wim-v6

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 35,540)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Motorrijtuigenbelasting omlaag #18307930

    Ken er dalijk nog een auto bijnemen haha

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    viewtopic.php?t=165591

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: X18XE valt uit bij intrappen koppeling #18283393

    viewtopic.php?t=157603

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Oliefilter z19dt #18316170

    Vectra-B 2.6-V6 is ook leuk met zo’n inzet filter strak naast de katalysator.

    Krijg je er wel tussen weg met wat puzzelen, maar makkelijk is anders.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Oliefilter z19dt #18316169

    Ringsleutel erop.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Opel Insignia rijdt 2.111 km op een tank diesel #18316790

    Het is ook alleen maar om aan te tonen dat de verbruikscijfers te halen zijn.
    Ik vind het een Vootal mooie prestatie, daar de Concurentie vaak meer moeite heeft de cijfers te halen dan vaak bij Opel wel wil lukken.

    En wie rijdt er zo alledaags, dat ligt puur aan jezelf.

    Ik heb de afgelopen tank diesel met mijn Corsa-B 1.5TD uit 1999, met 362.000km achter de kiezen een gemiddelde neergezet van 1op20,5.
    Halve tank opgereden aan snelweg kilometers.
    De rest aan mijn woon werk (6km heen / 6km terug), en ritjes naar mijn hobbyruimte (11kilometer heen 11kilometer terug).
    Ook heb ik 2 auto’s gesleept.
    Starthulp verleend, de nodige tijd stationair gedraait, hier en daar door traag stads verkeer en files.

    Gemiddelde fabrieksopgave is 1op18,4.
    Volgens TNO zou het gemiddeld praktijkverbruik van deze auto 1op14,6 zijn.

    Op lange ritten haal ik regelmatig verbruiken van tussen de 1op27 en 1op32.

    De Lupo 3L (1.2TDi (direct ingespoten)) (Electrische inspuitregeling, pompverstuivers, gerobotiseerde versnellingsbak, alluminium carroserie, fabrieks verlaagd, hele smalle eco banden op luchtweerstand verminderende LM-velgen) alhier heeft meer moeite deze cijfers te halen dan mijn Corsa met ongeregelde Isuzu indirect ingespoten vanaf 1986 nauwelijks gewijzigde dieselmotor.

    Het kan dus wel, je moet het willen, maar ook kunnen!!.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Agila schokt, lijkt soms geen benzine te krijgen #18316573

    Luchtmassameter

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Astra g O2 sensor blijft op 0 mV #18316690

    Welke motor

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Onbekende stekkers bestuurders deur #18316588

    Bij de pook zie je de bedieningsknoppen van de Electrische ramen zitten.

    Links van de pook is links voor en Links achter middelste is uitschakelen bedienings knoppen in de achterportieren.

    Rechts van de pook is voor Rechtsvoor en Rechtsachter

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Krukassensor #18316608

    Ligt aan welke er origineel in zit.

    Siemens vervangen voor gelijk genummerde siemens.

    Bosch voor gelijk genummerde Bosch.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Mijn wagen weer zo goed als nieuw? (Z16XEP) #18316634

    Ik vinde de Astra-H station een mooie auto om te zien, en dan is dit een van mijn favoriete kleuren.

    Veel plezier ermee.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Astra G x18xe1 Motorstoring #18316660

    Kan ook veroorzaakt worde door onjuiste lambda waarde.
    De 5volt lambda die op deze motor zit moet je echt van Siemens of Bosch pakken anders heb je geheid stront aan de knikker

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: probleem Signum 2004 Z22YH #18315587

    @bart-gsi wrote:

    @wim-v6 wrote:

    Bart-GSi:
    Een Z22SE is seker GEEN Z22YH!!!!

    zit nog al een verschil in een direct of inderect ingespoten benzine motor

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    Lees de titel van het onderwerp eens goed.. Gaat om een z22yh willem… :hmmz :hmmz

    Te snel gelezen, ken gebeuren

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Vragen omtrend mijn vectra b 1996 #18316441

    Hoe lager hoe verder de velg naar buiten komt

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Handrem lampje Vectra c #18316665

    Remvloeistof in alle 2 (3) de compartimenten op nivo??

    Kan de sensor in je remvloeistoftankje zijn.

    Kan ook een slechte handremschakelaar zijn.

    De remblok slijtage heeft hier geen invloed op.
    Indien aanwezig is dit een geel lampje of teken in je kleine display.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Vragen omtrend mijn vectra b 1996 #18316439

    Ok ET is de montage diepte van de velg op de naafdus hoe ver een velg naar buiten komt of naar binnen staat.

    Orugineel is ET49 tot ET44.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Vragen omtrend mijn vectra b 1996 #18316437

    Je hebt bij een bandenzaak gewerkt zeg je.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Vragen omtrend mijn vectra b 1996 #18316435

    Bougiesleutel:
    Pak een dop voor op je ratel.
    Lang verlegstuk erbij iedeaal.

    Velgen:
    Groter is geen probleem let wel op de ET waarde bij bredere banden.

    Bij mijn 1996 2.5-V6 ben ik van 15inch naar 16inch en later zelfs 17inch gegaan.

    215-45-17 is de vervangingsmaat voor de originele 195-65-15banden.
    Met ET40 gaat dat net.

    205-55-16 met ET37 gaat eigenlijk net niet (loopt aan op alle 4 de wielen bij diep inveren.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: problemen opel vectra B 1996 #18314361

    Stekker kan je draaien.
    Rode clip als die er nog op zit dan die erst loswippen.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Vragen omtrend mijn vectra b 1996 #18316417

    Gordel verklikker is nooit voorbereid.

    Het draadje onder de stoel is voor de pyrotechnische ontsteker van de gordelspanner.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: probleem Signum 2004 Z22YH #18315583

    In de meeste gevallen is de Pomp de boosdoener.

    Drukregelaar kan je bij de dwaler krijgen, als je aantoonbaar een bepaalde foutcode hebt.

    Dit omdat deze drukregelaar te vaak onnodig vervangen word.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: probleem Signum 2004 Z22YH #18315582

    Bart-GSi:
    Een Z22SE is seker GEEN Z22YH!!!!

    zit nog al een verschil in een direct of inderect ingespoten benzine motor

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: Kapotte voorkant… #18316230

    Koplanp is een girtsel uit een stuk.
    Dus dat word dan.lijmen of andere lamp erin.
    Gril past van elk type en bouwjaar Vectra-B

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: how-to voor vectra #18315265

    Raammechaniek hoeft niet los, alleen rails aan de slotzijde moet los.
    2 moertjes 10.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    In reactie op: how-to voor vectra #18315264

    Je kan de CV weldegelijk uitlezen, maar storingen in de slotmotoren worden vaak niet waargenomen, daar de weerstandwaarden van de electromotoren gewoon goed blijven.

    Alleen bij onderbrekening in de cv motoren word dat weergegeven.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 35,540)