Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die halve golf staat daar nog steeds :P
vroeg me ook al af wat er mee gebeurd zou zijn, moet echt een flinke klap zijn geweest.er komt idd een 2.4 uit een omega in :D
maar die zit nu al in een rekord e1 gebouwd dus kan alles mooi over zetten :)dat is een mooi prijsje :)
ok, dan is mijn visco dus niet goed meer :P
ik kreeg hem wel van het blok af, alleen die moer met links schroefdraad kreeg ik niet van de visco af.
maar ik laat het nu wel even zo zitten :) krijg als het goed is komende maand me donor bij huis staan en dan kan ik beginnen met de motorombouw:agentik heb vandaag geprobeert om de visco te wisselen met een andere die ik nog had liggen, maar ik kreeg het gedeelte waarmee die vast zit aan de waterpomp niet los uit de visco. ik zag ook dat ze beide verschillend waren kwa formaat.
doordat ik met een schroevendraaier heb geprobeerd de visco te scheiden van die moer zeg maar, loopt die nu aardig stroef en draait die nu veel harder mee en blijft de temperatuur precies goed. je hoort hem nu wel draaien omdat ie veel sneller gaat. kan dit kwaad?gardebou?
achterplaat weet ik wel iemand die ze nog nieuw heeft (meen €75,-), en een motorkap heb ik binnenkort ook over.
wielranden zijn nog nieuw te koop. 2e hands weet ik zo snel even niet.mooie velgen trouwens :D de breete is precies goed zo te zien.
op de foto’s ziet ie er idd wel erg slecht uit. er zit i.i.g. meer werk aan dan die van mij.
bij mij zijn de achterwielranden, achterplaat en de deuren slecht. voor de rest is ie prima in orde.
ik weet niet of je nog delen zoekt? maar ik weet wel wat te staan en kan je er mischien wel mee helpen.:o respect dat je hier aan begint, die wagen is echt rot. maar toch weer een 2 deurs die gered word :D
maar ik heb ook de foto’s gezien van je kadett en dat is een mooie wagen dus ben erg benieuwd wat je hier van maakt :) zal vast wat moois worden.
die gele heeft de zelfde kleur als de donor die ik binnenkort bij huis heb staan (helaas wel een 4 deurs).
succes met dit project en ik zal het zeker blijven volgen :Dhaha ok :)
ik wou niet gelijk teveel kracht zetten omdat er mischien een trucje voor is. ik zag aan de onderkant van de knop namelijk 2 plastic stukjes zitten, ik dacht dat die mischien eerst er uit gehaald moesten worden met een schroevendraaier ofzo.zal er eens kijken :)
ben ook lid van dat forum maar kijk er niet zo heel erg vaak.met een automaat weet ik het zo snel ook niet. maar als je een getrag gaat plaatsen dan kan je gewoon de as van een e2 nemen.
wie weet kunnen we straks ideeen uitwisselen haha :P en een keer een shootje doen als ze klaar zijn :D
nee heb ik er nog niet onder zitten.
je moet gewoon een aandrijfas van een rekord e2 nemen met de getrag bak, die passen er dan zo onder omdat die as al de goede lengte heeft.
ik heb dit een tijd geleden al uitgezocht vandaar dat ik het nu weet.ik ben benieuwd naar je project :D, er zijn er maar weinig die echt iets met een rekord e doen. en het is ook gaaf dat je ook een 2 deurs hebt :P
15 mei 2010 om 13:56 In reactie op: opel rekord C/D Commodore A/B Treffen 15 mei 2010 MET SLALO #17590195het was een super dagje :D
was jammer dat er halverwege de rondrit een wandeltocht de route in de knoei gooide, maar gelukkig heb ik een hoop mensen de goede kant op kunnen brengen omdat ik de weg toevallig wist :). daarna hebben we ons prima vermaakt met de spelletjes :P.
mensen van romijn bedankt voor deze leuke dag :thumbup
15 mei 2010 om 05:31 In reactie op: opel rekord C/D Commodore A/B Treffen 15 mei 2010 MET SLALO #17590192eindelijk is het zo ver :D tot over een paar uurtjes mensen.
heb er zin in :):thumbupkan ik de vin niet vast zetten als er een visco op schijnt te zitten? want ik wil er eigenlijk geen (weinig) geld meer aan uit geven aan dit blok omdat er binnenkort toch een andere motor in komt.
haha nou hopen dat we er beide kunnen zijn :P
en je garagebox weet ik goed te vinden :P heb er genoeg uurtjes doorgebracht :)bij mij draait de vin constant mee, dus zal dan geen visco zijn die het probleem geeft.
ik ga voorlopig nog niet veel naar meetings toe, zaterdag ga ik naar renswoude en dan de volgende dbs meeting wil ik er wel een keer bij zijn als er dan niet weer wat tussen komt :P
ja ik heb de foto’s gezien :) is een mooie wagen zo te zien. hij zal hem wel gaan showen zaterdag haha.
ik ben ook wel benieuwd naar jou dettje om hem in het echt te bewonderen :)wat is dat? en waar kan ik dat vinden?
origineel gepost door c-dett16v
14inch houden!!iets hogere banden en voor nog iets omlaag das echt vet:cool:
de voorkant moet zowiezo nog een stuk omlaag :P
ik denk zelf dat ik uiteindelijk een keer naar de 15” ga en dan alle veren laten napersen. ik moet ook eerst nog op zoek naar andere dempers die iets stugger zijn :Porigineel gepost door GlennGSI
toch die van martijn gekocht jah :Phaha ja, gelijk toen die hem te koop aan bood. (toen robert dat deed voor hem:P) ik moet hem alleen nog ophalen :) maar dat regel ik zaterdag wel even met martijn want dan zie ik hem weer.
zo vandaag weer even met de rekord bezig geweest, heb de velgen en de auto even schoon gemaakt. en het koelsysteem schoon gemaakt.
binnenkort volgt er weer een update. er komt een 2.4 van een omega bij mij in de auto, die ik uit een donor rekord e1 ga halen. ook de komplete aandrijving ga ik hiervan overzetten. ook komt er zodra dit is gebeurd een dash van een senator a2 in.hier nog het verschil in velgen :P heb ff foto’s gemaakt omdat ik de velgen er onder weg heb gehaald om schoon te maken.
17”

14″

van een rekord e1. er staan 3 streepjes, 1 in het midden en dan 1 iets links van het midden en 1 iets rechts van het midden.
normaal blijft de meter tussen de eerste 2 hangen.
ik zet nu de auto maar snel uit zodra die oploopt of zorg dat ik weer ga rijden om hem weer te koelen.origineel gepost door fredericki200
wieweet, komen hier steeds meer oude opels bij.
schat dat er nu +-5 manta’s rijden
3 kadettjes
en 1 ascona
dus gaat de goede kant op:worsen een rekord e1 :P
-
AuteurBerichten