Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mn pa z’n 1800 staat ook altijd iets na de 90. Kan best een computerdingetje zijn. Temperatuur is gewoon goed.
19 mei 2016 om 11:30 In reactie op: [Corsa B GSI] Oneregelmatig stationair, bokken en rammelen #18318047Wow serieus?? :shock: Dan mis ik heel veel opties in mijn Opcom! :hmmz
19 mei 2016 om 09:07 In reactie op: [Corsa B GSI] Oneregelmatig stationair, bokken en rammelen #18318045@bart-gsi wrote:
Kans zit erin.. Heb je um al een keer aan opcom gehangen??
Eergisteren gedaan, welke waardes moet ik op letten? Stonden geen foutcodes in trouwens.
Lijkt me gewoon vette steenslag op een vervelend plek. Geen ruitschade in je verzekering? Dit valt natuurlijk niet onder de Bovag garantie.
De scheur is ontstaan doordat een strip, waarop de sierstrip zit, losgeschoten is.
:hmmz
@bart-gsi wrote:
Weetje.. Heel dat gesjoemmel zal me wat…
Dat moet een consument ook niets interesseren.
Punt is dat een stel debielen bij de regeringen (misschien is dat wat dubbelop) uit gaan van een stickertje met een groen pijl en een ‘A’ daarop. En dan vervolgens voor zo’n stickertje vette belastingvoordelen gaan geven.
Een fabrikant hoefde dus alleen maar te zorgen dat er zo’n sticker op hun roetende dieselbakken terecht kwam en de rest verkocht zichzelf. Voordeel voor de consument? 0,0 want die ‘groene’ auto’s haalde de opgegeven verbuikscijfers nooit door allerlei variabelen (jaa, koud/warm/stad/te hard/slechte brandstof bla, bla, enz enz.) en verbruiken net zoveel als altijd. En de uitlaat zit dan ook nog aan de achterkant, dus aan de uitstoot die er nog steeds is ergert zich ook geen mens.
Voordeel voor de zakelijke rijders? Dat wel, je betaalde nog steeds bijtelling, maar minder. Voordeel voor de verkopende partij? Tja ineens wilde elke zichzelf respecterende zakenman in een auto rijden die na een seconde of 15 een keer op 100km/u zat en daarna tot hooguit 160km/u doortrok, en men was er dan nog blij mee ook. Dus een Passat met een 1.2? Kan best wantja, hej, turbooo!! En een A-label, dus lage bijtelling, dat sowieso. Wil je sneller, dan boet je toch in op 1.beenruimte 2.hoofdruimte 3.bagageruimte en leasde je een Polo :sleeping (moest je 10jaar geleden eens mee aankomen) Of wat dacht je van een zeecontainer als een Touran? Poeh, wat een hippe bak eigenlijk he, zo in het wit, en dan die super fijne (stof) 1.6 er in. En dan die lage bijtelling, want A-label.
Hoe verziek je een markt.
Edit: ja ik neem wat veel VW op de korrel, maar imo is dat het merk dat heel dit circus in gang heeft gezet, en nu ook als eerste op zijn/haar bek gaat.
Ik denk dat ‘die’ er helemaal niet aan moet beginnen.
’t schuifknopje voor de luchtcirculatie is stuk :( knopje vliegt eraf en de rest verdwijnt… versleten rotsysteem.
14 mei 2016 om 10:24 In reactie op: [Corsa B GSI] Oneregelmatig stationair, bokken en rammelen #18318044Van dat voorstel ga ik tzt zeker gebruik maken! :thumbup :thumbup
Ik ga eerst even de andere dingen op orde brengen. Daarna focussen op het blok. Bedankt!
Jep, ik wacht even op het nieuwe vaatje en dan gaan we wisselen.
Die roze vind ik veel mooier staan, vloekt beter met de ruitensproeier vloeistof. :agent Ik ga morgen even wisselen denk. Bedankt! :wors
13 mei 2016 om 13:50 In reactie op: Fietsdrager met snelle knipperlichten Corsa model 2015 #183187507 polig? 13? Juiste verloop?
Wegenbelasting diesel vs benzine is nogal een verschil. Een diesel word pas interessant/lonend als je heel veel km’s maakt. meer dan die 15.000 iig.
13 mei 2016 om 09:53 In reactie op: [Corsa B GSI] Oneregelmatig stationair, bokken en rammelen #18318043@TWA wrote:
EGR eens loskoppelen…
Greetz Emiel
Done, buiten lampje op dashboard geen verschil. Ik ga een nieuwe bobine bestellen.
@patjecorsa wrote:
Gmorgen all
Heb me net ingeschreven.
Ik hoop via deze een reactie te krijgen snap nl niets van het hele gebruikers form. Mijn excuus als ik het niet volgens de goede weg doe.
Ik heb een vraag betreffende Corsa b velgen plus band. Zag al voorbij komen dat 195/50/15 goed past. Maar waar moet ik nog meer opletten. Had al gezien steek 56 maar wat betekent dan de( j)waarde. Ik hoop dat iemand me uit kan leggen waar precies op moet letten bij aanschaf.
Mvg patjecorsaWelkom hier.
Doe maar even een eigen topic openen. Zo kaap je andermans topic. In je eigen topic word je beter geholpen.Diesel is met die kilometers per jaar te duur denk ik?
13 mei 2016 om 08:36 In reactie op: Dikke koekaanslag op onderblok en zijkant blok Y2.2 DTI(FOTO #18318226Hoge druk op een metalen gietstuk, kan toch geen kwaad, of denk je dat je blok altijd droog blijft? Diepe plassen ed, dan komt er een mega plons water binnen hoor. Kan het ook gewoon tegen.
Demonteren is het probleem niet, het vinden van een nieuwe is lastig. Maar heb er ondertussen een van een sloper in zitten. 1,2,3 en 4 werkt weer. :thumb
Nee halverwege gaat hij stuk, gepaard met een mega harde knal, dat is dan wel weer leuk. :jerry
Moet natuurlijk geen probleem zijn voor een nieuwe auto. Al zou hij naar mijn smaak te traag en krap zijn, net als je Panda.
Die baksteun maken van een u-profieltje?
12 mei 2016 om 10:37 In reactie op: Dikke koekaanslag op onderblok en zijkant blok Y2.2 DTI(FOTO #18318224Bij mijn Omega en Corsa alle hoeken en gaten schoon gespoten met de HD, niets aan de hand hoor. Bij de Vec C van pa ook geen problemen.
12 mei 2016 om 06:46 In reactie op: Dikke koekaanslag op onderblok en zijkant blok Y2.2 DTI(FOTO #18318220Die elketra dan een beetje mishouden, waar die smerig is wil je hem schoon hebben toch?
@Corsa_GSi wrote:
Ask the scrapyards if they accept a car which already half stripped.
Or what you have to pay them if they come and pick-up a rolling and stripped chassis.They have to accept any wreck with license ;)
@MrVinz wrote:
Niet zo bijzonder hoor. Heb spoiler laten zitten, uur staan schuren, roest-stoppende lak gespoten, volgende dag afgespoten.
Doel was roestvorming zo veel mogelijk af te remmen. Hoop dat t werkt.
Feauteau:
:thumbup
-
AuteurBerichten