Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
haha kijk aan, toch iemand van het forum :)
er rijden er hier idd best veel, ik rij ook sinds afgelopen december rond met m’n oudje :P nadat ie zo’n 4 jaar heeft stil gestaan.
wie weet kom ik nog wel eens iemand tegen hier in de buurt om een praatje mee te maken :P ken namelijk nog niemand hier in de buurt.die heb ik ook al een keer gespot :) hij reed toen op de a50 richting arnhem. zat een man van buitenlandse afkomst in :)
ja klopt, vind het altijd wel leuk om wagens in het echt tegen te komen die ik eerst hier op het forum tegen kom. of andersom :P
die van mij staat binnenkort weer even stil, als ik tenminste sleutelruimte kan vinden voor korte tijd hier in de buurt.haha ok, had wel een vermoeden dat het iemand van het forum zou zijn.
ik spot best wel veel oude opel’s hier in putten en omgeving :)
vanavond in putten bij de rotonde richting garderen een zilver grijze i200.
en van de week in veenendaal aan de standaardruiter geloof ik, een donker rode manta b cc.
volgens mij is dat bij een verlaging vanaf -50 wel nodig, maar dat weet ik niet zeker. dit is wat ik ooit een keer gehoord heb.
ik ben ook nog geen kortere dempers tegen gekomen voor een rekord e. mischien passen kortere dempers van een ander model ook wel. mischien dat iemand anders hier het antwoord op heeft. ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar.ja zoiets heb ik ook eerder gehoord, en ook over de veren van zo’n oude mercedes. dat oude taximodel.
de veren die ik er nu onder heb zitten koste 130 euro geloof ik.veerpoten van een e2 passen perfect in combinatie met verlagingsveren voor een e2.
ik heb het zelf ook een paar maanden geleden gedaan :) de veren voor de achterkant passen ook perfect zonder dat je iets hoeft aan te passen.
ik heb zelf -40 veren en de auto is tot -50/-60 ongeveer na gezakt.bedankt mannen voor de info :)
ik zal het doorgeven aan de beste man :Pde bak komt als het goed is uit een rekord e2.
hij ziet er het zelfde uit als die op het plaatje hier in het topic over de verschillende versnellingsbakken. plaatje nr 5.origineel gepost door JohnC
lachen dat hij al gezien is valt wel op. :Dheb je de auto net klaar ofzo?
en hij valt idd op :)het topic zal vast wel bestaan omdat de starter van dit topic, dit als antwoord heeft op dat topic van het vw forum. dus vandaar dat ik dat ook wel eens wou zien.
heeft iemand ook een link naar het topic over mooie opels op het vw forum?
ben wel benieuwd wat daar te vinden is en wat hun nou mooi vinden.ik zag deze manta voor het eerst :)
zit een leuk geluid in, alleen de uitlaat zelf vind ik persoonlijk niet bij de auto passen :)
en hij is erg snel haha, kon met moeite meekomen :Paan het eind van de ochtend een witte i200 met blauw/geel/ rode stikkers.
scheurde met een leuke vaart de a30 op bij barneveld richting a1, ik er snel achteraan met me vw caddy van de zaak :Pvlak voor de a1 nog even de duim opgestoken naar elkaar :)
iemand van hier toevallig?
vanmiddag rond een uur of 5/ half 6 een blauwe c cabrio met zwarte kap.
op de amersfoortseweg richting apeldoorn t.h.v. restaurant de echoput. ik reed de andere kant op in een witte rekord e1.ik had het eerst ook gewoon door gelust via de versterker, toen had ik het probleem ook al.
en het kroonsteentje zit goed ;) ik had het even zo geprobeerd in de hoop dat het mischien verschil maakte.ze doen het meestal wel, maar vaak gaat er maar 1 versterker aan. en als ik de radio een keer uit doe en dan weer aan dan is het vaak opgelost.
het lijkt me niet dat het aan de radio ligt want ik heb het met 3 verschillende geprobeerd waarvan 1 nieuwe.
kan het mischien te maken hebben met het feit dat de kabel te dik is? ik heb een speakerkabel voor de remote gebruikt.de 4 kanaals is een hele oude sony xplode waar me jbl 3weg speakers gebrugt op heb zitten.
de 6 kanaals is een limit die zeker weten nog goed is, ik weet de spec’s zo even niet.
de sub is een 12” kicker comp. weet zo uit me hoofd ook niet precies hoe zwaar die is. is een model die ik denk 4 jaar oud is.ik denk zelf dat de sony z’n beste tijd heeft gehad. vandaag deden ze het trouwens wel gewoon in 1 keer.
ok thnx,
ga het zo snel mogelijk proberen :)
origineel gepost door postbusmanta
Ik denk dat er ergens een afdichting tussen je carburateurs en je cilinderkop niet goed meer is.De truc met de remmenreiniger al geprobeerd?
geld dit voor het slecht starten?
en hoe werkt die truc precies. mischien heb ik er wat aan omdat mijn wagen ook moeilijk start.al 18 jaar me nick :)
is gekomen doordat ik op me 10e begon met rugby en ik daar gelijk de positie winger kreeg en 12 jaar lang heb gehouden tot ik er mee stopte. en sv zijn me initialenorigineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door wingersv
ziet er goed uit :)
als ik het goed zie dan heb jij nu de oude garagebox van een vriend van mij :PDankje ! haha ok, heeft die vriend toevallig een bierfiets gehad ? :P
ja die heeft hij idd gehad :P, haha dan heb ik het dus toch goed gezien :)
mooie wagen :)
maar waarom elke keer een nieuw andwoord voor elke foto? :P meer foto’s in 1 bericht kijkt wat makkelijker ;)ziet er goed uit :)
als ik het goed zie dan heb jij nu de oude garagebox van een vriend van mij :P -
AuteurBerichten