Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan, hij kan ook inwendig kapotzijn.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Bart-GSi:
Boutpatroon is gelijk.
Alleen heb je bij een kom vliegeiel een veel plattere drukgroep dan bij een plat vliegwiel.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Montage diepte van de drukgroep is anders Trashmetal als je een kom vliegwiel voor een vlak vliegwiel vervangt past je drukgroep simpelweg niet.
Dan zou je c16se een even diepe kom vliegwiel gehad hebben als je x16xe.
Onze c16se had een plat vliegwiel.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
3 mei 2016 om 21:44 In reactie op: Oproepje: forummer gezocht voor vervangen koppeling z17dth #18318028Carlo is weer aan de gang, maar heeft prive veel.
En ik zit knap in de overuren.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Mogenlijk drukregelklep of hogedruk dieselpomp kapot.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Ik weet niet of deze een EGR heeft??.
Dat is bij de Z18XE zo dat de een hem wel heeft en de ander niet..
Vraag me niet waarom..Maar deze kan door de lange rit veel loskomende koolaanslag voor zijn kiezen gekregen hebben waardoor deze nu vast zit.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Vliegwiel van de elke smallblock is passend.
Het mooiste is van de C16SE C16SEi E16SE of X14XE.
De koppelingsset behoort bij het vliegwiel, deze moet je dus bestellen van de motor waar het vliegwiel vanaf komt.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Zit de deurvanger niet los in de deur, dan gaat ze een akelig geluid maken.
Biuten via buitenzijde deur (tussen carroserie en deur) bereikbaar.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Kom je alleen achter met uitlezen.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Soms wil de 4kante stekker verbidings problemen hebben, maar zeker niet altijd.
Imitatie sensoren werken zowiezo niet.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Centreel pal niet gebroken.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Bout IN het huis dikke imbus (dacht 8 10 of 12mm)
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Inhouden van de motor is de oorzaak van de ESP en Aytomaat storing.
De Computer zal storing p0300 overslaan diversen cilinders.
En/of een van de volgende storingen p0301 / p0302 / p0303 / p0304Dan gaat de ABS / ESP en Automaat ook in noodmodus.
Deze storing is meestal een kapotte bobine en/of slecht bougies.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Reset m maar.
Kan klopsensor zijn.
Of slechte massa aan het motorblok.
Of Computer kapot.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Haal maar een ander oliefilter huis, als ie lekt is ie verdraaid.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Mooie Auto!!
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Heel goed mogenlijk dat de Computer weer stuk is.
Ik hoor dat vaker bij door ACtronics gerepareerde Computers.Je kan ZakhooiTM of liviu een PM sturen, hin zijn de experts op motor ecu gebied.
De Automaat heeft een eigen stuurkast, deze Communiceert via een Can signaal met de ABS/ESP en Motorcomputer.
Deze kan dus in noodmodus gaan bij motorstoring.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Heb al meerdere Contitech sets gehad die ruim binnen de tijd kapot zijn gegaan.
Allen Z18XE motoren (zelfde set als de Z14XE).
Denk er toch iets met de distributie is.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
29 april 2016 om 06:52 In reactie op: zafira start niet meer na diverse storingen, help help help #18317689Ik weet niet wat er mis gegaan is met de motor toen ie kapot gegaan was, maar als de distributie riem eraf is gelopen raken de kleppen de zuigers, dan krijgen de zuigers een duw naar een kant, dan heb je kans dat de olieschraapveren de zuiger ingedrukt worden, en door vuil of vervorming blijven deze klemmen.
Hierdoor kunnen deze olieschraapveren de olie niet goed van de cilinderwand waardoor deze aan de cilinderwand kleven en word mee verbrand.Dan gaan je een oil stop leak toevoegen aan een motor die niet uitwendig lekt.
Dat kan bij olieverbruik nadelig uitpakken.Met de oliedop los maken deze motoren zowiezo wel een gorgelend geluid.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
@rjkooijman wrote:
Had het geluk dat deze radio van iemand anders is geweest en dus het verlengstuk van de iso-blok was al wat aan gedaan. Gelukkig zaten er al krimpvoetjes (zie foto) aan de rode en gele draad, was slechts een kwestie van de verbindingstukken omwisselen. Hij doet het nou weer goed :). Thanks voor de hulp.
Nou heb ik nog gewoon standaard speakers er in liggen. En net klein rondje gereden en vond de diepgang van de speakers beetje tegenvallen. Het volume kan wel hoog alleen mis dan nog beetje de bas e.d.
Heeft iemand tips/winkelwagentje voor goede speakers in een Astra G 3-deurs hatchback? Ben er nog niet over uit of ik een subwoofer wil, wil niet zo’n auto hebben waarbij ik geen gas meer hoef te geven vanwege de trillingen van de subwoofer…

Die verbindings stekkertjes zijn standaard op je radio, om dit problee juist op te kunnen lossen.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
28 april 2016 om 20:57 In reactie op: Astra F – enorme toeren zonder gaspedaal aan te raken #18317505Je ziet die slang ook niet zitten.
Zit half onder het inlaat.Het kan de tussenpakking van het inlaat of inlaatpakking ook nog zijn.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Wisserblaadje van mijn achterwisser gewisseld.
Ruitensproeier achter doorgeprikt.
Luchtfilter vervangen.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
27 april 2016 om 12:58 In reactie op: Motor Houd in-Motorlampje en ESP blijven orj branden-corsa #18317609Uitlezen, zal een Misfire weergeven p030#
Zal wel niet met een Opel gespecificeerd uitleesapparaat uitgelezen zijn.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
27 april 2016 om 07:12 In reactie op: Tigra"MASTER"gezocht!!R’dam[spoed]acculampje kpprt,0 toeren? #18317451Egr vervuild Vast of kapot
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Vat m effe niet, wat is er mis met de originele als ik vragen mag??
Ze doen hetzelfde namelijk.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
-
AuteurBerichten