Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
iemand ooit al deurpanelen van een astra j verwijderd?
Waar zitten de boutjes van de voorste.
Achter het dunne latje, achter de klink en waar nog?@Gupy wrote:
Welke shampoo of ontvetter gebruiken jullie thuis in de ontvetterbak?
Ik heb zelf wel brakeclean, maar die vindt ik te duur en te agressief.
Zijn er goede ontvetters niet niet te snel “uitgewerkt” zijn? Liefst zonder oplosmiddelen.
Gr. Frank
zal morgen op het werk is kijken.
Gebruiken wij al jaren niet schadelijk voor dichtingen etc en lange duur voor het volledig uitgewerkt is
mvgzoek maar is op kustom creations.
Kan je online uw lijm bestellen.
Spuitlijm durft bij warme temperaturen wel los te komen. Deze lijm niet.
Heb dezelfde lijm, dezelfde alcantarra zoals op deze foto gehad, 3jaar in weer en wind en niks aan de hand, nooit losgekomenheb hier nog wel 2 zetels staan voor een astra f in goede staat.
ik gebruik all purpose cleaner van chemical guys in combinatie met een tornador gun.
Altijd proper en nooit teveel water ofzo , zeker met de nieuwere auto’s@opel-motorsport wrote:
@ yanneske1
toevallig werkzaam bij cathagen in bree? :) :)
volgens mij herken ik je auto’s :)heel toevallig werk ik daar :p.
gij soms manta’s komen stralen bij ons?hier nog wat foto’s van men astra’s.







mijn astra

dashboard word gewisseld voor de keuring en verwarming is nogsteeds aanwezig.
zo se weer een updateje van mijn kant.



morgen inboven se en foto’s maken.
zo se foto van de update.

@dion87 wrote:
ziet der echt fraai uit
thanx man.
Intussen ook linker en rechter zijpinker nieuw gekocht.
@calike wrote:
Proper Astra’ke!
met watte reinigt gij uw interieur trouwens ?Greetzz
met een zetelreiniger, extractor.
komt superveel vuil en viezigheid uit de zetels.@Ted Desot wrote:
eerst de auto volledig geclayed, hier een foto hoe het eraf kwam.

Wat bedoel je hiermee?
Mijn lak ziet er ook zo uit en vindt het resultaat verbluffend :thumbupGr Mike
eerst het vuil eraf halen met een clayblok en dan polishen en waxen.
lekker vuil niet?

ochja alles valt proper te maken zogezegd zo gedaan.





bah , lekker vies vuil en vettig

@jblfreak wrote:
na de klei valt het me mee hoor
mijn klei was compleet zwart haha
verders wel zeer goed bezig
ja klei viel al bij al nog goed mee, wl 1ste x dat die al zo vuil was normaal is het veel properder:p
@McKaamos wrote:
En dan begin je bij de passagiers-stoel? :P
Ik had persoonlijk eerst de bestuurdersstoel gedaan. Al was het maar om het feit dat je dan zelf in ieder geval lekker in je stoel geplakt blijft zitten bij een bocht, met zo’n mooi Recaro kuipjes interieur van Opel.ja, de kuipjes in sportieve Opeltjes zijn allemaal van Recaro! :)
In m’n Calibra zitten de zwaar geel geworden labels er nog op aan de onderkant, maar bij de meeste mensen zijn de labels al lang weg.er word toch niet meegereden voorlopig, is ook niet super veel werk voor een zetel te vervangen e.
Moet ze nog volledig reinigen was maar een testfit nu er weer uit en volledig reinigen.
Zitten zeker lekker die recaro’s.
Vandaag alles reinigen en dan monteren.Nee nee de originele gsi kuipzetels
zo se een kleine update van mijn kant.


morgen de andere kant monteren, rails smeren , elektrische ruiten monteren
pookzakje vervangen, handrem zakje vervangen.
nog een paar foto’kes.
Staat voorlopig goed, als ik hem houd dan zal er nog veel motorisch aangepast worden.
En andere velgen en plat op zen pens.
En gsi motorkap en grill



dit weekend bezig geweest aan de gsi want de lak zag er totaal niet uit.
eerst de auto volledig geclayed, hier een foto hoe het eraf kwam.

foto van de swirll’s en andere imperfecties op de motorkap.

in de verte ziet het er al goed uit.

en van dichtbij.

En de flank,motorkap en dak zijn gedaan. Morgen de rest.
Us-module geplaatst.
Foto’s zeggen meer als woorden e.


astra onderhanden genomen se.
Interieur volledig gereiningd, alle vlekken eruit.
Verlaagd met weitec veren.
Paar foto’s genomen.
Volgende week ga ik hem volledig polieren dan zou de werkplaats afzijn.






En zo kwam het interieur eruit.

-
AuteurBerichten