Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
perfect ga ik van het weekende aan de gang
gr berry
okee , dat wil ik graag weten of dat mogelijk is ,maar ik kan die andere sensoren gewoon over zetten,of moet ik bv gaten boren,
heb beide blokken naast elkaar staan en alles lijkt het zelfde ,ik ga het dan maar proberen.gr berry
Het probleem is voor mij weer opgelost ,ik heb hem weer verkocht ,dus kan weer opzoek naar een goeie
gr berryAchja ik heb gewoon pech neem het niemand kwalijk zulke dingen gebeuren nu eenmaal,de temperatuur meter bleef mooi op de 95 staan ,vond het ook gek dat hij niet meer opliep maar volgens de vod klopte dat wel want er was immers geen water meer aanwezig dus kon de sensor ook niets meten [tja]
gr bJa willem en de control check die deed het nou net niet ,heb voor en na de proefrit koelwater en olie gecontroleerd en dat was goed.
Ja en hij gestopt onder het rijden ,reservoir was zo goed als leeg en zat vol met olie resten,heb bij het tankstation water bij gevuld en dat liep onder het inlaatspruitstuk weer eruit
gr berryIk heb er niet teveel voor betaald[dat vindt ik]
Er staat nu 205000 km en loopt sinds 2007 op lpg,de auto is niet in nieuwstaat maar alles werkt wel.Het liefst laat ik hem maken maar het is het arbeidsloon wat het zo duur maakt,koppakkingset en vlakken valt wel mee ,warmtewisselaar had ik nog liggen,ben bij 2 gargage’s geweest en die schatten tussen de 12 -16 uur arbeidsloon.Heb de auto op marktplaats staan,heb ik nog effe de tijd om na tedenken wat ik ga doen
gr berrywat is er mis met de trekhaak die er nu onder zit?
Ik heb een nieuw water pompje gemonteerd en er komt gelukkig weer warme lucht uit .
Lang niet zo warm als mijn B2 omega maar het is acceptabel,de 2 slangen worden wel kokend heet ,heb de kachel radiateur door gespoeld met de tuin slang,wie weet een middeltje om het hele systeem een keer te reinigen?hey henk bij mijn ex 2.6 iets boven de 90 graden en bij de mv6 ook .
Ik heb hier een sloop 2.5 staan maar daar zit echt verschil in en ik kan het pompje daar niet vinden.
Het moet het pompje wel wezen dan want ik blaas mijn kachel radiateur gewoon door maar er komt [bijna]geen water uit.
Dus maandag eerst maar effe naar de vodgr berry
Ik denk dat het komt dat mijn pompje bij het koelreservoir kapot is ,als de auto op contact staat of de motor draait staat er stroom op de stekker maar de pomp draait niet.Heb er rechtstreeks 12v op gezet maar doet niets,heb de slangen van de kachel radiateur los gemaakt en kon hem zo door blazen dus die is niet verstopt,wat ik wel vreemd vind is dat een 2.5 geen pompje heeft en een 3.0 wel,dus ik moet eerst aan een pompje zien te komen en dan kan ik zien of het er wat mee te maken heeft.
gr berryHeb vandaag de 3 wegklep gedemonteert en tot mijn grote verbazing kwam er geen druppel koelvloeistof uit:o .Dus uit die 3 slangen kwam echt helemaal niets het was niet eens vochtig.
Wat zou het nu kunnen zijn, dus van de ene op de andere dag werkt mijn kachel niet meer.
gr berryIk heb ecc,en de kleppen al gereset ,vandaag kwam er een beetje warme lucht uit niet veel ,maar wel merkbaar ,zou mijn kachel radiateur dan toch verstopt zijn?Ik heb een blikje van die koelsysteem reiniger er in gedaan kijken of het helpt.
gr berryIk heb het geprobeerd Jack maar heeft niet veel geholpen,zal van het weekende verder kijken ,ga proberen om er een T-stuk tussen te zetten zodat de kachel altijd vol open staat .
gr berryZit zelf ook tedenken aan lucht,motor laten draaien zonder dop heb ik al gedaan ,zal hem morgen effe opkrikken ,moet dat aan de kant van het expansievat?
Maar jack heb die klep al een paar keer vervangen zou die nou steeds kapot gaan dan.En hoe zou ik kunnen controleren of die vacuum slang die boven op de klep het ook doet ,heb de klep gedemonteerd en als ik er een slangetje aan doe en ik zuig er aan dan gaat het klepje in de 3 weg klep omhoog.
gr berryHallo ,
Mijn kachel word ook niet warm,de bovenste slang naar de kachelradiateur wordt wel warm maar de onderste die van de 3-weg klep af komt niet [blijft koud]Kan ik hier uit concluderen dat de 3 weg klep kapot is.
ik heb altijd al problemen met de kachel gehad ,afgelopen zomer is de klep vervangen ,toen was het goed en nu begint de ellende weer.
gr berryDaar heb je helemaal gelijk in maar een omega A 2.6 heeft 150pk en een ar25.
Een omega B 2.6 heeft 180 pk en ook een ar 25
Dat is 30pk meer met de zelfde bak .Heb hier 2 ar 25 bakken liggen het oude en nieuwe model en het enigste verschil wat ik zie is dat de keuzehendel bediening aan de andere kant zit.
De bak van mijn mv6 is niet goed ,nu kan ik een andere kopen maar je weet nooit wat je koopt ,heb hier een ar25 liggen van mijn ex auto en die schakelt perfect.
Vandaar de vraag of het mogelijk is om ze om te wisselengr berry
Mark bespaar je de moeite zonde van je geld ,ik heb 2 omega’s die lekken een 2.6 en een 3.0 .Ik heb van alles geprobeerd ook leaklock maar niets help ,alleen een nieuwe keering dan.
gr berryNee, nieuwe olie helpt niet bij mij zit er nieuwe olie en een filter in
De rembanden zijn gesteld en hij is uitgelezen,zaten ook geen fouten in.
Het valt mij ook op dat het bijna niet gebeurd op de snelweg bijna enkel bij stadsverkeer.
Maar heeft iemand wel eens een ar 35 vervangen door een ar 25
gr berry -
AuteurBerichten