xstrema

Aangemaakte reacties

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: c20let stoterd tot niet lopen #18305652

    Probleem gevonden toch 1 kabeltje van lmm waar een breuk in zat.

    In reactie op: c20let stoterd tot niet lopen #18305651

    Ik heb nagekeken op kabel breuk maar niks in gevonden.
    Hij geeft nu wel constant lmm meter als foutcode aan met alle 2
    lmm die ik heb. Hij blijft mee lopen en ook als stekker afhaal.
    Ook heb ik geprobeerd om zak ervoorthouden maar blijft toch
    Moeilijk lopen.je zult zegen dat ie moet afslaan dat ie geen lucht
    Krijgt dan.zal het ergens toch valse lucht aanzuigen of heb ik toevallig
    2 kapotte lmm meter?

    In reactie op: c20let stoterd tot niet lopen #18305650

    Bedankt voor reactie allemaal.

    Vacuüm slangen heb ik al na gekeken dat zit
    Goed en niet lek.

    Hoe kun je lmm bekabeling checken of daar
    Geen breuk zit?

    In reactie op: kadettjes in de sneeuw #17769171

    toch weer een tijdje geleden maar hier wat sneeuw pics van me dett

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051920

    Ik heb nieuwe tempratuur senser geplaats wou niet meer starten kwam achter benzine tank ver leeg was :angel
    Maar met nieuwe benzine probleem opgelost. Het was dus de tempratuur sensor.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051917

    lmm, ecu, injectors, rail met druk regelaar zijn reeds vervangen. dus blijft over lamda en tempsensor. ga proberen met de temp sensor.

    bij vorige filmpje was alleen spruitstuk verders niks daarom kon de rook omhoog komen.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051914

    zo loopt ie zonder benzine pomp
    [youtube:2n5kdxm0]http://www.youtube.com/watch?v=1jnRrXkMhDE[/youtube:2n5kdxm0]

    met benzine pomp dan is het over en begint weer te roken

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051911

    Ik heb al andere benzine rail met injectors geprobeert maar geen verbetering. compressie gemeten op al 4 precies 16 bar.
    Luchtmassa heb ik al vervangen en andere ecu geprobeert maar gewoon blijven verzuipen.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051909

    Geprobeert wat je zei vinci met goedkope olie. Gestart zonder benzine pomp het liep effe met benzine pomp verzuipen, zonder weer lopen. Maar als tijden lopen effe benzine pomp weer stroom geef verzuipt ie weer. maar verders loopt ie goed en zonder rook nu.

    nu wachten op compressiemeter om te kijken wat ie toch geleden heeft. en nu uitzoeken waarom dat ie zo hard verzuipt.
    Kan het ook aan een te krachtige benzine pomp liggen? naar horen zeggen van waar ie afkomt was het een calibra 2l 8 klepper.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051907

    probleem is gevonden. ik heb zeker 2 liter benzine in de olie. ga vanuit dat de zuigerringen kapot zijn.
    want zonder de benzine pomp kreeg ik de blok ook gestart terwijl geen benzine druk had.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051905

    Er zit een nieuwe startmotor erop was voordeliger dan reviseren :thumbup
    motor loopt inmiddels ook,alleen gas geven dan slaat ie af. het blok verzuipt elke keer nu.
    Filmpje van gemaakt mischien ieman die het probleem hoort of zie
    [youtube:11jlebw9]http://www.youtube.com/watch?v=3e7eq-x4mEs[/youtube:11jlebw9]

    Heb ook al naar de injectoren gekeken maar dezen gaan goed open en dicht en op volgorden alleen lijkt op veel benzine er uit spuit.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051904

    Bedankt voor aanbod maar ga eerst kijken wat het kost om telaten reviseren.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051902

    Weerstanddraad is verwijderd. maar mooizaam toch aan het starten gekregen, maar bij gas geven valt ie uit. andere luchtmassa meter gehaald alleen niet meer goed kunnen testen want startmotor is overleden :swear

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051899

    De c kadett was carburateur ja. De ecu heeft 12 volt rechtstreek van de accu de constant plus en geschakelt.
    Maar startmotor en dynamo hebben orgineel kabelboom van c kadett, zit daar dan nog weestand kabel tussen?

    In reactie op: c-kadett rijders.. #17300226

    acher kant is het zelfde omdat ik de golf lampen mooi vond

    waarom niet loopt hij slaat niet aan kijk in c20xe topic

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051896

    maar de blok heeft 1 jaar stil gelegen of het dat is?

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051895

    5 second liep ie dat was alles, en toen ie in een astra lag orgineel liep ie perfect.

    In reactie op: c-kadett rijders.. #17300223

    Ik zal laten zien wat voor kadett ik ga rijden(want hij loopt nog niet)

    hoe ie was toen ik hem kocht

    hoe ie nu is

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051893

    Gisteren sloeg het blok een paar keer aan maar naar slecht 5 seconden weer uit.En daarna weer hellemaal niks. Fout codes via knipperlicht codes was ook geen resultaat was goed.
    Zit met probleem dan vonkt alle bougies goed en dan doen maar 2 matig.Hij krijgt genoeg benzine want de blok verzuipt bij lang starten.
    Alleen weet nu toch het prbleem niet te vinden wie weet wat het kan zijn.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051891

    zo ziet het eruit

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051890

    motor komt uit een astra gsi van ’93 of eerder. hij is lopend eruit gehaalt met deze onsteking module.

    In reactie op: onstekkings probleem (opgelost) #18051888

    Nr 4 volgens testmethode is bij mij niet aanwezig, niet in de conecter en bobine wat nu dan?

    In reactie op: waarvan is deze stekker #18051381

    bedankt allemaal voor de snelle reactie :thumbup

    In reactie op: waarvan is deze stekker #18051379

    klopsensor en stappenmotor zijn al aangesloten en die zijn 2 polig

    en de traction control stel motor heeft ie niet. dus een eigenlijk nooit aangesloten plug dan?

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)