je motor kap komt.
kwam na een poosje wel mist uit me ventilators … had airco aan duh :agent
kwam ook nog 2 auto’s tegen 1 was afgeslagen en kregen ze niet meer aan en de andere had natte voeten .. haha :D
1 juli 2012 om 12:56 In reactie op: rare geluiden uit dashboard bij inschakelen climate control #18042793dat hoor ik zelfs bij mijn normale airco.
soms beetje darthvader geluid :shock:
30 juni 2012 om 16:17 In reactie op: Vectra B v6 1997 probleem met nieuw schokbrekers/veren #18042430Nee dit klopt niet echt.
standaard ziet het er zo uit

maar heb er verder niet zoveel verstand van nog. dus eff wachten op iemand die wel ziet wat het is
duur grapje?
rijd vast weer stukke beterDe Injectoren van de X25XE en X30XE V6 motoren zijn gelijk aan elkaar, zo ook de Injectoren van de Y26SE en Y32SE V6 motoren
Quote van Wim-v6
Silver geniale eerste auto king:
die achterbanden net zo dik :jerry :jerry en maar donuts maken he :worszo hoort je eerste auto te zijn … lekker puberaal nog :D
-
AuteurBerichten