Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kun je geen stalen kop ringen maken. Frees een groef boven op het onderblok rond je cilinderbussen 2mm breed en 1,5 diep. Neem de dikte van je koppakking b .v . 1,2mm draai je de kopringen 2 mm breed en 2,75 hoog. Of pak hiervoor uitgegloeide lasdraad. Alleen ik weet niet of dit ook heel gaat blijven met je aluminium cilinderkop. Ik pas dit veel toe maar dan is de cilinderkop ook van gietijzer blijft wel heel zelf boven de 100 psi in laat druk. O ja op een diesel natuurlijk
Zijn er eventueel al :kewlpics:kewlpics van dit project?
Je hebt toch van die setjes compleet uitlaatspruitstuk, turbo en de rest om een 1.4 xe om te bouwen, zal nog niet gelijk als de brandweer gaan, maar je hebt wel een turbootje onder de kap. Weet alleen niet meer wat ze kosten best prijzig geloof ik.
Oke maar dat is waarschijnlijk een natuurlijk aangezogen diesel. Als je een turbo geblazen diesel meer diesel gaat geven kun je gelijk je std turbo begraven. En moet je minimaal een grotere intercooler monteren.
Je kan ook je std drijfstangen laten harden ze worden dan taaier je moet ze dan ook nog zelf na bewerken.
En dirk ik d8 msshn kan je wat over dieseltjes vertellen. Leer geld is immers al duur genoeg. En ik heb toch flink moeite moeten doen om een dieseltje echt vooruit te krijgen
dirk 10 maal meer vermogen uit een diesel zonder veel moeite, graag wat meer uitleg klinkt interresant en natuurlijk :kewlpics:kewlpics
-
AuteurBerichten