Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mijn plaatselijke onderdelen grossier.
9euro, mijne zit er al 30.000km in, en is nog vrij schoon.Had al een nieuwe gekocht, maar die ligt nog in de kofferbak.
Ik ga hem vervangen wanneer het nodig is.
Normaal vervangings termijn is 30.000km of 1jaar.
Daar ik tussen de 45 en 60.000km per jaar rijdt controleer ik hem bij iedere olie verversing.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Slang verkeerd terug gezet??
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
7 augustus 2016 om 10:37 In reactie op: Motor koeling probleem astra 1.7 cdti 110 pk bj2008 #18324282Airco uit.
Alle belemmeringen voor de radiateur vandaan.
Kachel op sambal.Zelf mogenlijk aanpassen:
Grotere intercooler.
En een flinke Externe oliekoeler.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Controle lampje zelf kan je met een OpCom op werking (laten) Controleren.
Dit is een LED, dus niet vervangbaar lampje.
Mocht ABS op de auto aanwezig zijn, en bij test van het lampje deze gewoon werken.
kan het lampje om een bepaalde reden zijn uitgeschakeld.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Gisteravond op mc meeting Veenendaal
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Voor mijn diesel iedere 30.000km
Corsa-B met blikken element.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Cim module kapot
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Dus 60.000km of 4jaar
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
De latere zijn naar 90.000km %
/5jaar opgeschroefd, en weer terug gesteld naar 60.000km / 4jaar.Pas vanaf 2003 (2004)met stalen rollen is het weer 90.000km en 6jaar.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
6 augustus 2016 om 13:30 In reactie op: Koppakking en distributie vervangen van een Vectra c 3.0 V6 #18324174Ow heb je effe??
Dat is knap sleutelen.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Heeft deze wel ABS??
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
6 augustus 2016 om 13:28 In reactie op: Dacht dat de frontera een stevige off the road was #18324198De meeste terrein auto’s hebben een niet beste carroserie.
Alleen omdat ie hoog en lomp groot is waant men zich veilig in een terreinwagen.
Schijn veiligheid heet dat.
Ze wegen gauw richting de 2 ton, dat moet ook geremd worden.
Ook ligt het gewichtpunt hoog bij terrein auto’s waardoor ze gauw kantelen.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Begin metdeoliedrukschakelaar wisselen.
Als dat niet helpt, de oliedruk laten meten.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Na vervangen element, filterhuis vullen tot bovenaan met diesel.
Na starten de motor direct op 2000 2500 toeren hoeden tot deze weer regelmatig draait.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Volgens mij zit er verschil in Airco en geen airco.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
5 augustus 2016 om 16:04 In reactie op: versnellingsbak olie bij uitnemen aandrijfas astra G CDTI #18324089Meestal komt er weinig tot niks uit
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Bij mij word er nog een veerschotel ingelast dit jaar, 1 is al gedaan.
Hij kan nog wel effe mee.
Heeft pas 370.000km en 17jaar dienst erop zitten.Radiateurbalk is al gedaan.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Nee niks aan doen, word ie oud mee
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Nee E5 is voor deze pomp al niet best, E10 vindeze helemaal niet leuk.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ja das een goeie
Stuur het zooitje eens aan met een opcom
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Nu in mijn werkplaats
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Dat was al zo toen ik m kocht.
Onderaan de carroserierand zie je wat rommligs, daar heb ik een klein gaatje dicht gekit 3jaar terug, verder niks aan de hand.
Bij de dorpelzijde is die plaat waar de 2 rubberdoppen in zitten meest helemaal weg.
Maar dat zie je niet omdat de bituum daar gewoon blijft zitten of er niks aan de hand is.Stevig drukken, douw je er zo doorheen.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Uitlees apparaat erop en onderdruk aflezen op deze tester.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Nee dit is een mechanische pomp, aangedreven door de nokkenas.
Dit is een stukje fijn techniek.
Dacht deze zomaar 100bar druk kan oppompen.
En dan is smering erg belangrijk, en dat bied deze methanol te weinig.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
-
AuteurBerichten