Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kvind het mooi dat je weer verder gaat met de Dett :thumb
en die bodykit doet hem ook goed :thumb :thumbIn de 1e oogopslag toen ik zo naar beneden scrolde(ging wel snel) leek de achterkant op die van Frank denker :thumb
Weer lekker druk :thumb
Ik denk dat een nieuwe kleppendeksel wel mooier staat.
Krijgt het een wat frisser uiterlijk :thumb :thumbBen benieuwd hoe die dakspoiler eruit gaat zien :thumb
nog iets verder naar beneden(op ie site) staat in brand bij mij om de hoek ;) :wtf
Kzou deurbekleding zwart doen
en de grepen enz. wit :thumbWat drinkt zo’n vec eigenlijk???
Zou die dat ook in de achteruit kunnen???:P
Je gaat toch niet opeens helemaal op de Japanse tour ofwel:P
achjah het is maar wat je mooi vind he :thumb :agentToch een spoiler ja :thumb
Ergens vind ik zo’n Japanner wel wat hebben. Ik snap ook dat je dan de cabrio weg doet maar als Opel liefhebber vind ik het toch zonde :jerryChampion ziet er mooi uit trouwens :thumbup
Mijn corsa B hetzelfde probleem.
Maar kheb de tank nooit vol.
maar kzou ff naar de ontluchtingsslangen kijken voor de zkerheid :thumb :agentKleppendekselpakking vervangen :thumb
Auto netjes gepoetst en stofgezogen:DBedankt Senatorman ;)
Is net een TL balk als je dat zo ziet dat knipperen voordat die aangaat :agent
Nu ben ik wel heel nieuwschierig :D
Aangezien het hier aardig stil is
zijn er nog :kewlpics ?
ben benieuwd hoe het spuitwerk is geworden :agentBen zeer benieuwd naar het spuitwerk :thumbup
Zo ook ff 75 pagina’s doogelezen:P
In het begin had je zo’n gave spoiler op je GSi, is dat niet wat voor die V6?
ps.Keep on the good work:D
hebben we laatst over gehad op school:P
Gewoon een keer een flink stuk rijden en dan moet het wel opgelost zijn.:D
Trouwens
Heb je ook zwarte gruis in je Oliedop?:agentSorry voor de post;) Zal eens wat beter opletten de volgende keer;)
Een te hoog CO(Koolstofmonoxide) gehalte komt door onvolledige verbranding;) Je kleppen stellen is misschien een optie:cool: misschien ff googlen
Hoor je wel een Klik als je de sleutel omdraait
anders kan het namelijk ook de startmotor zijn.;)
Zijn ook eenvoudig te vervangen:cool:[rquote=1905942&tid=145253&author=HardcoreHell]Is zo’n schakelaar van de achteruit zelf te maken?
Of is daar wel een brug en een monteur voor nodig?[/rquote]Bedoel je de achteruit of de Achter Ruit?:P:cool:
2ton schrikt af:(. Ookal is die perfect onderhouden. Je kunt voor een auto met 185.000 meer vangen dan in met precies 2 ton.:afro
[rquote=1899663&tid=144183&author=satiesz]ik ben begonnen in een calibra 16V (c20xe) en 3 maanden later kocht ik alsnog een calibra V6. Geen spijt van gehad.
Gewoon eerst lekkr een 2litertje halen, dan doet de verzekering ook niet moeilijk en een V6 kan altijd later nog, toch ? ;)[/rquote]
Zeker een 2.5 kan altijd nog, Het lieft een Iceland maar die zijn veel te schaars. Ik heb al wel een mooie 8v gezien met maar 150.000 gelopen:D
alleen zijn de remmen aan vervanging toe:( gelukkig zit ik op een Autotechnische opleiding dus vervangen is geen probleem:thumbup:afro -
AuteurBerichten