Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
weer een concurent minder :thumbup
maar mooie bak eri -c-k haha ik weet het nog steeds niet!origineel gepost door boukekoppejan
Hey Koekwous,Hoe bedoel je? welke hendel en waar?
Heb je eventueel foto?
mzzl
de hendel van je cruisecontrol, dit zit als het goed is aan de hendel van je richtingaanwijzer! het zou best kunnen zijn dat er een slecht contact zit in de hendel zelf!
misschien is proberen je accupool er af te halen en na een aantal minuten weer erop , dan willen sommige dingen zich nog wel is resetten!
en anders even naar de opel dealer gaan.. deze kan hem zo aansluiten en eventueel kijken of je cruisecontrol fout meldingen geeftorigineel gepost door Fearless
Hey dat klink lekker, in zwolle zitten er een paar die het leveren zie ik. Ff kijken wat het kost. Zal wel wat duurder zijn als een gemiddelde spuitbus:Dvolgens mij kost 1 spuitbusje rond de 15 euro .. maar het is echt een aanrader!
1 bus rust oleum kun je wel vergelijken met 3 bussen motip mat zwart! dus daar bespaar je weer op! en deze is gewoon heel erg snel droog .. 10-20 minuten .. zelfs als je het dan bijvoorbeeld weer waterproof wil gaan schuren kan dat al :jerryomega, zilver metallic orgineel, ff geschuurd met een scotch matje

EN DAN 1 LAAG RUST OLEUM! , dus kun je gelijk zien hoe goed dekkend deze verf is ! daarbij zit er ook heel veel druk in de spuitbus.. dus niet zoals bij een motip bus die half leeg is en geen druk meer heeft, en dus gaan spetteren


misschien is dit wat voor je als je top moet gaan spuiten .. rust oleum! dit spul is zo gigantisch fijn om mee te spuiten .. en is ook verkrijgbaar in het mat zwart!
http://www.123onderhoud.com/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=634
http://www.123onderhoud.com/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=468&templateid=101
origineel gepost door Ardenblue
Wat voor uitlaat is dat??:vertaglijkt wel een beetje op een remus .. 90 rond
origineel gepost door koekwous
ai das vervelend… wilde een witte teller inbouwen. Heb wel gehoord, dat je de teller platen kunt verwisselen, iemand enig iedee hoe dit moet, of er ervaring mee heeft?je gehele tellerbak uit elkaar halen, daarna kun je alles stapgewijs uit elkaar schroeven ..
mocht je je zwarte platen er uit hebben .. laat het me dan ff weten :jerryje moet er zowiezo rekening mee houden dat je een ander inbouwfront nodig hebt, je hebt nu een 2 din radio, en gaat over op 1din. dus heb je een front nodig voor 1 din anders lukt het niet om je radio er in te krijgen
de tellerstand zit in de tellerklok zelf! bij de dealer kun je de teller volgens mij wel laten programeren naar je oude km stand, houd er wel rekening mee dat ze wel je oude stand moeten kunnen achterhalen !!
en de 299 van mij :jerry













gestemd
welkom twannie de bn`er king:
de teller zit aan de voorkant van de auto, dus niet achter
waarschijnlijk ook wel aanwezig!
die heeft gewoon echt geluk gehad dat hij een rechts gestuurde auto had , anders was hij er wel geweest!
in 3 jaar tijd ,
metsubsidie colt 1.3
opel corsa b GSi
corsa C 1.0 3 cil
volkswagen golf 1 cabriolet 1.8
volkswagen polo 6n 1.6 GTI
opel corsa C 1.2 16v Sport
astra G 1.6 16v Sportlaatste 2 rijd ik nog dagelijks in
bij een 1 liter krijgt de motor het best zwaar te voorduren, draaien bij hogere snelheden toch behoorlijk veel toeren! en echt vermogen heb je absoluut NIET.
rijd zelf met de 1.2 16v motor, zelfs deze is op de snelweg niet vooruit te branden!
het mooiste is om te beginnen met de 1.4 16v!verder zijn de meeste corsa c `s wel te koop vanaf een bedrag rond de 3500 euro.. met aanzienlijk veel minder km`s op de teller! ( onder de 100xxx )
ah de kadett van ap van beek! zag van de week dat hij verkocht was.. mooi is apeldoorn he king:
ik heb mijne besteld bij de lokale tuning`s shop hier .. heb ik ook geen gedoe met “internet garantie”
hoe je die er onder gaat krijgen.. is echt een makkie!
je hebt vast wel een buur/kennis of misschien zelf wel een goede garage krik! en een paar goede steunen .. dan heb je je uitlaat vervangen met hooguit 20 minuten.
enige wat je dus nodig bent, een krik, 2 steunen, en een ratel met verlengstuk en dop 13 om je uitlaat klem los te draaien! en een paar flesjes bier om na het werk even tot rust te komen :jerryen die dip, misschien door die andere uitlaat? je kunt het allicht testen als je die andere er op zet
inderdaad dion, staat veel mooier!

en wat doet de wisser dan nadat je gesproeit hebt, dus weer helemaal terug in neutrale stand, en daarna pas de interval aan zet ?
dat word toch een setje andere deuren er in hangen.
deuren moeten vanaf de buitenant te openen zijn door middel van een deurklinkorigineel gepost door 2e-c14nz
Ziet er goed uit :thumbup Hoe bevalt hij qua geluid?qua geluid prima! ik rijd dan wel met een zelfgemaakte middendemper vervangen .. maar op een 1.2 heb ik er niks over te klagen! mooi geluid zit er in! lekkere diepe brom :thumbup
ik heb mijne van http://www.jom.de
http://www.jom.de/products/de/Auspufftechnik/Endschalldampfer/Stahlschalldampfer/Opel/Corsa/Endschalldampfer-Opel-Corsa-C-10-12-14-17-D-12V-16V-bei-Diesel-kein-16V-2-x-76-mm-rund-gerade-mit-ABE.html
twinrod 2x 76mm rond!
pas klaar, staaldemper! en een goede demper!.. deze kost 149 euro..


-
AuteurBerichten