Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
thx bettus, ga ik zeker doen, links voor is rot… ik ga sowieso nog eens afkomen, vorige deal was ook dik in orde ;)
ja robby blijft een dikke vec…
is niet de eerste die ik opmaak, dus weet ongeveer wel waar ik aan begin (is altijd ongeveer, want het is altijd erger dan je had gehoopt :P)
Mis met de brock velgen? Niks, kopen? :D
en wat maakt het trouwens uit of ik de velgen nu koop of volgend jaar? :wtf
enfin, ondertussen al paar mailtjes liggen sturen met iemand in de US. De foose gray zijn dus gewoon niet beschikbaar in die maten, dus gaan we voor iets anders…
knappe auto! lijkt me zelfzaam king:
dat is zeker de bedoeling om eerst al het plaatwerk aan te pakken, volledig strippen en alles nieuw, aanpassen etc… stond hier al eerder in het topic vermeld… Maar ik heb persoonlijk weinig tijd dus als ik nu begin te zoeken achter velgen zal ik tegen de zomer er wel uit zijn… :P
kvind die bbs zeker knappe velgen, maar weer veel gezien hé…
zeg ik juist, was mijn eerste keuze, maar niet verkrijgbaar in de maten die ik wil… de chromé uitvoering dacht ik wel, maar dit vind ik té
ben zo een beetje aan het rondkijken voor velgen, en eerst ging mijn voorkeur uit naar foose nitrous gray, maar deze zijn blijkbaar niet verkrijgbaar in de maten die ik wil. Dus 9/10 zullen het er worden van Intro… de twijfel zit enkel nog tussen deze…




of deze;
Intro Speedstar

eerst wou ik dus eigenlijk dit;
foose nitrous gray

wat is juist het verschil?
die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht…
vind ik maar niks, dan liever ne 19″ en platter…
bij mij was het inderdaad een zender achterbumper, gecleaned én verlengd ook, want is een heel stuk dieper dan een zender bumper.
Maar is onder voorbehoud verkocht.
strakke vec 8
ik ga beetje de dikke nek uithangen :P
Aangezien deze ook gaat verdwijnen in de setup dat hij nu staat…






Air ride heeft zijn voor en nadelen hé, op de vec heb ik dit nooit gewild, mede omdat ik het gevoel van laag rijden wou hebben. Uiteraard kan dit ook bij airride, maar het leek me te “simpel”. Drive it like you show it…
maar ondertussen is mijn mening wel aan het veranderen. Als het toch een show wagen is heb je uiteraard veel minder kans om stukken te rijden als je air hebt…
ja dat ben ik, maar ik woon niet in de vlaanders hoor… meer het centrum, die insignia is ni van mij hé mannen,…
geloof mij das niet alleen in nederland het geval. Ik woon in een heel kalm, boerestuk en zelfs hier worden de mensen met de dag meer krekel…
Een geluk dat jij een kalm mens bent, want ik was ook uitgestapt om hem eens beetje manieren te leren, tzal de eerste niet zijn, en de laatste ook niet vrees ik…
de twijfel is er in geslagen, vinyl of geen vinyl :wtf
ideetjes zijn nog welkom uiteraard, maar de planning is bijna rond. ;)
ja maar toch, dat ga ik toch maar niet doen :P
vinyl gaat de vuilbak ingaan denk ik. Erg eigenlijk want die is nu nog mooi :(
maja, moet er sowieso af hoor, ik móet weten in welke staat da dak is.
alleen meetings, da weet ik nog ni, ma die kans is groot.
schuifdak lijkt me geen goed idee, weer meer kans op roest. Als ik de vinyl eraf haal, zal het dak waarschijnlijk ook in een ander kleurtje komen.
de motor, hoogglans verdichten is ook een optie toch?
hm, het dak ben ik ook aan het twijfelen, de vinyl moet er sowieso af, wil weten wat er onder te vinden is; alleen weet ik niet goed of ik er terug vinyl op wil
zijn intro velgen
oei, ik had niet gezien dat die pic niet werkt thx! ;)
ne meter breder; no way
dak korter; zekers ni ;)nee zo extreem ga ik er niet in gaan, velgen zullen eventueel ook nog wel blijven, daar ben ik iets anders mee van zin.
De kleur is momenteel het grote struikelblok. Vind ze wel mooi, maar hij moet toch helemaal gedaan, dus daarmee.
kan wel zijn dat ik door menig opel liefhebber ga afgeschoten worden als ik mijn plannen uitvoer die ik nu aan het uittekenen ben, maar hij begint vorm te krijgen ;)
het kan uiteraard wel nog lang duren vooraleer hij af zal zijn…
-
AuteurBerichten