Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bekend fenomeen.
Had het laatst ook bij de verkoop van mijn FIat Stilo.
Eerst een mail van: Do you still have this vehicle for sale, en vervolgens hetzelfde lange verhaal als hierboven.Het mooie is zelfs dat, nadat ik mijn advertentie weer op pagina 1 had laten zetten, ik van dezelfde afzender dezelfde mail kreeg…
@RISL wrote:
M’n ouders hebben een Vec C1 met Z22YH.
Staat bekend als Amerikaanse zuipschuit, maar dat valt wel mee als je er normaal mee rijdt. Motor levert in ieder geval lekker veel vermogen en koppel, dus het rijdt erg prettig.Wel is de distributieriem laatst vervangen, hoewel deze in principe onderhoudsvrij is. Dat is wel een redelijk kostenplaatje (€1200, inclusief kettingen voor de balansassen).
Ik vind persoonlijk de Vectra C met Z22YH heel prettig. De Z18XE is ook prima, maar is naar mijn mening net niet sterk genoeg voor deze auto´s.
Zorg wel dat je de Z18XER op LPG mijdt, dat geeft geheid problemen met de cilinderkop.
Risl, bedankt voor deze info.
LPG is sowieso niet mijn favoriet (gezien de hoge wegenbelasting en het geringe aantal kilometers dat wij per jaar rijden)
Wat het zuipen betreft… Dat probeer ik ook zo veel mogelijk te vermijden, het hoeft voor mij niet (meer) hard te gaan, als het maar degelijk is :)
(Het zuipen doet de Stilo nu al, en probeer dus toch iets zuinigers te krijgen)@NeonnovA wrote:
Mocht je gaan kijken naar een 1.8 zal ik kijken naar de 140pk versie. Is net iets sterker als de 122pk en ik vind deze persoonlijk lekker rijden.
Geen snelheidsmonster maar komt goed mee met het verkeer en op de snelweg kan je redelijk vlot iemand inhalen. :)En voor een leek.. Hoe kan ik het verschil herkennen tussen een 122 en 140 PK?
Polartiger1983
CoD-MW3 -
AuteurBerichten