Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@KiLLaHeRTz wrote:
@xanquezer wrote:
vandaag nieuwe cold air turbo intake gemonteert.
en fftjes snel bekeken of de uitlaat eronder uit kan :P (waarom weet ik nog steeds niet)Heb je project pagina? Wil wel eens weten wat je allemaal aan je blok veranderd ;) En foto’s van je turbo natuurlijk! :kewlpics
Ik had een project pagina… maar die is afgeblaft door 1985… dus is hij een beeeetje dood gegeaan :(
Dus nu hobby ik lekker voor me zelf zonder extra moeite te doen (wat ik wel heeel leuk zou vinden omdat de meeste hier hele goeie goude tips kan geven)vandaag nieuwe cold air turbo intake gemonteert.
en fftjes snel bekeken of de uitlaat eronder uit kan :P (waarom weet ik nog steeds niet)Looney wrote:Dat Zilveren potje noemen ze een onderdeel van je secundaire luchtinlaat.. Dat is absoluut 100% iets anders dan een dumpvalve zoals wel erg tof is :wub
Het verwijderen cq schoonmaken van de secundaire luchtinjectie zal je niets opleveren.Quote:Wel als je flink even de stofzuiger erop zet ;) (roet, zand, viezigheid etc..)
@Kimmes B. wrote:
Kan iemand mij ook helpen ik heb dit ook :D
Zoals ze hier boven zeggen moet je het doen.
Misschien kost het klauwen vol met geld… (advies van 1985)
Zelf ervaring van niks tot goed zonder een duit uit te geven… alleen wat uurtjes werk…
@DeMeistah wrote:
@1985 wrote:
En met alle respect maar toch een puntje van kritiek tegen xanquezer: Doe ons een plezier en stop met zulke onzin posts als je geen enkel idee hebt waar je het over wil. Daar heb je geenstijl.nl of andere soort gelijke lul in de ruimte websites voor.
dumpvalve zit op turbo motoren en komt niet voor op de fabrieks standaard x##xe motoren
Dank u.
begon me er toch ook aan te ergeren hehe
Wat beginnen jullie hooghartig te worden… :swear
is het dan zoooo verkeerd om wat suggesties in de groep te gooien? :wtfen verdronk!
@tigra-tim wrote:
@xanquezer wrote:
ik HAD het zelfde probleem…
nu niet meer :)
ben toevallig net nog bezig geweest :D
van 1 tot 100 binnen 9 sec.
1 tot 50 binnen 3 sec (net nog niet met piepende banden)Wat toe doen:
1: verwijder de kat/stofzuiger
2: blaas de dumpvalve tot uitlaat schoondan zal je al meteen merken dat hij een heeeeel stuk sneller op trekt
Waar woon je eigenlijk? (misschien kan ik helpen)
grz
de stofzuiger verwijderen zal je echt geen vermogen opleveren,
dumpvalve???? weet niet welke motor jij onder de kap hebt zitten maar een 1.4 dan wel zeker niet.Dumbvalve noemen ze dat vreemde tuutje… of zilver kleurig ding…. geen idee wat het is.. eerst kwam er zand uit in zwarte drek…. :???:
DB uitlaat telt niet mee.
kijk op RDW.nl
politie kijkt wel naar aantal DB (max 80)
ik HAD het zelfde probleem…
nu niet meer :)
ben toevallig net nog bezig geweest :D
van 1 tot 100 binnen 9 sec.
1 tot 50 binnen 3 sec (net nog niet met piepende banden)Wat toe doen:
1: verwijder de kat/stofzuiger
2: blaas de dumpvalve tot uitlaat schoondan zal je al meteen merken dat hij een heeeeel stuk sneller op trekt
Waar woon je eigenlijk? (misschien kan ik helpen)
grz
Tja.. moter > sloop en relais > nieuwe (5 euro bij conrad)
motertjes zijn duur en een hoop geklooi. :hmmz (dacht ik)
beter een sterretje in de ruit dan een ruit in je sterretje…
al gelukt?
Reletje kapot?? (naast het stuur, boven de koppelling. Zekeringen kastje)
Bij mij zit hij vast met een paar rubbertjes (en tyreps) :D (ook ivm achteras en trillen)
De meeste zitten toch vast met een rubbertje?
carglas van die reclame`s :P
hem geen auto
Het enigste verschil tussen de 1.4 en de 1.6 is het bezine verbruik, de cylinder koppen zijn iets groter… :hmmz
de pk`s en nm`s nemen ook toe ;) thats alllllll foks :idea:@Vauxhall Corsa wrote:
Wij hebben een Eriba Puck caravan ( http://eribapuck.webs.com ) Die weegt leeg 410 kg en maximaal beladen 600 kg dus die kan er wel achter. :D ;)
Dat moet helemaal goed komen!
750 KG mag je maximaal (zonder rijbewijs E)
Geen caravan erachter hangen want anders is het : Waar gaat de caravan met die auto naar toe :P
mha.. de vogelpoep zie je nogal goed…(ook na een poets beurt) omdat hij mat is
Maar over het algemeen..
Wel een echte jongens auto!
220 op de teller
244 op de GPS (android app speedview)
Als het goed is wel :D
ik heb er goeie hoop in king:momenteel 182.000 KM (2 eigenaren voor mij gehad)
Maar met dat mengsel trek hij wel lekker door :jerry (eindelijk met piepende banden op trekken :D maat 195/??/??)
@pluuske wrote:
@xanquezer wrote:
alles afdoppen ga ik doen :)
***ze zijn niet kapot maar netjes eruit gehaald en in een zak gedaan en liggen momenteel in de achterbak***
bedoel je daar de vering mee of temp sensor ?
De stofzuiger is er uit gesloopt.
en dat tuutje (dump valve) is nu afgedopt.
Op zich trekt hij nu een stuk beter (Nm).Alleen als ik de moter start (koude start) blijft hij de eerste tijd op 1K toeren draaien :swear en geen 850 (net zoals paar minuten later)
HELP!!! :wtf
@Dominic wrote:
heb ooit een mat zwarte zien rijden in Amsterdam.. 4 spaaksvelgen..
Ja klopt, die staat in de buurt gepakeerd (5min fietsen)
-
AuteurBerichten