Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Haasje17 wrote:
Soldeer een fitting tussen de draaden naar je ballast en stop daartussen een klein lampje. Dan is je probleem verholpen.
dan kan ik toch ook een weerstandje nemen van 10w?
kijk dan ben ik gelukkig niet de enigste. ik ga er in het weekend weer ff naar kijken of ik het weg kan krijgen.
ik heb ook het idee dat 1 lamp veller is dan de ander. en als ik de mistlichten aan doe dan gaat het grootlichtlampje branden en m’n groot licht gaat aan. dus denk toch aan een massa probleem of dat het kastje die het groot licht regeld van de xenon weer kapot is.ik heb even gemeten en er gaat 9.8 v over de massa.
ik heb de kabels ook aangesloten op de andere originele aansluiting en dat gaf ook geen verschil (ook met een halogeenlamp in de originele aansluiting).
en ja ik word al gek van die lampjes op het dash, heb nu ook nog van het remlicht er bij omdat ik daar een ledlamp in heb gedrukt. daar druk ik wel en weerstand tussen en zal het wel weg gaan :)
van de week maar even op zoek naar een winkel die weerstanden heeft hier in de buurt.ok, thnx voor de tips.
ik ga dat nog even proberen en hou je op de hoogte.
hoeveel hoort er trouwens over de massa te lopen? en waar kan ik deze het beste meten? op de massa die op het frame zit en??bij mij zit het iets anders.
de aansluiting van de lamp gaat naar de h4-3 hid relaiskabel zoals op die site staat, die zit dan weer aangesloten op bijde balastkasten, accu en nog een extra massa op het chassis en nog dat kleine stekkertje van de lampen. en dan de lampen op de balasten natuurlijk.
ik heb hierdoor dus 1 originele aansluiting over. in deze aansluiting zit volgens mij niet het probleem, omdat als ik daar een normale lamp in druk het probleem nog niet weg is.
de kabel die tussen de balasten en originele aansluiting is trouwens nog geen half jaar oud. de rest van de set is wel wat ouder (jaar of 3).
zit er trouwens verschil in die warningcancelers? ik heb een setje geprobeerd zoals de bovenste op de site.het is een set die van 1 lamp het signaal pakt en ook op de plus en min van de accu zit.
kwa weerstand zat ik aan de volgende te denken. http://www.autostyle.nl/qt-0391.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik neem aan dat ik die bij de plusdraden van de originele kabels kan plaatsen waar ik dus het signaal van krijg? of denk ik nu te simpel? ik heb niet zo heel erg veel verstand van electra, maar dit lijkt me logisch toch?dat dacht ik ook maar als ik de xenon los haal en weer normale lampen aansluit, dan gaat het lampje op de cc niet branden.
moet ik mischien een extra weerstand voor m’n xenon plaatsen? op de stekker die je normaal achter op de halogeenlamp drukt bijvoorbeeld?als je een goed alternatief hebt hoor ik het ook graag. maar ik vind de sets van 600 euries toch wat teveel.
grts
@Aapje wrote:
@wingersv wrote:
zou wel eens kunnen, heb hem maar snel ff gezien.
is dat die van jou?Jep, rij veel rond in Voorthuizen/Apeldoorn/Arnhem :)
Had ‘m op 5maart effe uitgeleend aan mijn blonde vriendin :P (Ze had de Corsa A accu laten leeglopen door de lampen aan te laten) Dus als je een blondje achter ’t stuur gezien hebt is ’t de auto :P
er zat een meid op de bijrijdersplek, en een jonge met donker haar achter het stuur.
was in de hoofdstraat op de parkeerplaats, en stond klaar om de weg op te rijden. ik zag de jongen ook kijken naar mij. rij nu zelf rond in een bordeux rode kadett gsi.zou wel eens kunnen, heb hem maar snel ff gezien.
is dat die van jou?sinds afgelopen donderdag de mijne. na een jaar of 8 geen kadett meer te hebben gehad toch maar weer 1tje er bij gehaald :).
heb er nog wel wat plannen mee, maar dat komt wel. als eerste maar op zoek naar andere velgen want deze vind ik zelf maar niks :S.


vanmiddag een grijze c met volgens mij mistlampen op de bumper, in het centrum van voorthuizen. iemand van hier?
vanmiddag in apeldoorn een zwarte senator a 3.0. reed richting a50 langs het kanaal.
leuke verzameling :D
ik heb er ook 2 staan, een 2 deurs 2.0 en 4 deurs 2.4.
mijn 4 deurs gaat de verkoop in ivm aankoop andere auto. de 2 deurs is mijn project.grts
vanmorgen tegen het eind van de ochtend op de a28 thv nijkerk richting harderwijk een donkerblauwe e1. zag er zover ik kon zien netes uit :thumbup
goed ontvangen hier :thumbup
even een kleine proefrit gedaan, en het ging goed. heb nog niks geks gemerkt.
hopelijk valt m’n motor nu niet meer uit, want dan weet ik niet meer wat het kan zijn :Sben nu op zoek naar het relais. als iemand er 1 heeft voor me, dan hoor ik het graag.
die had ik gezien en gevraagd of dat het goede relais is, want dat staat er niet bij.
als ik de foto’s zo zie dan zijn de pinnen wel het zelfde. ik was al bij de vod geweest maar als ze daar dat nummer opzoeken dan krijgen ze een enkel relais te zien. vandaar dat ik nu op zoek ben naar het juiste nummer en bevestiging dat die ook werkt.hmmz, zulke schema’s ken ik geen soep van koken :)
als ik het goed begrijp moet je met verschillende relais en diodes gaan knooien om het werkend te krijgen.
ik heb toch liever een kant en klaar relais wat ik er weer aan kan hangen. maar toch bedankt voor de tip :thumbupben zelf van 82 en 1 van mij rekord’s ook :)
waarschijnlijk hebben ze bij romijn in renswoude (bettus accu) ook nog wel onderdelen liggen, is voor jou ook maar een klein stukje.
goed bezig chris :thumbup
gistermiddag op de voorthuizerstraat in putten een witte b met zwart spoilertje zien rijden en een groene a met zwarte striping.
vanmorgen in amersfoort op het industriegebied in de hoek van de a28 en de a1 bij de stoplichten bij het chaufeurscafe een licht groene (volgens mij want het was nog donker) monza.
-
AuteurBerichten