Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ok thnx, zal eens gaan oefenen met jullie tips :)
deze auto is origineel wit, ik dacht dat het vanuit wit juist makkelijker was om dan te veranderen naar een andere kleur.
het selecteren doe ik eerst met de magic wand tool om de grote stukken te pakken en daarna idd met de lasso tool en de polygonal lasso.maar als ik bumpers in een andere kleur pak moet ik die dan eerst in de kleur van de auto maken? of kan ik de hele auto incl. bumpers(zonder dat ze in kleur zijn gemaakt) in 1 keer van kleur veranderen?
i.i.g. alvast bedankt voor de goeie tips :)
ik heb ook wel veel aan die site alleen als ik jullie shops zie dan zie ik altijd mooie kleuren voorbij komen en de auto egaal van kleur, bij bepaalde foto’s lukt me dat ook wel maar bij een foto waar veel zonligt is zeg maar dan lukt het me weer niet. maar dat vullen met kleur wist ik niet dat ga ik maar eens proberen en de andere tips van jullie. ik heb zelf ook geen boekje ofzo bij de photoshop dus weet ook niet waar alle knoppen voor zijn.
hier nog ff 2 fototjes van welke niet helemaal lukte en daarom ook nooit afgemaakt. foto 1 zal het denk ik ook vooral door het licht komen.


gistermiddag de rekord van kadettcoupe1976 in groningen, op het industriegebied bij de makro in de buurt.
volgens mij moet je terug naar school om te leren tellen :P zijn er volgens mij toch echt 3 ;)
maar goed bezig daar :)
nou ik ga het eerst even met -40 proberen, heb de auto nu al 5 cm lager liggen door plattere banden en raak af en toe de drempels al maar dit is wel met orginele veren. tegen de tijd dat ik de veren er onder heb zitten zal ik wel even foto’s maken. eerst maar even ergens veerpoten van een e2 vandaan zien te halen en de veren halen.
ik kan een setje -40 krijgen rondom, dus die ga ik dan maar halen en de voorkant ombouwen naar e2.
bedankt voor de info mensen :)niemand die weet of de achterkant gelijk is?
geen rekord kenners hier? :)
ok, dan hoop ik dat de achterkant het zelfde is dan hoef ik dus alleen aan de voorkant de veerpoten de veranderen?
zijn de veerpoten aan de achterkant ook om te ruilen voor die van een e2?
ik heb wel verlagingsveren gevonden voor een e2, dus als ik dan de veerpoten voor en achter kan omruilen dan ben ik er ook toch?ok dan ga ik dat binnenkort even proberen.
ik heb ook wel eens iets gehoord over veren van een ouwe mercedes dat dat ook werkt, ging dan over het ouwe type taxi model. weet iemand hier meer over?werkt dat ook voor de achterkant of moet ik daar wat anders voor nemen?
en wat zijn voorpoten precies? (ik weet nog niet alles over auto’s maar wil het wel leren en zoveel mogelijk zelf doen aan me auto)heeft iemand ondertussen een werkende oplossing?
ik wil mijn e1 ook verlagen en volg dit topic al een tijdje en zie wel suggestie’s voorbij komen maar niet een oplossing dat iemand al heeft.
en als ik kortere veren er onder krijg moeten de schokbrekers dan ook korter of aangepast worden zodat de veren blijven zitten als de auto op de brug gaat b.v.:cry beetje jammer dat die lelijke saab bovenop staat en niet de opel
ja klopt, hij belde me vandaag nog. hij zou nog vragen voor wat onderdelen die ik nodig heb.
hij mag wel eens een topic gaan maken hier op het forum vind ik :P zal het hem vanaaf wel ff zeggen.ja moet iets meer geduld hebben en de shopers wat tijd geven om iets te maken :thumbup
haha gaat goed komen ;)
heb binnenkort de rekord ook weer aan het rijden dan zal ik ook wel vaker langs komen.greetzz
ik heb nu een teller w788 en die gaat tot 200km, mu ben ik van plan om een teller er in te zetten w694 die gaat tot 220.
mijn originele teller geeft een te hoge snelheid aan, als ik dit op deze manier verander kom ik dus beter uit met de goeie snelheid?
of kan ik beter een andere telleraandrijving (als dit een los onderdeel is) bij het nieuwe dash zoeken?ok dankje wel.
is er ook een lijst van die verhoudingen? want ik heb nu zowiezo al afwijking in me teller omdat ik een andere bandenmaat heb (scheelt bijna 10 km). mischien kan ik dit oplossen door een andere teller.
hey robert
begint al aardig op te schieten :)
kom binnenkort wel weer een keertje kieken ;)greetzz bassie
ik heb nog wel een paar ideetjes :)
gril waar het logo zit verwijderen en dan gaas plaatsen of het groom door laten lopen zonder het logo.
de motorkap iets verder doortrekken zodat ie wat bozer kijkt.
spiegels die wat dichter op de auto staan ipv deze caravanspiegels :P
en miss. nog een leuk spoilerlipje.nou succes
ok thnx :thumbup
ik heb die jonge gesproken en die zou nog even kijken op het forum en hij zocht er nog steeds 1.
was het dit model?
was het een 2 of 4 deurs?
waarschijnlijk een e2 dan?
welk type rekord is het? als het een e1 is weet ik miss nog wel iemand als hij nog niet zo’n kap heeft gevonden, want hij was wel op zoek.
-
AuteurBerichten