Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb ook een alpine radio in m`n astra g inclusief een mid display(boordcomputer)
enige wat hij niet meer weer geeft is de datum, voor de rest werkt alles prima!het is dus gewoon plug&play :thumbup
super dik :D thnx!! hier kan ik wel wat mee
ik kon met mijn corsa ook prima wat vlottere auto`s bijhouden hoor!
was ook maar een 1.2 .. en net wat wim zegt, hogere toeren laten draaien! , boven de 4000 toeren heeft de motor gewoon meer koppel en is dus ook een stuk vlotter.en ook wat wim zegt, een astra kun je prima bij houden!
bij de corsa zijn de 1e en 2e versnelling vrij lang, de rest is gewoon een stuk korter!
en de top van een 1.2 lag bij mij rond de 190 op gpsm`n astra sinds 2 oktober dit jaar..
ondertussen gedaan, intrieur grondig gereinigd, al 2x!
auto gewassen, gekleid, gewassen en gewaxt.
nieuwe knipperlichten, en nieuwe koplampen incl xenon 8000k en led stadslichtjes.
velgen die er onder gaan komen , komen van een mercedes af.. amg velgen incl een v-maxx schroefsetje. dit gaat na de winter gebeuren .. anders ligt het op zolder in de weg :jerrynu ff plaatjes van hoe hij er vanmiddag bij stond na de wasbeurt





je moet zoeken naar een MID
























































































































































tot straks :D
13 september 2010 om 09:54 In reactie op: Corsa C gekocht, hoogte regeling werkt niet, achterruitverwa #17728036origineel gepost door X.otic
origineel gepost door JFHSas
Die after-market units zijn bijna altijd zonder stelmotor. Die moet je dus overzetten. Of ze hier inzitten?? Kijken en zoeken dus naar een klein doosje met een asje en een contact eraan.Hoe ziet die er uit? Ik heb de corsa met aftermarketlampen gekocht. Als ik ze er zelf in had gezet dan had ik daar wel naar gekeken. Ik denk dat de vorige eigenaar de stelmotor weggegooid heeft:cry
ik denk dat de vorige eigenaar de stelmotoren nog in die oude koplampen heeft zitten :jerry
zowiezo niet beginnen aan een 1.0 , dit is een 3 cilinder motor, loopt heel onrustig en is niet vooruit te branden!
zelf rijd ik ook in een C uit 2001, een 1.2 16v Sport, 75paardjes standaard onder de kap.
hier heb ik wel een andere aanzuigbuis op gezet, en een gesloten “power” filter, en een ander uitlaat systeem.. zelf kan ik toch wel merken dat hij een stuk vlotter is dan een standaard C!het bouwjaar waar jij het over hebt ga je naar het twinport model, 1.2 16v levert hier 80pk
1.4 16v, met dacht ik 90pk
verder zijn het echt fijne auto`s!!! niks op aan te merken.en waar je op moet letten,
kwaaltjes bij een c zijn toch wel het schakelmechanisme op de versnellingsbak. standaard zijn ze uitgevoerd met een kunstof mechanisme, kijk wel of er al een stalen versie op zit!en een 1.2 blokje, heeft geen distributie riem maar een ketting! scheelt toch al weer in de kosten :jerry
1 september 2010 om 13:59 In reactie op: Astra Tuning Club meets Astra Friends Belgium: opel only #17696351tot nu toe komt dutch blitz society met 6 auto`s, worden er wellicht nog wel wat meer!
stootstrips? je bedoeld denk ik die dingen om je lak te beschermen door mensen die hun deur zomaar open gooien tegen je auto?
zoja, mijne gaan er zo snel mogelijk af! kratje pils ben ik dan al tevreden mee :jerry


blokkie kapot gelopen ? :wtf
ik heb een grote intake geplaatst, en een gesloten “power filter” en m`n vebruik is aanzienlijk naar beneden gegaan, eerst 1/11 1/12 .. nu toch zeker 1/16 in de binnenstad
18 augustus 2010 om 11:09 In reactie op: Corsa geparkeerd op mijn astra trekhaak en bumper #17714593ik heb ook al schade gehad aan de neus van mijn corsa, veroorzaakt door een fietser,
ik kon niet eens aangifte doen bij de politie omdat ik moest bewijzen dat het MET OPZET was gebeurt.. beetje jammer, en kon uiteindelijk gewoon uit m`n eigen zak de schade betalen.heb je trouwens het kenteken niet opgeschreven ? dan zou je wel verder kunnen gaan via de politie omdat de andere bestuurder dus schade heeft van jou trekhaak , en er dus bewijs is
origineel gepost door 2e-c14nz
Kijk anders bij autostyle voor een universeel buizen setje, als je dat dan toch wil. Maar vergeet niet dat je er op in gaat leveren…vermogen inleveren? als je het goed doet lever je geen vermogen in hoor king:
gebruik hier de zoekfunctie ook eens, of ieders grote vriend google .. door alleen maar hier te vragen en zelf niet opgedachte kunnen komen schiet je niks mee op ..
greenstuff is echt troep!! ik heb al bij meerdere auto`s gezien waar normaal mee werd gereden en geremd dat de blokken van greenstuff toch de remschijven opvreten en krom laten trekken ..
ik ga persoonlijk toch liever voor orginele gefentileerde schijven met ferrodo blokken! rijd ik al jarenlang met verschillende auto`s mee, en het bevalt me meer dan prima!
en bij mij onder de corsa zitten ze ook , ookal heb ik dan maar een 1.2 zoals je weet, maar het remt echt ACHTERLIJK hard :jerry
verf fohn kun je ook gebruiken!
volgens mij doet stroeve motorsports dat wel, spuiten en polijsten..
maar dat is het wel, en het werkt ook!
waar heb je em achter gelaten?
kan ik is ff een kijkje gaan nemen :thumbuporigineel gepost door GTvirus
origineel gepost door wessaa
is een kwaaltje bij de corsa c dat de wijzers ineens stil vallen,
wat je kunt doen is, tellerbak er uit halen en dan de contacten aan de achterkant goed schoonmaken zowel van de teller als van de kabelboom:thumbupGoeie tip:thumbup
Is de tellerbak makkelijk te demonteren of moet het stuur gedemonteerd worden?
Waar maken jullie de contacten mee schoon?het stuur kan blijven zitten, enig moet je een aantal kappen los schroeven om de bak er uit te halen,
de kappen rondom het contact slot,
en de lange grote kap die voor de benen zit, waar ook het bakje in zit om evt spullen in op te bergen.
hier achter zul je nog een aantal schroeven vinden, en in de kap van de tellerbak boven in zit 1 schroef, als je dit allemaal weg hebt gehaald kun je de tellerbak los schroeven.en het schoonmaken met contactspray / wd40 of iets dergelijks
het gewone raam er uit halen, vervolgens het raamgeleider er uit schroeven . dan moet je ook je ruitje kunnen demonteren want deze zit als het ware “opgesloten”
:thumbup
is een kwaaltje bij de corsa c dat de wijzers ineens stil vallen,
wat je kunt doen is, tellerbak er uit halen en dan de contacten aan de achterkant goed schoonmaken zowel van de teller als van de kabelboom:thumbup -
AuteurBerichten