Wesly

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Navi & Systeem updates #18352870

    [quote quote=18352866]Ooit bedacht dat dit gewoon diefstal is en dat je via je ip-adres te achterhalen bent?[/quote]

    @ Ro ker

    volgens mij kan jij beter ergens anders de moraalridder uit gaan hangen vriend. Het is dat wij niet weten wat jij allemaal uitvreet omdat jij slinks genoeg bent om dat niet publiekelijk in een forum bloot te geven maar ik kan jou nu al zeggen dat jij zéker ook geen heilig boontje bent. Basta

    In reactie op: Navi & Systeem updates #18352869

    Wat het mooiste is is dat je gewoon legaal, dus via een openbare site en met jouw eigen chassisnummer de updates kan downloaden. Niks aan de hand dus  :yahoo:

    In reactie op: Visuele + geluids file informatie #18352860

    @quandor

    Dag quandor, even een vraagje. Heb jij dezelfde keuzes bij jouw navi als welke ik jou laat zien in deze foto?

    C27076D6-BFFA-48CF-BD75-0A6E02177904

    In reactie op: Navi & Systeem updates #18352859

    Hallo @JoPeet

    Ik ben gewoon van de versie van 20-01-2017 (dit is versie 4.02 en niet 2.0) overgegaan naar de allerlaatste versie. Geen idee waarom dat niet zou kunnen werken, bij mij is het gelukt en werkt het voor zover gewoon prima   B-)

    In reactie op: Navi & Systeem updates #18352821

    @koenwar

    Ja, dat worden waarschijnlijk gewoon updates van 149 euro per keer. Iets wat natuurlijk helemaal niet meer van deze tijd is, want bij alle andere merken zijn deze updates permanent of in ieder geval de eerste jaren gratis.  :whistle:

    In reactie op: Navi & Systeem updates #18352804

    Besturing software kan niet worden geupdated via deze manier maar wél de maps!

    Ga naar http://www.peugeot.be/nl/services-en-accessoires/geconnecteerde-services/update-van-gps-kaarten.html en vul gewoon jouw chassisnummer in. Download vervolgens de update van de GPS kaarten en pak deze uit op een USB stick van minstens 16GB de root ziet er dan zo uit:

    >root>SWL>’het nummer van de update (op dit moment 002315011505480030)’

    Stop vervolgens de USB stick in de USB poort van de Grandland. Hij zal eerst een melding geven dat er een stick geplaatst is zonder afspeelbare media, dit negeren en wachten op de vraag of de Maps Update geinstalleerd moet worden. En, voila!  :happy02:

    In reactie op: Visuele + geluids file informatie #18352795

    @quandor

    Wel in de radio-instellingen aangegeven dat je filemeldingen wilt hebben? Wellicht dat het daarmee te maken kan hebben?

    In reactie op: Iphone Intellilink neemt geen contacten over #18352776

    Volgens mij heb ik de oplossing voor het ‘contacten’ probleem verholpen. Mijn procedure was:

    op de iPhone… ‘iCloud>Contacten’ op ‘uit’ en dan ‘verwijderen van iphone’ vervolgens synchronisatie van contacten vanuit iCloud weer op ‘aan’.

    in de Grandland bij Bluetooth de iPhone “vergeten” en op de iPhone de “Grandland X” vergeten.

    Daarna weer aan elkaar koppelen en de contacten lijst opnieuw inladen. Nu zal de lijst waarschijnlijk blijven staan maar wat vervolgens het belangrijkste is is om bij de iPhone in de bluetooth instellingen van de connectie met de Grandland het schuifje “Synchroniseer contacten” uit te zetten!!!

    In reactie op: Welke kleur Grandland X heb je besteld? #18352750

    Ik heb inmiddels de Quartz Grey, veel mooier als wat ik had verwacht. Het is niet zilver, dat dacht ik namelijk, maar het is echt een prachtig ‘technische’ kleur licht grijs.

    In reactie op: Kantelen spiegels bij achteruit rijden #18352716

    [quote quote=18352685]Inmiddels heb ik een aantal maal in mijn nieuwe Grandland mogen rijden maar waar ik op dit moment nog geen instellingsmogelijkheid voor heb kunnen vinden is voor het kantelen van de buitenspiegels tijdens het achteruit rijden. Ik wil graag dat de spiegels gewoon in dezelfde stand blijven als tijdens het vooruit rijden :wacko:[/quote]

    Oplossing was eigenlijk simpel. De optie om deze functie in of uit te schakelen is alleen zichtbaar als het contact uit staat maar je de navi 5.0 aanzet met de knop.

    In reactie op: Iphone Intellilink neemt geen contacten over #18352709

    @ad Bij mij neemt hij ook maar 4 contacten over. Er is ook een scherm met een overzicht van alle totalen waarbij is te zien dat hij 4 contacten van het ‘x’ aantal totalen heeft overgenomen. Ik zal een foto maken om dit toe te lichten maar of dit ook in te stellen is dat moet ik nog uitvinden.

    In reactie op: Iphone Intellilink neemt geen contacten over #18352684

    @ad ik heb sinds gisteren ook mijn mooie Grandland in bezit maar ik heb opgemerkt dat ook bij mij dit probleem zich voordoet. Ik heb mij er verder nog niet echt in verdiept maar wellicht zijn er mensen die al een oplossing hebben gevonden?

    In reactie op: Grandland X besteld #18352218

    @Ed60

    Ik denk dat het allemaal wel zal loslopen.

    Als bij de optionCodes de code UVH staat dan zit de camera er écht wel in. Hier een beschrijving van de RPO code volgens GM:

    UVH – Surround Vision, Birdseye view of vehicle

    Daarbij is de naastliggende code UVX de Rearview camera

    E5B4FC56-4D88-4EDD-80B9-D749F30BBD3A

    ;-)

    In reactie op: Usb poort te weinig #18352125

    Maar het USB protocol is daar als het goed is voor gemaakt hoor, om meerdere apparaten te kunnen aansluiten zonder conflict. Ik verwacht geen problemen tenzij je bijv. twee CarPlay devices tegelijk aansluit

    In reactie op: Usb poort te weinig #18351934

    De stick kan in de USB achterin de auto maar dit lijkt mij ook gewoon mogelijk met een passieve USB hub of een USB splitterkabel

    In reactie op: Grandland X besteld #18351853

    @rjhorst dan zal toch een bepaald onderdeel ervoor zorgen dat de bestelling op code 25 blijft ‘hangen’

    mijn lastVehicleEvent is vannacht inmiddels veranderd naar code “35” en de body heeft  een VIN gekregen, mijn Grandland is geboren  :yahoo:

    In reactie op: Grandland X besteld #18351690

    @joepke-m

    dat klopt, ik weet hoe het werkt. Ik ben benieuwd wat er bij rjhorst staat en of dit dan overeen komt met wat er in het systeem van de dealer staat.

    In reactie op: Grandland X besteld #18351666

    @rjhorst

    ja, echt bizar hoe dit nou mogelijk is. Het zou mij dan dus ook zomaar boven mijn hoofd kunnen hangen  :praying02:

    nog een vraagje;

    wat staat er bij jou dan bij bijvoorbeeld

    “lastVehicleEvent”:”XX” is bij mij “33”

    bij

    “estimatedDeliveryDateTime”:XXXXXXX is bij mij 1518303600000

    en bij

    “vehicleOrderDelay”:XXXX,”orderDelay”:XXXXXX}} is bij mij “null” en “false”

    ???

    dit zou misschien nog wat duidelijk kunnen maken.

    In reactie op: Grandland X besteld #18351614

    @quandor

    [quote quote=18351278]Net weer een mail gestuurd met de RDW info en dat het alleen de Diesels zou betreffen. Ook even de gegevens voor My Opel opgevraagd want die heb ik nog niet. Krijg overigens net een mail terug dat hij een week op vakantie is dus ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg.[/quote]

    rjhorst zijn levering werd ineens flink uitgesteld terwijl hij geen diesel heeft besteld, het is dus gissen waardoor er vertraging is ontstaan en of dat op meerdere personen van toepassing is

    In reactie op: Grandland X besteld #18351591

    Ben dan toch benieuwd wat het antwoord van @rjhorst zij dealer is  :scratch:

    In reactie op: Grandland X besteld #18351113

    @joepke-m ja volgens mij wel. Dus dan kan je aan de eventcode zien hoe ver de status van de levering is. In dit geval kan vanaf statuscode 25 de bestelling niet meer aangepast worden en dat betekend volgens mij dan weer dat je een aantal weken van definitieve productie af zit.

    In reactie op: Grandland X besteld #18351099

    @rjhorst belangrijk om te weten is wat de “eventcodeupdatetimestamp” van jouw auto is. Ik ga er vanuit dat dit de uiterste datum is waarvóór de dealer zijn definitieve configuratie moet doorgeven van een ingekochte unit. Bij mijn auto is dit 5 Dec. 2017 en dit klopt volledig met mijn aanname van de 6 weken vóór productie.

    Als bij jouw auto deze datum 6 weken vóór de door de dealer aangegeven nieuwe datum van aflevering is dan lijkt het mij dat de voor jouw gereserveerde unit bij jouw aankoop naar een ander is overgegaan, per ongeluk of misschien wel bewust, en is er voor jou een nieuwe unit ingekocht op een veel later tijdstip. Vandaar dan de extra levertijd  :mail:

    In reactie op: Grandland X besteld #18351089

    Mijn Grandland word dus, ik denk ontvangen door de dealer, op een geschatte datum van

    08CEB59F-EC35-4432-BEEE-3949BBDF5D92

    In reactie op: Grandland X besteld #18351085

    Via deze url

    Onlineconversion.com/unix_time.htm

    kan je de tijdcodes ontcijferen welke achter “eventcodeupdatetimestamp” en “estimateddeliverydatetime” staan. Kopieer de cijfertjes en plak ze in de site, let wel op dat het max 10 digits mogen zijn dus de laatste paar nullen weglaten!

    In reactie op: Grandland X besteld #18351078

    Ook is tussen die informatie iets te vinden over de status zoals: “,”lastVehicleEvent”:”33″,”e60Timestamp”:null,”eventCodeUpdateTimestamp”:1512514800000,”modelDescription”:”Grandland”

    en

    ”nfoModel”:null,”vinInfoModelDescription”:null,”estimatedDeliveryDateTime”:1518303600000”

    de verklaring van de code achter “lastVehicleEvent”:”..”, bij mij dus “33”. Vind je hier….

    http://www.opel-team-niedersachsen.de/lieferstatus.html

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 68)