Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klinkt als slechte remmen voor en/of achter. Zijn die al gecontroleerd?
En hoe zijn de schokdempers?
Heb er nog wel één liggen mocht het niet lukken. Succes!
De startmotor drukt alle klepjes ook zo krom hoor. Als ie goed van tijd afstaat is de kans zeer groot dat je serieuze motorschade hebt.
Originally posted by andrew2
klinkt mij als versleten schokbrekers in de oren.Andrew
Ja inderdaad. Met name achterschokdempers bepalen bij een Omega de windgevoeligheid.
Originally posted by Famempeters
past dat motorblokkie ook in me vectra ??????Neej, koop maar een Omega. Veel beter. :vertag:jerry
Uber! :o
Gisteren met een vriend van me bijna de hele dag bezig geweest met poetsen. Toe we het eten achter de kiezen hadden, hebben we besloten om nog even wat foto’s te schieten. Was al tegen achten en dus helaas zonder zonnetje, maar toch wel aardige plaatjes, welke ik graag ff met jullie deel… :)

De carterdampen worden via je gasklephuis in het inlaatspruitstuk geleid. Deze dampen slaan aantegen de wanden van het inlaatspruitstuk. Op de bodem komt dan soms een laagje vocht/olie te staan. Dit kan geen kwaad. Komt vaker voor bij een langdurig rustige rijstijl en/of korte ritten waarbij de motor niet of niet lang op bedrijfstemp is/komt.
Niks om je zorgen om te maken dus.
Originally posted by yoyo
Perslucht op de betreffende cilinder zetten (luchtaansluiting maken en op de plek van de Bougie plaatsen)
Druk erop en dan met klepveertang iets in draaien spietjes en schoteltje eruit de klepveer
los halen Kleprubber vervangen en de boel er in om gekeerde volgorde weer plaatsen en dan rustig e de druk eraf halen.Gr en succes,
AartZo moet het idd. En het is een klerewerkje…
Je zou de achterste 2 dempers kunnen vervangen voor een pijp, gaat ie wel lekker van klinken! En je zou de katalysatoren kunnen vervangen voor sportversies voor een betere doorstroming.
Via de Op-Com is heel gemakkelijk. Je hebt iemand nodig in de omgeving Tilburg zie ik.
Iemand hier die dicht bij zit en even wil helpen?
PS Anders kun je altijd even bij de dealer langs natuurlijk…
Originally posted by hellle666
nope, alle lampjes uit, geen enkele storing !!!Tis hoe dan ook noodloop, dus dan zul je hem ff moeten uitlezen en alle stekkers controleren.
Op Ebay staan ze voor 149 euro.
Heb er zelf 1 van de VOD. Geen idee wat ik daarvoor betaald heb. Maar doet het bij mij al meer dan 100.000 km prima!
Hij zit in de noodloop. Storingslampje brand neem ik aan?
Lijkt me duidelijk…
Originally posted by Xedrah
Ik gok het stabilisatorhulpstangetje rechtsvoor dan..Ik gok het stabilisatorhulpstangetje rechtsvoor dan..
Originally posted by corsaagsi
Is over deze Corsa al een topic gestart Xedrah?
Het is vast geen standaard 1.6je die erin ligt jou kennende (van je vorige projecten)Nee geen topic. Tis gewoon een 1.6 8V. Wel met afgefreesde krukas en vliegwiel. Verder best standaard. 116 pk en 148 Nm. Maar gaat best af tussen de serieuze bakken op de baan. :thumbup
Heerlijk geknald op de Nurburgring afgelopen weekend!



De oliekoeler is wat anders dan de driewegklep he.. Zijn beiden kapot?
Dan zal het de BDP sensor zijn of de bougiekabels.
Originally posted by MVB
En heb voor de stadslichten blauwe ledverlichting gehaald ipv de pas geplaatste ”Bleu Vision” lampen van Philips.(vielen me erg tegen):cry
Hier ook zo! :thumbup
Af en toe schokken en vaak gaat het storingslampje branden.
Ik verwacht dat de bobine is overleden. Loopt als een schuithuis en wil stationair wel aan, maar rijden is praktisch onmogelijk. Komt vaker voor.
Wat kunnen we winnen? :jerry
Originally posted by Jerremy
En waarom zou dat niet kunnen dan ??Ik krijg toch ook een Y32SE in een Astra F gehangen…
Weet ik. Ik zeg ook niet dat het niet kan. Heb zelf ook genoeg motorombouwen uitgevoerd.
Ik twijfel er alleen sterk aan of deze auto is voorzien van een 3.2.:vertag
-
AuteurBerichten