Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
leds zijn + en – gevoelig, je hebt dus best kans dat je de leds een halve slag nog moet draaien!
succes :Dik reinigde me dakje altijd met gewone autoshampoo, en 1keer in de zoveel tijd een beschermer er over heen,
de beschermer kun je gewoon kopen bij een kampeer winkel, een tent wil je tenslotte ook waterdicht blijven houden :D[rquote=1908676&tid=45836&author=GlennGSI]welke stalen velgen ? :P[/rquote]hij zou die pipo de clown ats`tjes wel bedoelen :jerry
problemen kunnen ze niet vinden, misschien was het handig geweest van de dealer om te vertellen dat je het openenen kunt instellen!
ze kunnen het ook instellen als je 1x drukt op a.b. dat alles los springt :sleepingleuke einddemper.. lijkt wel een beetje op mijne :D

bij mijn astra heb ik een aanzuigbuis gebruikt van een c vectra,
daarna een gesloten filter geplaatst.
voordeel van een aanzuigbuis van een c vectra, deze heeft geen ristrictie buis er bij aan zitten, en de aanzuigmondis een stuk groter
16 inch ga je er wel onder kwijt raken, maar het mooiste is toch om bij 15 inch te blijven, een getrokke bandje er om heen, en je kunt het fatsoenlijk verlagen :D
nieuwe lampen vanaf het begin gewoon elke keer in de wax mee smeren, waarmee je dus ook je auto in de wax zet!
voorkomt ook het dof worden, of dat er vuil in je koplamp vreetgrolsch en anders een lekkere hertog jan :angel
een astra kwaaltje is dit, en voornamelijk bij de rechter koplamp
het schijnt te komen omdat deze altijd aan de bermkant zit, en op een 1 of andere manier hierdoor in de loop van tijd dof gaat uitslaan.enige goeie optie, setje nieuwe koplampen





je moet je kenteken verlichting er helemaal uit halen, dan zie je aan de onderkant een stekkertje zitten, deze kun je los klikken, en vervolgens de stekkertjes uit de houder halen, even andersom in de houder klikken en aansluiten!
in de c corsa hier zelf nooit last van gehad, en belde en werd toch dagelijks gebeld
is het het rubber rondom de koplamp? of de rubber dop waar de kabels naar de lampjes zelf
opname`s zijn al in de maak!!
afgelope zondag waren ze aan het filmen op het politie circuit in lelystadzo`n mooie nike vuilniszak met een rits:hmmz
17 maart 2011 om 20:04 In reactie op: binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio #17835804volgens mij klopt er allemaal geen bal van.
als je de advertentie ook bekijkt, ze zijn een rdw erkent autobedrijf. zo is hun naam ook gemeld op marktplaats.
2 mobiele telefoonnummers erbij, je moet eerst bellen omdat “ze er niet altijd zijn”
ik zou toch persoonlijk verwachten als je een autobedrijf hebt en runt dat je gewoon aanwezig bent op de zaak.
en als je gaat kijken naar meer advertenties van de verkoper, ontbreekt ieder spoor van nog een auto.
daarbij als je gaat zoeken via google, is er niet echt achter te komen over eventuele documentatie van dit bedrijf?:hmmz
ik zou als ik jou was nog maar is goed achter je oor krabben om zo`n lange rit er voor over te hebben.en het gebied waar ze zitten, emst.. is ook niet zo`n beste plek daar qua autoverkoop.. vele handelaren, vooral verkeerde handelaren helaas.
woon zelf 10km hier vanaf, dus weet wel hoef of waten wat meerdere hier ook al melden, schade auto!
voorkant ontbreekt idd de cabrio/coupe bumper.
voorbumper en achterbumper zijn allebei in een donkerdere kleur gespoten.en check die remschijven is op de foto via marktplaats.
schrik me kapot joh! die zien er absoluut niet best uit :ovoor geintresseerde, hier de link naar de advertentie.
geen 4 gebruiken!!! deze is te grof en tast ook je blanke lak aan.
scrath remover 5 werkt super! ook gewoon met de hand te gebruiken
had bij m`n astra op de kofferklep en bumper krassen van katten nagels staan, en deze heb ik er gewoon met de hand uit gepoetstje zult je middenconsole moeten demonteren voordat je er bij kunt komen
als eerst moet je je ventilatie roosters er uit wippen, deze heeft een rechte kant, en een ronde kant
zet iets plats tussen de rechte kant en druk deze richting de ronde kant en probeer deze naar voren te trekken.. hierdoor komen ze er uit. doe dit bij beide roosters.
vervolgens zie je dit.

je ziet 4 torx schroeven zitten,(die zie je op de foto bij die blauwe lipjes zitten, op de foto zijn de schroeven er al uit) dit los schroeven en pak je je middenconsole er uit, vervolgens nog 1 stapje
en dat zijn de rood omsirkelde torx schroeven los draaien en je pakt je boven kap er uit :Dsucces!!
een c corsa uit bouwjaar 2005 met zo`n km stand mag je toch wel rekenen op prijzen tussen de 5500-7500 euro
ik vind het niet meer dan terrecht dat je moet betalen ookal verwacht jij dat het valt onder een stukje “service”
je werkt tenslotte zelf ook niet voor niks :vertag
stekker achter op de tellerbak, deze los halen en schoonmaken. dan moet het probleem zijn verholpen
dit komt helaas vaker voor bij de c corsa[rquote=1882612&tid=61777&author=Van het Ende Customs][rquote=1882035&tid=61777&author=Lex]vanochtend rond half 8(?)blauwe astra coupe gespot in monnickendam.
was van iemand hier op het forum maar ben zijn naam kwijt:P[/rquote]:hmmz mr monkey misschien? [/rquote]die heeft een zwarte coupe
dat veelde niet scheel – dat scheelde niet veel
onder de zekeringskast zitten meerdere gaten, deze kunnen lekkage gaan veroorzaken naar je interieur. is helaas een kwaaltje bij de C .
-
AuteurBerichten