Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
haha, ja dat is ook weer waar…
nee de bedoeling is wel degelijk om hem helemaal te strippen, alles wat niet goed meer is te vervangen, of op maat te maken. en dan opbouwen naar mijn zin…
complete restauratie is de bedoeling…;)
eerst proberen om hem gekeurd te krijgen hier, ben nog aan het wachten op mijn gelijkvormigheidsattest, aangezien ik deze heb moeten invoeren. Als dat in orde is ga ik er hier eerst wat kleine dingen aandoen, en kijken waar mijn ‘visie’ hem brengt, wil eerst de auto volledig uitgetekend hebben hier (doe ik meestal voor ik ergens aan begin, met de vec ook gedaan) ook al wijk ik daar gaande weg van af… Ofwel beginnen we er deze winter aan ofwel volgende winter. Liefst deze winter nog ;)
zeker en vast, ga ook niet alles zelf doen, wil dat het écht goed gedaan is, en dat ie buiten komt als nieuw. Is ook niet de eerste opel dat we onder handen nemen dus ken de gevoelens al… Rijden doet ie ondertussen al…
ja inderdaad, dachten eerst dat de onderkant mooi hard was, maar daar zal een heel pak gelast mogen worden. Chassisbalk vooraan is er ook redelijk erg aan toe…
picje van de motorruimte nu…
en dan een paar aandachtspunten :-?
plannen op termijn met de motorruimte zullen in de aard van dit liggen

tripje naar Nederland gedaan om deze 2 schoonheden te gaan halen en de kmkabel.
en deze ook besteld, want er stak al terug een originele in uit een gewone commodore
naft = benzine
wij hebben een naft, wel een 3.0 v6 en automatisch. Motor en boite zeer tevreden van. Maar denk dat een 2.2 beetje te licht gaat zijn…
alles nagekeken, en probleem zat uiteindelijk vooraan ipv achteraan… :swear
heel simpel kortsluiting vooraan op de socket van de standlichten.
heb wel gemerkt dat de kabel door is van de snelheidsindicator en de benzinepomp is ook stuk, dus moest iemand dit hebben liggen??
bedankt voor het aanbod, maar ik vrees dat je net iets te ver woont ;)
probleem is dat dit moet opgelost zijn voor ik naar de keuring kan gaan, en zolang ik niet naar de keuring ben geseest…
aan de lampen zie ik nergens een kabel die bloot ligt. Als ik nog eens tijd heb ga ik verder zoeken mar ben al paar dagen bezig, ben het even moe
ah op die manier… ja sorry man, ieder zijn ding hé
jwael, sorry, de lampen test heb ik gedaan… maakt niets uit. alle lampen eruit en ze knalt nog. Kabels van trekhaak zijn allemaal weg…
even alle info, misschien iets duidelijker. Het is dus de 2 de zekering van links te beginnen.
Indien men lampen afstaan vliegt deze niet. van het moment dat ik ze op de eerste stand draait, vliegt hij door.
Als men lichten niet branden gaat het remlicht enkel links branden (de rechter doet dus niets) indien ik men lampen aansteek (en dan vliegt de zekering) branden enkel de rechterlampen, maar gaat het linkerremlicht alleen. de pinkers werken altijd mooi.
ah oke, op die manier. Had iets heel anders begrepen. Ik weet niet of dit hetzelfde is, maar ik heb de teller en de lamp er uitgehaald, dus deze zitten niet meer aangesloten. En toch vliegt de zekering nog, dan kan het toch enkel nog van de bekabeling komen?
ik ben geen elektronika wonder dus 9/10 doe ik dat toch mis denk ik…
ja heeft inderdaad een trekhaak opgezeten, zou dit het kunnen maken? moet ik dan eens nameten.
raar raar, vandaag een hele boel zekeringen gaan halen, en alles vervangen welk erin zat. Steeds dezelfde dat vliegt. De achterlichten links werken niet, maar aan de bekabeling vind ik niks, daar lijkt toch alles mooi in orde :swear
wat ben je met paarden als er al 2 ezels in de auto zitten :afro
precies wat ik dacht, maar voor het gemak toch maar ombouwen ;)
dan maar eens gaan zien voor zo een ombouwsysteem, lijkt me veiliger
aanvaardbaar mooi… ja dat is hij nu ok hoor ;)
maar ik eis perfectie, toch voor deze! en dat gaat nog een lange rit worden.
het 24v gevoel ken ik al beetje uit de omega (3.0 mv6) maar dit is toch nog wel anders hoor…
hm, over de plannen ga ik niet teveel uit de doeken doen.
Kan je wel dit zeggen, eerst twijfelde ik over de kleur, maar heb hie een nachtje doorgedaan toen ik hem ben gaan halen en hem helemaal gepolierd, en de kleur is toch wel erg mooi dus die gaat blijven, ookal zal ik waarschijnlijk heel de wagen opnieuw moeten doen. De velgen blijven er voorlopig onder, maar ga meer naar een amerikaanse velg zoeken denk ik in de aard van foose of intro…
zie het probleem ni, ik heb alle nodige documenten, ik ga naar de douane en (ongeveer toch) klaar is kees! :P
@monzaron, ik word bijna verlegen, thx man.
zal moeten! maar ondertussen veel roest aan gekomen, en interieur is beetje onderkomen… lpg is er ook uit ondertussen… is inderdaad een prachtige basis, maar ga proberen om hem nog beter buiten te laten komen!
-
AuteurBerichten

















