Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2010 om 08:00 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585116
winterbanden verplichten, liever niet!
nederlanders zijn gewoon in de war door een beetje sneeuwval..
weten niet hoe ze moeten rijden en schieten direct in de stress!
ik merk het zelf elke dag weer met die sneeuwval, mensen gaan steeds zachter rijden zelfs op de hoofdwegen waar zeer goed gestrooid is, het liefst rijden ze met 10km/h naar hun bestemming , maar ondertussen continu andere weggebruikers opdrukken omdat ze zo`n haast hebben .. onverwachts remmen , rare manouvres uithalen , een dot gas geven om vervolgens de macht over het stuur kwijt te raken..
mensen zitten veel te stijf en gefocust in hun auto omdat ze niet weten wat hun overkomt met zo`n “gigantisch pakje sneeuw”..als we is kijken naar andere landen , afgezien duitsland dan! , daar rijden mensen ook op “zomerbanden” en kunnen gewoon beter rijden in winterse omstandigheden omdat het daar vaker voorkomt.
en over de winterbanden .. ik ben er geen voorstander van,
onder m`n corsa liggen hagelnieuwe zomerbanden met een V profiel.
pak ik de astra.. daar liggen godsdure conti winterbanden onder
ik kan je vertellen .. ik rijd toch echt liever met de corsa door de sneeuw!met de astra merk ik gewoon dat hij wil uitbreken, slechte grip etc
en met de corsa kan ik gewoon leuke dingen nog mee doen .. enig in een best pak sneeuw +- 20 cm .. ja dan wil die zich vastgraven .. maar dat heb je ook met winterbandenik ben totaal niet tevreden over die flatblades, heb ze zitten op de corsa en de astra..tjonge jonge wat een kut troep! na 2 maand al strepen trekken .. piepen en kraken over de ruiten heen .. echt bagger! en het is nog wel valeo ook .. dure shit zooi :argue
ik ben zelf 1.94 , stoel op de laagste stand, en helemaal naar achter..dan zit ik prima in m`n ceetje :D
stuur is ook in hoogte verstelbaar bij mijne,echter heeft niet elke corsa c dit!!!!!!
is dus allemaal optie, wordt dus gewoon even goed zoeken king:origineel gepost door alphox


zo heb ik ‘m gebouwd
toen ik ‘m kocht was ie zo:

maar hij was ook al wel heel snel zo:

snap overigens niet, dat die witte cabrio van wessa niet lager kon, als ik naar die van mij keek, die kon eigeniljk nog wel iets zakken.
heb ‘m met de quartetset en 15 inch iets omhoog geschroeft, bleef overal hangen met die vr6 lip eraanheb ‘m nu verkocht aan een maatje van me
maar er komt er zeker weer een terug van de zomer, zijn fijne auto’s :)bij mij lag er 14 inch onder, 6,5J met 155/55/14 bandjes.. en tja hij kon niet lager..schroefdraad op .. en uitlaat op de grond en wou niet hoger in de tunnel ..en ik had een orginele gl lip er onder.. vr6 is iets lager he :jerry :jerry later is er een powersprint gruppe A onder gekomen .. toen moest die wel omhoog :jerry
kw kan op maat gemaakte setjes maken ..
mn ex polo,

en mn ex golfje 1 cabrio.. heb echt spijt dat ik die weg heb gedaan.. zat geen spatje roest aan :o en ongerestaureerd! .. wel zelf zo opgebouwd :jerry .. en lager dan lager kon die helaas niet..



origineel gepost door Myszek
Qua pk’s gaat het er mij voornamelijk om dat ik wel lekker kan inhalen, en niet al 5 minuten van te voren moet beginnen vaart te maken.Maar ik zag net op de site van EDS dat ze claimen de z13dt motors naar 100PK kunnen krijgen, dus dat is dan ook nog een optie.
Weten jullie trouwens of ik mijn huidige velgen kan omleggen? (4×100, 1x 16″ ET 37, 1x 15″ ET 49, allebei vanaf de Vec)
die 16ers kunnen er zowiezo onder omdat deze dicht bij de orginele et waarde zit wat standaard onder een corsa c zit.
ik ryd een 1.2 16v benzine .. het is nou niet echt een scheurijzer te noemen :jerry rijd verder wel heel lekker!
aandacht punten hmm, stuurhuizen die kapot gaan..
schakelmechanisme, piepen en kraken van je kofferbak plastik.
en zo zullen er nog tal van dingen zijn wat niet helemaal fijntjes isdit is volgens mij echt een corsa b kwaaltje haha .. mijne had ook zo`n deuk op het achterscherm .. :jerry beetje hamer techniek en een beetje plamuur kom je een heel eind ..
23 december 2009 om 18:30 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561529aanwezig king: kijken of er weer een beker mee te slepen is naar huis
een spuitbus oust kan ook wonderen doen .. had ik m`n vorige auto een kotslucht hangen .. bussie oust er in leeg gespoten( verwijderd keuken luchtjes :P ) en de geur was na een nachtje weg.. :thumbup
mijn c is 60-60 verlaagd en een irmscher voorspoiler en een rieger achterlip.. werkt prima met +- 25 cm sneeuw in het dorp hier :thumbup :thumbup :thumbup kan zo in dienst bij de gemeente met deze dagen hahaha
deurpanelen kom je nooit mee weg, vorm is heel erg anders + montage is ook anders.
stoelen zouden wel lukken .. alleen zijn de meeste stoelen van een corsa c ook niet echt denderendben absoluut geen beste photoshopper.. maar moest voor de club ff een flyertje maken die we op meetings kunnen verspreiden.. onze eigen club leden kunnen op ons forum stemmen wie de mooiste flyer heeft gemaakt. dit is mijne king:




achterkasten lijken op die van een golfje 1
duurt lang :fy1
jongens dit is niet het show your corsa c topic hahaha king:
wss trilt die lekker op de achteras, is een corsa B gok ik :jerry die hebben daar meer last van namelijk ..
rondell 0026 SI 7,5J 16″ 195-45-16
look a like OZ:jerry alleen die rondell vind ik net wat mooier omdat het hart van de velg naar buiten loopt en oz compleet vlak is.
6 december 2009 om 12:20 In reactie op: Heeft iemand een astra G (of foto) met deze achterlichten? #17560631voila

welkom hahahaha :argue
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door wessaa
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door mrp-tech2
waar om beslist koper ?
rubber of plastic (als orgineel)kan toch ook
blijft een leerzaam topic trouwens
voor een aspirant D rijdergrtz
metaal/koper is origineel onder een e kadett gsi :P
komt druk op te staan hea :) slang kan ook wel maar dat vind ik niet zo netjes onder de auto + dat hetbsneller lek kan raken dan koper.
Ben trouwens blij dat je het een leerzaam topicvind. dat was namelijk ook een beetje de bedoeling dat het voor andere makkelijker word en niet 2 keer het wiel hoeven uit te vinden :P
jij hebt toch ook niet het wiel uit gevonden, wel een verbreed stalen wielen feteshisme hahahahahaahah
haha jah waarom denk je dat men wielen gebroken wit zijn :P
met de kadett zit het trouwens ff tegen. is wel iets meer werk die chassisbalken doorlassen dan ik dacht. en gister heeft het lasapparaat ook de geest gegeven. als het goed is komt vandaag iemand van lorch ff langs om te kijken/fixen
Hopelijk kan ik vanavond nog verder
dat is balor!
als je verder nog hulp nodig hebt dan hoor ik het wel, kan weer redelijk goed lopen dus haha, alleen morgen naar essen lekker in een rolstoel mee :jerry :jerry :jerry :jerry
origineel gepost door opelvssn
daar zit ook plamuur op man :jerry ben jij voor hobby bob dan :jerry:jerry:jerry:jerry:jerrystefan jij moet weten dat ik goed om kan gaan met plamuur , kiek je ouwe voorbumper en motorkap, zag er ook strak uit met complimenten van de spuiter haha.
en op mijn bumper zit heel heel heel weinig plamuur .. het meeste wit wat je ziet is grondlak :thumbup :thumbup
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door mrp-tech2
waar om beslist koper ?
rubber of plastic (als orgineel)kan toch ook
blijft een leerzaam topic trouwens
voor een aspirant D rijdergrtz
metaal/koper is origineel onder een e kadett gsi :P
komt druk op te staan hea :) slang kan ook wel maar dat vind ik niet zo netjes onder de auto + dat hetbsneller lek kan raken dan koper.
Ben trouwens blij dat je het een leerzaam topicvind. dat was namelijk ook een beetje de bedoeling dat het voor andere makkelijker word en niet 2 keer het wiel hoeven uit te vinden :P
jij hebt toch ook niet het wiel uit gevonden, wel een verbreed stalen wielen feteshisme hahahahahaahah
-
AuteurBerichten