Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Al met al mooi k*tklussie geweest dus. Zou er mn handen vanaf trekken Bart, en de volgende x er niet aan beginnen als niet alles op orde is! Voor jezelf kun je wel iets tijdelijk oplossen op een beun manier. Als er een ander de weg mee op moet moet het goed zo niet perfect gebeuren. En dar kan meestal niet gratis… En voor de ts, zorg dat je boeltje compleet is als je iemand laat komen.
Zenec is het allemaal net wel hoor. Erg mooie radio’s.
Bruut geweld gebruiken denk ik? Een wig tussen je remblok en schijf inslaan?
Ik vind dit echt ontzettend mooi! Alles klopt! Geweldig. Ga zo door :wub
Sloper?
4 juni 2016 om 17:52 In reactie op: [Corsa B GSI] Oneregelmatig stationair, bokken en rammelen #18318048De optie on de op-com gevonden trouwens! :thumb
Gisteren is de bobine officieel overleden trouwens… Soms helemaal geen vermogen meer ed. En mm lampje. Nieuwe besteld en gemonteerd, fout code (‘geen signaal bougie 2+4’ of its dat er op leek) gereset. Loopt nu weer zoals het hoort tijdens het rijden.
Onregelmatige stationair blijft nog wel. Nu heb ik net alle vacuüm gecontroleerd, en de vacuüm actuator gesmeerd. Ik heb het idee dat ie nu beter stationair loopt, maar ”als een naaimachientje” is het nog zeker niet. Eerste paar seconden/ minuten zijn perfect. Dan begint de uitlaat te ploppen en te stinken, en de motor oonregelmatig te bokken…
Zal snel de waardes van de lambdasonde eens uitlezen. Wat moeten die waardes ongeveer zijn?
@arjontje wrote:
@wagnas wrote:
Mijn Vectra Z18XER staat ook altijd op een 92 graden. Maar loopt zelden verder op.
Mijn vorige Corsa B GSi stond wel op 94 graden. Maar dat was een heethoofd in de file, ventilator sloeg altijd snel aan, zelfs in de winter. Maar ook dat hoorde zo en na 16 jaar rijden nooit enig probleem ermee gehad.
EDIT: Trouwens de Vectra Z18XER zou geen heethoofd moeten zijn, motor draait erg lage toeren vaak vanwege de lange versnellingen in de 5 bak. En ook heeft de motor heel veel ruimte eromheen onder de motorkap. Hitte kan makkelijk weg.
Hoeveel toeren maakt jou auto bij de 120 dan.
Vind dat bij mij de verhoudingen veel te kort zijn.Vooral als ik het vergelijk bij mijn vorige vec.
Inderdaad 110-120 in z’n vijf is echt niet prettig. Hoogtoerig hoongeluid komt er dan af…
Is inderdaad iets met je draagarmrubbers. Succes ermee, voor je het goed hebt ben je wel wat sleutelen en investeren verder. Tenminste dat is mijn Omega (B2) ervaring.
@Stefan662 wrote:
Oh nee ?
Raar…bij mij wel.
Neb jij ander internet ?Ga iemand anders trollen joh, naar ventje. :fy1
@jaimey wrote:
Het kan zijn dat ik blind ben hoor.. Maar waar kan ik mijn WW aanpassen? Heb er nu een van het forum aangezien ik die van mij vergeten was.. :cry
2 juni 2016 om 11:12 In reactie op: Shoppen voor een Opel met Private Lease bij Albert Heijn #18319941Wat moet je met een auto van 5jaar? Als het alleen vervoersmiddel is. Ik moet er persoonlijk niet aan denken, maargoed.
Vette velgjes! Merk en type?
Tapatalk gaat verdwijnen geloof ik? Heb dat ellendige tooltje nooit begrepen. Tegenwoordig is het de standaard om een forum/site geschikt te maken voor kleine schermen.
30 mei 2016 om 08:34 In reactie op: Shoppen voor een Opel met Private Lease bij Albert Heijn #18319935Tuurlijk azijnzeikerts! Dat straks Opel een heleboel auto’s kan slijten door dit soort acties natuurlijk helemaal niet relevant op HET Opelforum!
Is een X30XE niet (veel) te hoog qua omvang dan? Volgens mij zijn de Isuzu’s een stuk platter…
Nee is zo.
Wel mooie auto :thumbup :thumbup
Nee, anders heette het wel Ongekookte Lijnzaadolie.
Als je het met een doek opbrengt zorgen dat deze niet achter glas in de zon komt te liggen oid. Die troep gaat broeien en kan spontaan ontbranden.
Van Wikipedia:
Met lijnzaadolie verontreinigde lappen kunnen, door het polymeriseren, brandgevaarlijk zijn. Als lappen of keukenpapier met lijnzaadolie op een hoop worden gelegd kan er een exotherme chemische reactie optreden, met warmteontwikkeling tot gevolg. Dit heet ‘broei’ en kan tot brand leiden. Er wordt daarom geadviseerd om lappen en doeken waar lijnzaadolie in zit, vlak op te hangen om de lappen te laten drogen.
@kendirven wrote:
…
Als je het licht opschuurt is dit de beste oplossing ! Doen dit altijd op het werk blijft gewoon goed.Opschuren??! dan is toch heel de structuur verrot?
Is een watergootje, hoort zo inderdaad.
@kendirven wrote:
Idd gewoon warm maken of anders goed afplakken en met pumperspray spuitbusje terug zwart maken.
Mvg ken d
Nee helemaal niet, die laatste troep zit er helemaal niet lang op.
Gekookte lijnzaad olie ! :wub
Word alles weer dezelfde kleur van :agent
Dat is vaker het probleem dan het ‘broekzak’ openen via de sleutel inderdaad. Dat gebeurt eigenlijk nooit.
Bloedsnel ook :jerry :jerry :vertag
Verder. Tjah, wat de gek er voor geeft, maar in mijn ogen ben je té gek als je er meer dan €2000 voor geeft. Dus als de verkoper welwillend is en een flink stuk wil zakken is het een mooie liefhebbersauto natuurlijk. Die korting verdien je na twee keer tanken wel weer terug.
Als is die radio wel erg gierig zeg? En verder valt ie kwa opties sowieso erg tegen. Denk dat er mooiers te krijgen is.
:jerry
“Hej, vrind. geef mij ff de juiste RAL-kleur van de versnellingspook van m’n Corsa C”
nauwgoed, misschien wel leuk om dan het ‘juiste RAL nummer’ even te vermelden hier? Voor anderen met hetzelfde ‘probleem’
Heb die rubbers altijd vervangen door de voet los te halen inderdaad. (bij twee Astras, Calibra’s en twee Omega’s, Corsa nóg niet, moet binnenkort wel.) dus even hemeltje los en moer los pielen.
-
AuteurBerichten