Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Controleer de bedrading die naar je map sensor loopt. Ik heb dit met een eerdere astra gehad dat de bedrading uit de map sensor zelf afgerust was…
Probleem zelfde foutcode (op com gaf dit een inlaat temp van -50 aan)Wat je trouwens ook nog kan controleren is je olie cooler, deze ging bij mij op een gegeven moment lekken en de slangen moesten vervangen worden.
Je oliecooler vind je bij je inlaatspruitstuk. kijk maar eens of de leidingen vochtig zijn door de olie.Dit kan ook je stank verklaren en hoog olieverbruik.
Het is of je turbo lekt in de uitlaat kant (Seals) of je olie retour leiding lekt (Onderkant van je turbo).
Als je 10 minuten lang stationar draait begint die dan te roken?Je foutcodes uitlezen zal niet veel uitmaken indien je bobinebrug naar de klote is, toen de mijne haperde kreeg ik foutcodes van P0201 etc… Injectoren issue….
Maar na wat onderzoek op AOC kwam ik uit om toch de bobine te vervangen.Succes :)
Heb je toevallig ook last van haperingen als je hem in zijn 5e versnelling optrekt… ik had deze issue en heb de bobine vervangen. Ben er nu gelukkig vanaf :).
Hmm, Glas inslaan misschien? verzekerd ben je al neem ik aan…
Succes.
Please ga gewoon een stukje verder rijden (Klasen/VMAX), Ik heb zelf slechte ervaringen met EDS en ik raad het niemand aan (Tenzij je flink wat geld over hebt).
Als je toch graag naar EDS wilt doe dan niets met standaard ingeladen map, ga gelijk voor Custom mapping zodat je zeker weet dat alles goed zal werken.In ieder geval succes ermee :)
Ik heb dit een tijdje terug gedaan :).
auto reageert veel vlotter op gas dus zeker een flinke winst.Mijne is nu Gasklep Vacuum->T-Splitsing naar FPR en OEM RV.
Raar…. ik heb zelf ELM327 en zie bijna alles daarmee :).
Misschien instelling niet goed of sow?9 december 2011 om 22:02 In reactie op: slippend geluid bij het optrekken 1ste versnelling #17931540is je koppeling, mijne begint ook vet naar verbrand rubber te stinken. maarja was te verwachten :(
Ik heb zo een tool, gebruik het nog regelmatig :).
Als je info nodig hebt let me know.
Hey Baas,
In de ecu kan je de ESP aanzetten/uitzetten. dit kan met opcom gebeuren.
Ik denk dat je probleem zo opgelost wordt.
Thanks Ram,
Verdomd mooie calibra btw!
Wat is dan aan te raden? Mijne koppeling is ook al naar de klote (Vooral als het koud buiten is raar he?)
Ik rij nu met 430nm maar ik kom er niet uit welke te nemen?29 oktober 2011 om 13:39 In reactie op: Iemand een astra coupe turbo einddemper die ik ff kan lenen? #17933391Hey Baas,
Ik heb nog een Bosal einddemper voor een coupe,
zat er amper 2 weken op ;).Laat maar weten of je nodig hebt.
Hmm ok gehad,
Bij mij waren het 2 punten.Radiateur die aan de zijkant lekte, en Externe Waterpomp die ook nog eens druppelde.
Controleer deze eens, het zijn allebei bekende kwalen.


Ik kan het voor je programmeren indien nodig :). Heb het al vaker gedaan.
Het enige wat je nodig hebt (Indien je elektrisch gaspedaal hebt) Clutch Schakelaar en de hendeltje.Deze zijn niet zo duur :).
Waar heb jij de remap vandaan?
Mijn EDS Fase 1 was precies hetzelfde… weet ook dat Tunex en Mp3ch zelfde maps als EDS verkoopt.
Bij mij was het over na de CS2 map.Ik denk niet zo dat het aan je accu lag.
Naast je accu waar je map sensor ligt kan er een slechte verbinding tussen Map Sensor/ Luchtmassameter / Lamba en Koelvloeistof Temp meter ontstaan.
Waarschijnlijk heb jij tijdens je accu wissel per ongeluk aan die draad getrokken waardoor je probleem nu weg is.Tjaa….
Als een bedrijf geld wilt dan zeggen ze dat het noodzakelijk is.
Toen ik mijn LEH bij CS Sport ging halen was het helemaal niet nodig, het is namelijk zo dat ze de wastegate op de z20let standaard instellen zodat ie niet met te veel overdruk/druk rijdt.Nee jammer genoeg niet van mij anders had je wel een ander soort reactie gehad :)
@tijgetje57 wrote:
Hij heeft ook nog meer rommel:
http://verkopers.marktplaats.nl/324835″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Jas voor als hij je in de kou laat staan, als je auto getuned was door hem. LOL :jerry
Wow tijgertje.
Heb je al gevonden waar je op zoek was? Het wordt een beetje persoonlijk nu….Ik denk dat je elektrische koelwaterpomp geblokkeerd is….
Heb vaker gelezen als deze geblokkeerd is dat dan vrijwel meteen er zekeringen gaan klappen.
Probeer anders deze stekker los te halen en kijk dan of er nog steeds zekeringen klappen.

-
AuteurBerichten