Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klein vraagje, is het eigenlijk veel werk om de kleppendeksel te verwisselen?
[rquote=1874860&tid=143141&author=jojonopel]Ik heb zo nog wel een mooi stel zetels te koop staan zonder instapschade!
Hij ziet er verder nog goed uit ![/rquote]voorlopig blijft het interieur zo ;)
Wat staat er ondertussen op de planning;
aangezien dit een erg low budget project zal worden niet teveel;
besteld;
verlaging -6
supersport einddemper
motorkap verlengingondertussen al gehaald;
gsi voorbumper
gsi achterbumper
zender voorlipwat zoeken we nog;
16″ velgen
inderdaad, moet naar keuring hé :P

mijne vec lag ook ni zo hoog :D

natuurlijk ook waar, maar een 9j is int algemeen al redelijk breed hé :D
denk dat ik dan toch maar voor de 16″velgen ga
ja dat begrijp ik 9j is al rdelijk breed, maar een 7j past normaal toch mooi?
ondertussen verlaging besteld van 60 voor onder de cabrio.
Maar wat raden jullie aan als velgmaat? 14,15, 16, 17
Begin te twijfelen tussen die maten op een kadett, 15 lijkt me te klein, 17 misschien net iets te groot?
iemand hier toevallig nog een verlaging te koop staan?
goed, dan ff u2u gedaan! :D
dus als ik het goed begrijp kan ik bij de heer Pipo een schroefset bestellen voor mijn kadett e? Tis wel een cabrio.
@manu, ideaal, heb uw nummer nu, ik laat u één van dees iets weten.
en over dat doorveren, dat gaat toch wel? kassen beetje breder maken hé :D
zit met het idee van 16″ vooraan 7.5j en achteraan 9j
kassen omplooien is geen probleem, dat doe ik zelf, maar de verlaging zit ik beetje vast, wil hem graag met enkel veren lekker laag krijgen.
Misschien iemand nog voorbeelden? 14″ lijkt me te klein.
dus de twijfel zit in -6 of -8
Zal ik hier ook even op reageren…
Vergeet het maar gewoon van hem als 2.2 in te schrijven. Ik ben al 6 maanden bezig. Geloof mij, in Belgie, een nachtmerrie. En ik ben dan nog bezig voor een oldie inschrijving.
hm… het is wel een automaat, dat maakt misschien het verschil?
ik pik hier even op in, want bij mijn omega is het inderdaad zo dat als het lampje brandt hij is uitgeschakeld, maar toch werkt ie nog. Pas op ik voel wel verschil tussen aan en uit in de bochten, maar bij vertrek bv is er geen verschil…
ah ook uw weg gevonden? super insignia hé ma da wist ge al
28 december 2010 om 18:44 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470905prachtige wagen man!
die wil ik wel ruilen eventueel ja. Laat maar weten hoeveel je der voor moet…
[rquote=1822912&tid=133619&author=paulgijssen]beetje vreemd, ik ben tijdje bezig geweest met replicas en toen werd mij altijd verteld als de auto een kenteken heeft uit een land ven de europese unie moet elk land in de europese unie dit kenteken MOET accepteren.
Komen en veel uit Engeland daar mag meer als in Duitsland/NL
[/rquote]
nee dat is waar wat je zegt, maar Belgie is en blijft een apenland en ze denken hier dat ze boven de europese reglementeringen staan. Zijn al zoveel processen over begonnen, nooit gewonnen jammer genoeg, als de bijna 40cm sneeuw hier weg is zal ik wel zien wat ik ermee ga aanvangen, maar momenteel dus 2 originele veren vooraan gezocht en ook 4 originele velgen.
direct ne schone kerst… de moed is nu wel helemaal in mijn schoenen gezakt, wa e apenland…
even recapituleren;
auto gekocht
papieren in orde gemaakt in Nederlanddan beginnen we in Belgie
– naar douane gegaan, papieren in orde, sturen mij door naar verzekering
– naar verzekering gegaan, die sturen mij door naar Opel
– naar Opel gegaan, die sturen mij door naar de keuring
– naar de keuring gegaan, die sturen mij door naar de FOD Mobiliteit en vervoer
– naar FOD gebeld, uitleg gekregen
– gedaan wat ze mij hebben gezegd, alles inscannen, en doormailen, en dan kan de procedure opgestart worden
– nu, HEEL VEEL LATER, antwoord gekregen van de FOD;DA IK TERUG NAAR DE KEURING MOET!!
Niet in Tienen maar bv in Alken, om de procedure op te starten!
Dit wil dus zeggen, auto zal volledig worden nagekeken, alles, tot in de kleinste details, en MOET VOLLEDIG STANDAARD STAAN!!wa e APENLAND
Ik ben echt pissed, en heb der totaal geen zin meer in, ga het nog ff laten bezinken, maar momenteel heb ik veel zin om hem terug weg te doen…
Standaard is op zich geen probleem, standaard vering, standaard velgen, da krijg ik allemaal wel vast en das zoveel werk ni, maar als ik motor terug moet ombouwen, salu, en dit terwijl de ombouw is goedgekeurd door Opel zelf! :(
iemand een idee welke et deze commo heeft?
loopt inderdaad terug snel! :thumbup:thumbup
geen problemen hier uit Belgie :thumbup :D
Misschien eens contact leggen met andere servers? Ik zit geregeld op TunedBelgium en daar zit ook een groot aantal personen op, en moet zeggen dat dat forum eigenlijk altijd snel draait.
blijft prachtig om te zien, een opel om te driften :thumbup
-
AuteurBerichten